Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle motivaatio laihduttaa

Vierailija
20.03.2015 |

Nyt oon 170/70

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen motivaation pitää lähteä itsestä, muuten ei laihdutus onnistu.

Vierailija
2/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:15"]Nyt oon 170/70
[/quote]

Eihän toi oo paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt hirveää laihdutusta vaadi. Huolehdi peruskunnosta ja maltillisesta vyötärönympäryksestä, niin pysyt terveenä.

Vierailija
4/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili.

Vierailija
5/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun painoindeksi on 24, joten ei sun tartte muuta kuin katsoa, ettet liho.

Vierailija
6/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla/meillä motivaationa se, että kun päästään tavoitteeseen, niin vietetään hetki intiimiä aikaa. Olen mies ja laihdutuskumppaninani on puolituttu nainen. Ollaan tahoilamme naimisissa. Syömiskiusauksen tultua kun muistaa, mikä palkinto odottaa, niin jaksaa sinnitellä.

Etsi siis mies, jonka kassa sovitte tällaisesta super-motivoinnista. 

Vierailija
7/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? :D

Vierailija
8/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:43"]

[/quote]

Kuin? Oon alle 40v

Vierailija
9/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mä antaisin mitä vain, että olisin samanpainoinen mitä sä!
Mulla on ylipainoa melkein 70kg ja mulla on motivaatio ottanu ja lähteny johonki.
Ei auta peili, ei kutistuvat vaattet, ei puntari. Kaikki vaan masentaa lisää ja tulee ahmittua herkkuja, josta masennun vielä lisää ja oravanpyörä on valmis.

Vierailija
10/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:43"]

[/quote]

Kuin? Oon alle 40v
[/quote]

Eikun kysyin vaan. Olen itsekkin laiska urheilemaan.

Vierailija
11/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiota kaipaat? Katso kokovartalopeiliin.

Vierailija
12/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:43"] Minkä ikäinen olet ap? :D [/quote]   Kuin? Oon alle 40v [/quote] Eikun kysyin vaan. Olen itsekkin laiska urheilemaan.

[/quote]

Mulla sama ja sitten tykkään hyvästä ruuasta. Huono yhdistelmä.

ap

Vierailija
13/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet nyt vielä normaalipainoinen mutta kuitenkin normaalipainon ylärajoilla. Kannattaisi ehkä tässä vaiheessa tehdä asialle jotain, siis jos olet lihonut vuosien aikana. Että parempi laihduttaa tai ainakin kiinnittää huomiota syömisiin nyt kuin sitten, kun ylipainoa on jo 20 kiloa tai enemmänkin.

Tuossa painossa terveysriskejä tuskin on, mutta jos et ole tyytyväinen ulkonäköösi, yritä hankkia motivaatiota siltä suunnalta. Elät vain kerran, joten yritä tehdä elämästäsi sellainen, että voit olla tyytyväinen.

Vierailija
14/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana arki on helpompaa. Jostain syystä hoikka voi näyttää siistiltä ja huolitellulta simppelimmässäkin asussa (esim. valkoinen rento t-paita, siniset farkut ja ballerinat, ripsaria ja tukka ponnarilla), mutta pyöreä näyttää samalla lookilla helposti homssuiselta. En edes osaa selittää, mistä se johtuu, mutta pyöreämpi kaipaa helposti enemmän koruja, värikästä huivia, huomiotaherättävämpää kampausta, erikoisempia kenkiä tms., jotta antaisi samanlaisen vaikutelman. Lisäksi hoikkana ei tarvitse aina miettiä hoikentavia värejä ja leikkauksia, vaan pukeutuminen on hauskempaa ja vapaampaa.

Vierailija
15/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:41"]

Mulla/meillä motivaationa se, että kun päästään tavoitteeseen, niin vietetään hetki intiimiä aikaa. Olen mies ja laihdutuskumppaninani on puolituttu nainen. Ollaan tahoilamme naimisissa. Syömiskiusauksen tultua kun muistaa, mikä palkinto odottaa, niin jaksaa sinnitellä.

Etsi siis mies, jonka kassa sovitte tällaisesta super-motivoinnista. 

[/quote]

Tällä keinolla mä ainakin vaan lihoisin holtittomasti.

terveisin: punkero aseksuaali (ohis)

Vierailija
16/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:55"]

Hoikkana arki on helpompaa. Jostain syystä hoikka voi näyttää siistiltä ja huolitellulta simppelimmässäkin asussa (esim. valkoinen rento t-paita, siniset farkut ja ballerinat, ripsaria ja tukka ponnarilla), mutta pyöreä näyttää samalla lookilla helposti homssuiselta. En edes osaa selittää, mistä se johtuu, mutta pyöreämpi kaipaa helposti enemmän koruja, värikästä huivia, huomiotaherättävämpää kampausta, erikoisempia kenkiä tms., jotta antaisi samanlaisen vaikutelman. Lisäksi hoikkana ei tarvitse aina miettiä hoikentavia värejä ja leikkauksia, vaan pukeutuminen on hauskempaa ja vapaampaa.

[/quote]

Toi!! Kiitos siitä. Mä haluan näyttää hyvältä vaatteissani. 

pitääkö liikunta aloittaa heti vai voiko odottaa sitten kun pikkaisen laihtuu ja alkaa sitten liikkumaan?

Ja päivän syömiset, antakaa esimerkkejä. Aamulla söin nyt kahvin maidolla ja rahkaa, marjoilla ja mehukeitolla. 

ap

Vierailija
17/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis rahka erikseen ja kahvi erikseen. =)

ap

Vierailija
18/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse liikkua ainakaan heti, syöminen on kaiken a ja o laihduttamisessa. Netti on täynnä ruokavalio-ohjeita, mutta tärkeintä on, että kokonaiskalorit pysyvät tarpeeksi pieninä.

Vierailija
19/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nutraus toimia? Siis täysinutraus jonkun aikaa. Haluan nopeita tuloksia heti. Se auttaa motivoimaan jatkossa.

ap

Vierailija
20/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"]

Voisiko nutraus toimia? Siis täysinutraus jonkun aikaa. Haluan nopeita tuloksia heti. Se auttaa motivoimaan jatkossa.

ap

[/quote]

Kyllä se toimii, mutta ei kovin hyvä tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä