Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori, myyjä tuli katumapäälle

Vierailija
12.12.2021 |

Oltiin jo sovittu että haen tuotteen huomenna ja nyt ilmoitti, että vetääkin tuotteen pois myynnistä. Onko tämä sallittua? Harmittaa ihan hemmetisti. Rahaa ei ole vaihdettu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeustoimilain mukaan tarjous ja siihen annettu vastaus sitovat.

Vierailija
22/27 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin, että olin jo sopinut myyjän kanssa kaupat ja noutoajankohdan. Edellisenä iltana laitoin vielä varmuuden vuoksi viestin, että olihan se ok että aamulla tulen hakemaan. Siinä vaiheessa myyjä vastasi, että sori, hän ei nyt myykään tuotetta. Oma-aloitteisesti ei olisi laittanut minulle mitään viestiä, ja jos en itse olisi ollut yhteydessä niin olisin aamulla hoomoilasena seisoskellut Lauttasaaressa kerrostalon alaovella. Itse asun Espoon perukoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tori on täynnä sekä ongelmamyyjiä että ostajia. Kaikki on niin hankalaa eikä mikään onnistu.

Vierailija
24/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä semmone tapaus, että myyjä myy jotain arvokasta halvalla ollessaan ensin tietämätön tavaran oikeasta arvosta?🤔

Täältä sivusta tunnustan, että jos olen nähnyt jonkun myyvän 500 euron arvoista harrastukseen liittyvää esinettä 20 eurolla niin olen laittanut myyjälle infoviestiä markkinahinnasta. Jos tunnus vanhempi  (torin käyttäjä XXkuusta 20XX saakka)- Jos uusi tunnus ja myy  jotain ylihalpaa 20 eurolla niin silloin kyseessä rahan kerääminen huumeannosta varten ja ihan huijaushoukutus ahneille. 

Vierailija
25/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon lain?

Vierailija
26/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon lain?

Se on lempinimi laille varallisuusoikeudellisista oikeustoimista.

Vierailija
27/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tein oharit kun joku yritti pyytää lasten kevyestä paidasta 6€ postikulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi