Pitäisikö exän nykyiselle kertoa miten hän suhteemme päätti ?
Suhteessamme oli ylä ja alamäkiä, viimeiset 3kk oli kuitenkin yhtä rakkauden huumaa, ja oli puhetta jäkikasvusta jne. perus hömppää. Viimeisen kerran kun näimme, hän kertoi että olen tärkein ihminen hänelle ja rakastaa enemmän kuin mitään muuta, ja kuinka ei malttaisi olla erossa 3 päivää kun hän lähti vanhempiensa kanssa laivalle, näinä 3 päivänä(pisin aika näkemättä suhteessa) en viitsinyt soittaa hänelle koska olin järjestämässä vuosipäivällemme hänelle yllätystä, 200 ruusua, 200 kynttilää + hotelli. Laivalta palattuaan hän tulee kuitenkin suruissaan ja lähtee ovet paukkuen huutaen että "et edes yrittänyt". häneltä yritin kysyä että mitä oli tapahtunut, koskaan en vastausta saanut ja hän lähti kyynelehtien pois. Satoja tekstiviestejäkin hänelle sydäntäni vuoden aikana vuodatin, kuitenkaan vastausta koskaan saamatta, mitä noina 3 päivänä tapahtui. Ainoastaan "en muista, haluan enemmän, et edes yrittänyt". kunnes hän lakkasi vastaamasta kokonaan, ja näin tunne herkälle ihmiselle se koitui tuhoksi. Eräänlainen ihme pelasti.
Tapahtuneesta on lähes 10 vuotta, hän edelleen on mielessäni päivittäin, tuntuu että kaikki muistuttaisi hänestä edelleen vaikken ole häntä nähnyt kuin ohimennen näinä vuosina uuden kumppanin kanssa. En häntä takaisinkaan halua, vain tietää syyn mitä tapahtui, ja mitä hänelle kuuluu nykyään ?
En ole halunnut uutta parisuhdetta kyseisen kokemuksen jälkeen, koska en halua kokea vastaavaa menetystä enää koskaan. Itselläni on nykyään seksisuhde varattun kanssa. Joka vain todistaa kuinka petollisia jotkut voivat olla. Kenties niin kävi minullekin.
Pitäisikö hänen nykyiselle kumppanilleen kertoa kuinka kylmästi ja tietämättömästä syystä hän suhteemme lopetti vaikka hän väitti olevansa niin rakastunut ?
En haluaisi kenellekkään käyvän näin, pitäisikö hänen uutta kumppaniaan varoittaa miten ihana ja täydellinen voi muuttua hetkessä sydäntä raastavan kylmäksi hiljaisuudeksi. Näin on käynyt jo kerran, ja historia tunnetusti toistaa itseään.
Kenties saisin helpotusta myös itselleni varoittamalla, koska tuska ei tunnu menevän ohi koskaan ja ehkä hän osaisi varautua paremmin. Kenties mies ymmärtää paremmin miestä, koska ex-tyttöystävää en ainakaan ymmärrä.
Mitä niinä 3 päivänä tapahtui.
Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus.
Irina - Vastaukset
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:58"]
Voi ap...rikkinäinen viaton sielu joka on jäänyt luuppaamaan loputonta kehää 10 vuoden takaisiin asioihin. Voi kun tajuaisit että sinäkin olet arvokas ja ansaitset onnen siinä missä muutkin. Unohtaminen on hirvittävän vaikeaa mutta voisiko joku täydellinen irtiotto auttaa; lähtö vaikka vuodeksi reissaamaan, tukimaan tätä maailmaa ettei itseä tarvitse, uuden sisällön saaminen...?
Minulla oli aikoinaan sinunlainen poikaystävä, joka tappoi itsensä eron jälkeen. Ison taakan jätti minullekin siinä kannettavaksi ja tietynlaisen syyllisyyden joka kulkee mukana aina.
Miten muuten suhtaudut seksiin naisten kanssa nykyään? Jännästi ex-poikaystäväni piti seksielämänsä erillään tunteista ja ajatteli ettei se kuulu hänen suureen rakkauteensa, vaan käytti juuri mm. maksullisia eron jälkeen. Luulin että suuri rakkaus olisi ollut sitäkin, ettei muita halua painaa.
[/quote]
Taas ap kirjoittaa itse itselleen.
Rikkinäinen viaton sielu? ja toiveena, että sitten se ex kyllä katuu, kun minä kuolen...
[/quote]
Ei ainakaan tule riitaa kun juttelee itsensä kanssa:)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:13"]
Luultavasti Irninan olisi kannattanut jättää sinut jo aikaisemmin. Ymmärrän oikein hyvin, että häipyi selityksittä. Se olisi ollt hyödytöntä. Toivottavasti hän saa joskus vielä olla rauhassa
[/quote]
Kyllä hän saa rauhassa olla, itse tuskin saan sitä rauhaa koskaan, hän häiritsee mielessäni edelleen päivittäin monesti jopa useita kertoja. Ei vain jaksa tätä samaa paskaa päivästä toiseen, se on murtanut mieleni, ja sen olen hyväksynyt, olen ilmeisesti vain erittäin paha ihminen enkä ansaitse muuta.
[/quote]
Vastaisit nyt kerrankin tähän kysymykseen, kun muutkin on kysyneet. Miksi otat tuollaisen uhrin roolin, jos joku kehottaa sinua muuttamaan tai miettimään toimintatapojasi? Uhriutuminen on isoin ja ärsyttävin ongelmasi.
Kenellä muuten on rippijuhlat maaliskuussa? Kysyn vaan kun luulin niiden olevan aina kesällä.
155 ei ole todellakaan ap. Minulla vaan satuu olemaan kokemusta ex-poikakaverin itsemurhasta enkä osaa suhtautua täysin kylmäkiskoisesti tällaiseen, sääliksihän ap käy ja tarvitsisi apua, ehkä hengellisen heräämisen, uusia ulottuvuuksia. Toivoisin että löytää muuta sisältöä itselleen eikä ammu itseään toisin kuten eräät.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:23"]
Kenellä muuten on rippijuhlat maaliskuussa? Kysyn vaan kun luulin niiden olevan aina kesällä.
[/quote]
Ovat kesällä, jos käyt rippikoulun leirillä. Omani oli helmikuussa '89, koska kävin sitä koulun ohessa iltaisin n. 4 kk ajan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:58"]
Voi ap...rikkinäinen viaton sielu joka on jäänyt luuppaamaan loputonta kehää 10 vuoden takaisiin asioihin. Voi kun tajuaisit että sinäkin olet arvokas ja ansaitset onnen siinä missä muutkin. Unohtaminen on hirvittävän vaikeaa mutta voisiko joku täydellinen irtiotto auttaa; lähtö vaikka vuodeksi reissaamaan, tukimaan tätä maailmaa ettei itseä tarvitse, uuden sisällön saaminen...?
Minulla oli aikoinaan sinunlainen poikaystävä, joka tappoi itsensä eron jälkeen. Ison taakan jätti minullekin siinä kannettavaksi ja tietynlaisen syyllisyyden joka kulkee mukana aina.
Miten muuten suhtaudut seksiin naisten kanssa nykyään? Jännästi ex-poikaystäväni piti seksielämänsä erillään tunteista ja ajatteli ettei se kuulu hänen suureen rakkauteensa, vaan käytti juuri mm. maksullisia eron jälkeen. Luulin että suuri rakkaus olisi ollut sitäkin, ettei muita halua painaa.
[/quote]
AP- Kyllä sitäkin on kokeiltu huonolla menestyksellä, käyty toisissa maissa jossa tutustui täysin uusiin ihmisiin päivittäin, mutta silti jostai tuli aina joku haju, tai näki jonkin muun asian mikä entisen toi kirkkaasti mieleen.
Seksi on muuttunut itselle pelkäksi perus tarpeeksi, ja on sitä oppinut erittäin hyväksi itsensä tyydyttäjäksi. Yhdenillan jutut ei kiinnosta koska niistä ei saa juuri mitään irti, lähinnä rakkuloita taidottomuuden takia.
Seksisuhteita on ollut vuosien varrella 4 kpl, ne ovat monesti päättynyt siihen kun nainen on halunnut sittenkin enemmän, löytänyt jonkun toisen joka on halunnut lähteä hänen kanssaan parisuhteeseen, ja kertonut että suhde on ohi koska he eivät halua pettää nykyistään, mutta tein aina suhteen alussa selväksi ettei se ole muuta kuin seksistä nauttimista ja toisen tyydyttämistä. Tämä viimeisin tapaus taas on astetta tyhmempi tapaus ja haluaisi silti jatkaa seksiä kanssani vaikka on ryhtynyt parisuhteeseen. Hyvä kroppainen kaunis nainen, tiukkakin vielä, suihin ottamisen hänellekin saanut opettaa, mutta ei se silti aina hyvin suju.
Kyllähän sitä seksiä tykkää harrastaa, rehellisimmässä suhteessa tähän mennessä harrastimme seksiä vähintään 14 kertaa viikossa tai 2-10 tuntia päivässä, viikonloppuisin aina enemmän, saattoi menna jopa koko viikonloppu lakanoiden välissä, ja vielä pikaiset ennen arkeen lähtöä maanantaina. Häntä kohtaan oli myös tunteita ja onhan seksi parasta ihmisen kanssa josta välittää. Hän kuitenkin päätti suhteemme sanomalla "et musta haluu mitään muuta ku sitä".
Siitä johtuen olen suhteissa rajoittanut seksin tarvettani kumppanilta ja jopa tyydyttänyt itseni monesti ennen naisen tapaamista koska haluja on niin paljon. Kerta kuukaudessa ilmeisesti riittä useimmille. En tästäkään syystä halua enää parisuhdetta ettei tule tätä ongelmaa. Seksisuhteessa se on helpompaa, jos toinen niin väittää, niin sehän on täysin totta. En enää kaipaa parisuhdetta missä nainen on rajoittuneempi seksuaalisuudessan kuin itse. Tämän henkilön joka vieläkin mielessä päivittäin välinen seksi ei mitään parasta ollut, mutta ei hän sitä halunnut usein harrastaakaan, eikä koskaan halunnut edes imeä saatika kokeilla kuin 3 erilaista vakio asentoaan, tästä syystä tyydytin monesti itseni ennen hänen tapaamistaan koska minulla ei ollut mikään kiire sen kanssa, koska välitin hänestä aidosta ja halusin antaa hänelle aikaa avautua seksuaalisuudestaan ajan kanssa. En hänestä seksuaalisesti ole suhteen jälkeen edes ajatellutkaan. Hänestä vain tuli todella rakas.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Jättäisit naisparan rauhaan. Kuulostat pakkomielteiseltä.
[/quote]
Niin haluaisinkin, mutta koska hän ei halua helpottaa oloani kertomalla mitä tapahtui, kenties hänen nykyinen miehensä oppisi varomaan kokemukseni kautta varomaan häntä edes hieman ettei tämä nainen särkisi hänen sydäntään samalla tavalla. Kenties saisin helpotusta olooni siitä että mies saa tietää miten hänen nainen on entistään kohdellut. Jos mies pettää se on miehen vika jos nainen pettää niin miksi siitäkin on tehty miehen vika.
Vaikka olenkin seksisuhteessa naisen kanssa joka on parisuhteessa, niin minä en petä ketään, se nainen tulee itseään tyrkyttämään, onko sekin minun vikani? Kyseisellä naisella ei ole edes puhelinnumeroani eikä minulla hänen. Tiedän koska hän on ovella, koska luonani ei käy muita kutsumattomia vieraita, enkä aina avaa edes ovea hänelle sen jälkeen kun hän kertoi aloittaneensa parisuhteen. Mutta ihminenkin on loppupelissä vain vaistojaan seuraava himokas eläin.
[/quote]
Exäsi on kertonut sinulle syyn ratkaisuunsa. Teillä oli pitkään mennyt heikosti ja kun olitte erossa pisimmän ajan kuin kertaakaan suhteenne aikana, sinä et vaivautunut kertaakaan ottamaan häneen yhteyttä. Olitte erossa kolme päivää tilanteessa, jossa nainen oli vielä herkillä ja epävarma aikaisempien ongelmienne takia. Ja sinä et yhtä ainutta puhelua tai edes tekstaria katsonut tarpeelliseksi hänelle suoda. Miksi sinulle ei riitä, että tämä katkaisi kamelin selän? Naisen näkökulmasta et edes yrittänyt eikä hän jaksanut enää. Sinä mokasit ja tulit jätetyksi. Miksi et kelpuuta sitä syyksi?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:13"]
AP- Tästä rehellisimmästä suhteestasi: Ensin kerrot kuinka olet heti kärkeen naiselle sanonut, että sinun puoleltasi kyse on vain seksistä. Tätä yhtä naista kohtaan sanot tunteneesi enemmän, mutta kuitenkaan et juuri muuta hänen kanssaan tehnyt kuin sekstaillut. Ja sitten suret, kun hän jätti sinut siksi, ettet halua hänestä mitään muuta kuin sitä yhtä...?!?
Siis haloo nyt! Mitä muuta hänestä sitten mahdoit haluta kuin seksiä, jos kerran seksiä harrastitte 2-10 tuntia päivässä ja viikonloput meni kokonaan vällyjen välissä?? Mitä muuta olisit halunnut hänen kanssaan tehdä ja millä ajalla ajattelit jotain muuta tehdä, kun yhdessä viettämänne aika oli noin hirveän seksipainotteista? Kuinka sinä ilmaisit hänelle haluavasi hänestä muutakin? Ainoastaan harrastamalla lisää seksiä hänen kanssaan?
[/quote]
AP- Nyt sekoitit asianyhteydet, nämä 4 seksisuhdetta on tapahtunut, siis tämän 10v aikana exän jälkeen. Ja tuo rehellisin suhde oli siis tapahtunut jo näitä seksisuhteita ja tämän exän suhdetta ennen. Kyllä sitä kerkeää reissaamaan ja tehdä ruokaa yhdessä jne. muutenkin vietimme aikaa kavereidemme kanssa, kyllä sitä aamuisin ja etenkin iltaisin kerkesi nauttia toisista, arjen rutiinien jälkeen. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen, eihän se ilman sitä ole kuin ystävyyssuhde. Hänen kohdallaan ero meni sujuvasti, hän sentään pystyi puhumaan asiat loppuun asti ja erosimme sovussa, välillämme oli luottamus, ja olimme hyvissä väleissä hänen vanhempiensa kanssa myös, he sitä ihmettelivät myös että miksi erosimme. Tämä nainen oli niin määrätietoinen että jos hän jotain päätti hän sen piti, ja kertoi sen rehellisesti suoraan sitä hänessä arvostin suuresti.
Sekin on siis pahaksi että on viriili ja pitää pariaan äärimmäisen haluttavana, päivittäin. Ei siis saisi pitää puolisoaan haluttavana kuin parina päivänä kuukaudessa, vai mihin viittaat tällä ? Mitä tein tämän suhteen päättymisen syyn seurauksena, lukee postauksen 163 viimeisessä osiossa.
Mikä on siis "sopiva" määrä seksiä naiselle kuukausittain jotta hän pysyy tyytyväisenä seksuaalisesti ilman seksin määrän "rajan" ylitystä mikä johtaa jättämiseen/luuloon että ei muuta halua ?
Juuri tästä syystä on parempi pysyä vain maksullisissa ja seksisuhteissa, niisä ei tarvi valitusta kuulla liiasta seksistä, ainoastaan ajan loppumisesta.
PS. juhla meni ihan hyvin vaikka he taas huomauttivat että "oot laihtunu taas lisää viime näkemästä, onko sulla kaikki ok ?" sanoin että "olen ollut muutaman päivän kipeänä, ei oikein ole ruoka maistunut" kun tarjosivat kakkua, piirakoita, salaattia jne. perinteiset ruusut sai taas pahan olon ja sai minut myös kalpeaksi, johon tuli myös kommenttia heti, että "tarvitsetko pahoinvointilääkettä kun näytät voivan noin huonosti ? Mene vaikka hetkeksi meidän sänkyyn lepäämään."
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Jättäisit naisparan rauhaan. Kuulostat pakkomielteiseltä.
[/quote]
Niin haluaisinkin, mutta koska hän ei halua helpottaa oloani kertomalla mitä tapahtui, kenties hänen nykyinen miehensä oppisi varomaan kokemukseni kautta varomaan häntä edes hieman ettei tämä nainen särkisi hänen sydäntään samalla tavalla. Kenties saisin helpotusta olooni siitä että mies saa tietää miten hänen nainen on entistään kohdellut. Jos mies pettää se on miehen vika jos nainen pettää niin miksi siitäkin on tehty miehen vika.
