Ällöttääkö sinua joku entinen pano?
Onko joku mies, jonka kanssa olet harrastanut seksiä ja joka ällöttää sinua?
Kommentit (31)
Todellakin, yksi ex-säätö. En myöntäisi enää kellekään, että olin sellaisen kanssa yhdessä koska hävettää liikaa. Kaikkeen sitä sortuu sydänsuruissaan ja epätoivoisena huonoitsetuntoisena naisena :(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:15"]
Todellakin, yksi ex-säätö. En myöntäisi enää kellekään, että olin sellaisen kanssa yhdessä koska hävettää liikaa. Kaikkeen sitä sortuu sydänsuruissaan ja epätoivoisena huonoitsetuntoisena naisena :(
[/quote]
Minullakin on tällainen säätö, joka ällöttää, mutta onneksi ei koskaan ehditty sänkyyn asti.
Kyllä! Hyi helv että inhottaa ajatellakin.
Jep, yksi vanha koulukaverini, jonka kanssa päädyin sekstaaman niin hirveässä soosissa, että en edes muistanut aamulla oliko mitään tapahtunut (valitettavasti oli..). Siinä meni hyvä ystävyys viemäristä alas samalla.
Joo, joudun lisäksi näkemään häntä joka päivä töissä (silloin ei ollut vielä sama työpaikka) ja hän varmaan luulee että haluaisin jotain vieläkin..
Kyllä, yks on. Olin teininä ihan rakastunut enkä voi nyt ymmärtää, mitä ihmettä mä olen nähnyt siinä.
Niin... Kannattaisiko kuitenkin odottaa eikä maata kenenkään kanssa ihan vain kun teki mieli...
En halua puhua siitä, niin paljon minua kuvottaa.
kaikki etelänmatkojen limaiset kikkarapäät, hyi helvetti
Kyllä ällöttää. Yksi mies hikoili aivan älyttömästi aktin aikana. Lakanakin oli ihan märkä.
Itse olin nuorempana hyvinkin menevä, nyt jälkeenpäin pahimpien rilluvuosien laannuttua kaduttaa ja hävettää se miten monen kanssa on tullut viimeisen 12v aikana säädettyä. Nuorena ja epävarmana sitä lähti niin helposti kaikkeen mukaan, jälkeenpäin ei voi kuin pudistella päätään. 95% jos saisi tekemättömäksi niin hyvä olisi, mutta turha tässä enää on jossitella. Oma kumppani oli vielä tavatessamme neitsyt, siitä tuli jotenkin vielä likaisempi olo.
Kyllä! Aivan turhaan kulutin aikaani hänen kanssaan, vaikka heti alussa huomasin, kuinka tyhmä se on. Piti vaan olla joku kainalo, mihin kaivautua. YÄK.
Eipä juuri, olen ollut aina ns. ronkeli joten ällötyksiin en ole koskaan sortunut.
Kyllä, haluaisin kummata koko pari vuotta kestäneen luonnottoman suhteen pois menneisyydestäni.
Myöhemmin on moni ex poikaystävä alkanut ällöttämään. Nykyään ällöttää jo ajatellakin sitä, että harrastaisi seksiä jonkun muun kuin oman miehen kanssa. En vain pystyisi, ällötyksen lisäksi siitä seuraavat seuraamukset lisäävät sitä oloa, että ei todellakaan.