Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postissa paketti ja poikaystävä armeijassa, kuka saa hakea?

Vierailija
20.03.2015 |

Kuka hakee paketin. Viimeinen säilytyspäivä on 10.4. Poikkis siis armeijassa, ja jos tulee vkl kotiin, niin vasta illalla jolloin posti jo kiinni, eikä se ole auki viikonloppuisin. Kuka siis voi hakea paketin, pitääkö hänen tehdä joku "valtakirja" (vai mikä se onkaan nimeltään) jotta esim minä voin hakea sen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvänen aika alkako väärentelemään toisten nimikirjoituksia asiakirjoihin, se on rikos.

http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/useinkysyttya/

Voiko toinen henkilö noutaa paketin puolestani? 

Jos lähetys on tavallinen postipaketti, voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi lähetystunnuksella ja kuvallisella henkilöllisyystodistuksella. Jos paketti on kirjattu, tarvitaan lisäksi valtakirja. Huomioi, että Kirjattu kirje, Saantitodistuskirje tai Postivakuutettu lähetys voidaan noutaa toisen puolesta vain valtakirjalla, lisäksi lähettäjä voi halutessaan rajoittaa lähetyksen ainoastaan henkilökohtaisesti luovutettavaksi. Valtakirjapohjan löydät osoitteesta www.posti.fi/henkiloasiakkaat/hinnatjaohjeet/valtakirja.html.

Vierailija
22/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä valtakirja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen mieheni paketit noutanut usein vain lähetyskoodilla. Ei olla valtakirjoja kyselty.

Vierailija
24/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:57"]itse olen mieheni paketit noutanut usein vain lähetyskoodilla. Ei olla valtakirjoja kyselty.
[/quote]

Sama täällä. Henkkarit olen näyttänyt ja thats it.