Vaikka olenkin seksisuhteessa naisen kanssa joka on parisuhteessa, niin minä en petä ketään, se nainen tulee itseään tyrkyttämään, onko sekin minun vikani? Kyseisellä naisella ei ole edes puhelinnumeroani eikä minulla hänen. Tiedän koska hän on ovella, koska luonani ei käy muita kutsumattomia vieraita, enkä aina avaa edes ovea hänelle sen jälkeen kun hän kertoi aloittaneensa parisuhteen. Mutta ihminenkin on loppupelissä vain vaistojaan seuraava himokas eläin.
[/quote]
Exäsi on kertonut sinulle syyn ratkaisuunsa. Teillä oli pitkään mennyt heikosti ja kun olitte erossa pisimmän ajan kuin kertaakaan suhteenne aikana, sinä et vaivautunut kertaakaan ottamaan häneen yhteyttä. Olitte erossa kolme päivää tilanteessa, jossa nainen oli vielä herkillä ja epävarma aikaisempien ongelmienne takia. Ja sinä et yhtä ainutta puhelua tai edes tekstaria katsonut tarpeelliseksi hänelle suoda. Miksi sinulle ei riitä, että tämä katkaisi kamelin selän? Naisen näkökulmasta et edes yrittänyt eikä hän jaksanut enää. Sinä mokasit ja tulit jätetyksi. Miksi et kelpuuta sitä syyksi?
[/quote]
Höpö höpö. Taas ap itse asialla. Ero tuli, koska ap on niin tasapainoton. Ero oli suunnitteilla pitkään, ei vaan päässyt pakenemaan
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:55"]
AP sä et todellakaan ole aivan terve. Unohda nyt jo se ex ja katso peiliin. Mitä teit suututtaaksesi tuon uhkaavan naisen?
[/quote]
AP- Se onkin hyvä kysymys, ei edes tunnettu kuin 14 tuntia, ystäväni kaveri Norjasta jonka hän toi näytille, alkoi 5 min jälkeen jo lähentelemään ja halusi loppujen lopuksi jäädä luokseni yöksi. Sanoin että en halua kuin seksiä ja juttuseuraa jos välttämättä haluat jäädä. Kaveriltani kysyin sopiiko se hänelle, sopi ja että tälläisiä nämä naiset ovat vaihtaa heti kun mahdollista. Rasvasin jopa hänen tuoreita arpia jotka kutisivat, ja puhuimme toistemme historiasta muutaman tunnin, seksikin oli aivan mahtavaa ja vaikutti että hän laukesi ties kuinka monta kertaa ja janosi vain lisää. Aamulla hän vaikutti tyytyväiseltä ja sanoi että on aika lähteä ystäväni luo koska hänen matkatavaransa on hänen luonaan, halasimme ja hän lähti. Seuraavana yönä hän oli lähtenyt Norjaan ja alkoi uhkailemaan ja soitti molemmille uhkauksensa ja kertoneen maksaneen 6000e per henki, löi luurin korvaan eikä sen jälkeen yhteyttä. Hälytys kellot alkoi soimaan aika rankasti kun hän viimeisen puhelun aikana kertoi "mafia has been listening to your phone calls and all data traffic from your computer."
Jälkeenpäin on kaverin kautta selvinnyt että hän oli valehdellut ja syyttänyt raskoista asioista ystävääni joka ei tekisi pahaa kenellekään, ja että hän on Norjassa ollut lapsuuden traumoista hoidossa. Tiedä sitten mikä on ollut totta koska hän valehtili jo parina päivänä erittäin raskaista asioista mitä saanut tietää jälkikäteen, sattuman kautta alkoi vielä syyttämään ystävääni hänen entiselle tyttöystävälleen jonka kanssa he olivat yli 5 vuotta yhdessä(tätä Norjalainen ei ollut vielä tiennyt), tätähän hänen entinen ei uskonut lainkaan ja oli alkanut huutamaan häntä valehtelijaksi. Ystäväni oli erittäin ylpeä exästään koska hän oli puolustanut ja tiennyt ettei se voinut olla totta.
