Möläyttikö miehenne jotain hauskaa synnytyksessä?
Sanoiko miehenne, tai joku muu, synnytyksessä jotain, mikä on viimeistään nyt jälkeenpäin naurattanut?
Kommentit (27)
Minun mieheni sanoi kolmannen lapsen synnyttyä vauva sylissään, että "Tämähän meni hyvin. Hammaslääkärikeikka on kivuliaampi." En tiedä, millä Mengelellä hän käy reikiään porauttamassa, mutta uskalsin olla eri mieltä synnytettyäni yli nelikiloisen lapsen.
Oma mieheni oli synnytyksessä oikein hyvä tuki, mutta jälkeenpäin sitten ihmetteli monenlaisia asioita ja kysyi esimerkiksi saako vauvaan koskea. :)
No ne vakiot, eli "älä nyt pöydälle paskanna" ja sitten kun synnytys on ohi, että "onko siellä vielä toinen tulossa kun tuo maha pullottaa?"
Joo, voivotteli miten rankkaa hänellä on ja kuinka väsynyt on. (olin synnyttänyt jo vuorokauden) Kun vihdoin ponnistusvaihe oli alkamassa, mies nousee sohvalta "no niin aletaan synnyttään!"
Vauvan synnyttyä hän kysyi kätilöltä muka leikkisästi, että voiko ton laittaa takaisin. Ei naurattanut siinä tilanteessa.
Mun mies sano "Olen niin väsynyt. Rankinta mitä oon ikinä kokenu". Mut varmaan olikin hälle myös raskasta mut hiukan naureskelin jo sillon tuolle kommentille.
Mulle mies tokas kun kello oli noin 23.50 "pakerra, pakerra, ehdit vielä ennen kun vuorokausi vaihtuu". Poika syntyi saman vuorokauden puolella.
Toinen möläytys kätilölle kun kätilö pyysi kylvettämään vauvaa "enhän minä voi kun se menee rikki".
"Meneeköhän täsä vielä kauan"
No voi kuule enpä tiiä kun ekaa lasta synnyttämässä :D
Joo munkin mies oikeen kiukkusena valitteli kun väsyttää eikä saa nukkua. Vituttaa vieläkin. Ja sit sitäkin valitteli kun ei tiedä mitä vois tehdä kun mä vaan huudan :D
Soitti synnytyssalista vanhemmilleen, että lapsi on syntynyt ja päästi sitten suustaan: "Helpostihan se sieltä pullahti!" No joo, varmaan oli hänelle itselleen sangen helppoa...
Ei. Nukkui mulle annetussa sängyssä ja kun kömmin suihkusta lopulta lääkkeitä kyselemään, niin herättelin.
"Sulla on kuule supistus" sanoi mies, kun katsoi näytöltä supistuskäyrää. NO IHANKO TOTTA!!!!!
up