Liikenteessä paljon likaisia autojen takalaseja
Paljon näkee tien päällä niin likaisia takaikkunoita ettei edes läpi näy. Eikö joitain oikeasti haittaa että takaikkunasta ei näe mitään?? Onko sinulla puhdas takaikkuna?
t. neuroottinen ikkunanpesijä
Kommentit (21)
Farmari ja kuraiset hiekkatiet tarkoittaa likaisia takaikkunoita AINA paitsi tunti pesun jälkeen
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:06"]
Ei ole puhdas. Takaikkunaa ei tarvita ja monessa paketti- ja kuorma-autossa sitä ei edes ole. Sivupeileistä näkee sen, mikä on liikenteessä tärkeää.
[/quote]
Sillai kai
ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"]
Yleesnä ajan etuperin.
[/quote]
Niin määkin, mutta pidän silmällä myös selustaa.
ap
Juuri viikomnloppuna auto kävi pesussa ja kotona pesin myös sisältä. Myös ikkunat.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"]
Yleesnä ajan etuperin.
[/quote]
Niin määkin, mutta pidän silmällä myös selustaa.
ap
[/quote]
Sitävarten on sivupeilit keksitty. Nyt kun rupesin miettimään niin en ikinä katso takaikkunasta ulos.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"] Yleesnä ajan etuperin. [/quote] Niin määkin, mutta pidän silmällä myös selustaa. ap [/quote] Sitävarten on sivupeilit keksitty. Nyt kun rupesin miettimään niin en ikinä katso takaikkunasta ulos.
[/quote]
Aijaa. Mä käytän molempia.
ap
Tykkäisin kyllä jos takalasi olisi puhdas ja siitä näkisi kunnolla läpi, mutta en ala jokaisen pysähdyksen yhteydessä pesemään, joten olkoot likainen niin kauan kun on tämmöinen rapakeli. :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"] Yleesnä ajan etuperin. [/quote] Niin määkin, mutta pidän silmällä myös selustaa. ap [/quote] Sitävarten on sivupeilit keksitty. Nyt kun rupesin miettimään niin en ikinä katso takaikkunasta ulos.
[/quote]
Aijaa. Mä käytän molempia.
ap
[/quote]
Ok. Tyylinsä kullakin. Ei siinä etteikö lasit voisi olla puhtaina :-)
Farmarissa ei takalasi kauaa puhtaana pysy.
Millä romuilla te ajatte, jos ei takalasissa ole pesintä? Vai onko liian iso vaiva kääntää sitä nappulaa?
Ei takalasi ole ikinä niin likainen, etten läpi näkisi.
Farmariautojen riesa. Ei ole vielä sellaista aerodynaamista muotoilua keksitty, etteikö paska lentäisi tai valuisi takaikkunaan.
Oliko mun autokoulunope ihan epäpätevä, kun opetti tarkkailemaan takana tulevaa liikennetta peruutuspeilistä? Mä kyllä haluan nähdä kaikista autoni ikkunoista ulos.
Harvemmin se takalasi niin paskanen on ettei sisältä näkisi ukos. Näyttää ulkoa pahemmalta kuin onkaan, ainasiitä jotenkin on läpi nähnyt...
Meillä ihme sukkulan mallinen sähköauto, joka oikein imee lian takapuskuriin ja ikkunaan. Ei sitä rapaa viitsi koko aikaa pyyhkimillä hinkata.
Vierailija kirjoitti:
Millä romuilla te ajatte, jos ei takalasissa ole pesintä? Vai onko liian iso vaiva kääntää sitä nappulaa?
Nii en tiiä. Enemmän kai romuissa noita pesimiä ja kuravellin levittimiä on. Omassa ~55k autossa ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii en tiiä. Enemmän kai romuissa noita pesimiä ja kuravellin levittimiä on. Omassa ~55k autossa ei sitä ole.
Niin ja mun ~85k autossa on.
Ei ole puhdas. Takaikkunaa ei tarvita ja monessa paketti- ja kuorma-autossa sitä ei edes ole. Sivupeileistä näkee sen, mikä on liikenteessä tärkeää.