Eikö kukaan ajattele kuinka kohtuutonta on jättää toinen ilman vastausta, olla vastaamatta satoihin viesteihin ja kuinka edes kykenee hylkäämään totaalisesti noin vain kun ensin ei kestetty olla päivääkään erossa??? Mielestäni Ap:n exä on järkky, turhamainen ihminen, joka ei välitä, vaikka jättäisi taakseen ihmisraunioita. Ei tainnut rakastaa ollenkaan, kun ei ollut empatiaa nimeksikään. Yhtäkkiä kaikki nollaantui 3 päivän kuluessa, ei edes normaalia keskustelua tapahtuneesta...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:26"]
Mielestäni Ap:n exä on järkky, turhamainen ihminen, joka ei välitä, vaikka jättäisi taakseen ihmisraunioita.
[/quote]
Mielestäni viestin kirjoitti AP itse
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:26"]
Mielestäni Ap:n exä on järkky, turhamainen ihminen, joka ei välitä, vaikka jättäisi taakseen ihmisraunioita.
[/quote]
Mielestäni viestin kirjoitti AP itse
[/quote]
Ei kirjoittanut, tämän kirjoitti nainen 35 V.
Sanot ettet halua aiheuttaa tuskaa, mutta sitähän sinä nimenomaan haluat fantasioidessasi exäsi suhteen tuhoamisella. Tuskin tuhoutuisi, koska mies varmasti ymmärtäisi ettei sinulla ole kaikki hyvin. Ei ihmiset vatvo tuollaisia asioita kymmentä vuotta vaikka olisi kuinka pahasti jätetty. Mielummin olisin itseasiassa tullut jätetyksi noin kuin pettämisen kautta. Koita jaksaa!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:26"]Eikö kukaan ajattele kuinka kohtuutonta on jättää toinen ilman vastausta, olla vastaamatta satoihin viesteihin ja kuinka edes kykenee hylkäämään totaalisesti noin vain kun ensin ei kestetty olla päivääkään erossa??? Mielestäni Ap:n exä on järkky, turhamainen ihminen, joka ei välitä, vaikka jättäisi taakseen ihmisraunioita. Ei tainnut rakastaa ollenkaan, kun ei ollut empatiaa nimeksikään. Yhtäkkiä kaikki nollaantui 3 päivän kuluessa, ei edes normaalia keskustelua tapahtuneesta...
[/quote]
Tuo oli ap:n versio tapahtumista, ja myöhemmät tekstit valottivat sellaista sielunmaisemaa etten ihmettele miksi eksä teki katoamistempun. Toivotan ap:lle pikaista paranemista, mutta pahalta näyttää kun ei osaa tunnistaa omia ongelmiaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:32"]
Sanot ettet halua aiheuttaa tuskaa, mutta sitähän sinä nimenomaan haluat fantasioidessasi exäsi suhteen tuhoamisella. Tuskin tuhoutuisi, koska mies varmasti ymmärtäisi ettei sinulla ole kaikki hyvin. Ei ihmiset vatvo tuollaisia asioita kymmentä vuotta vaikka olisi kuinka pahasti jätetty. Mielummin olisin itseasiassa tullut jätetyksi noin kuin pettämisen kautta. Koita jaksaa!
Pettäminenkin olisi sentään ollut selitys.
Ap on patoutunut ja katkeroitunut ja exässä on pahasti vikaa. Ikään kuin tahallaan olisi halunnut haavoittaa vai onko exän käytös jostakusta hyväksyttävää ja ymmärrettävää?
[/quote]
[/quote]
En fantasioi suhteen tuhoamisesta, ainoastaan miehen varoittamisesta ettei hänen sydäntä särjetä samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:32"]
Pettäminenkin olisi sentään ollut selitys.
Ap on patoutunut ja katkeroitunut ja exässä on pahasti vikaa. Ikään kuin tahallaan olisi halunnut haavoittaa vai onko exän käytös jostakusta hyväksyttävää ja ymmärrettävää?
[/quote]
[/quote]
Tiedämme vain Ap:n version, mutta lue nyt noi hänen viestit. Kymmenen vuotta teinirakkauden jälkeen janoaa kostoa. Ei nyt ole kovin normaalia. Toivon Ap:lle toki parasta, mutta miten exään yhteydenpitäminen auttaa häntä, saati sitten hänen nykyisen miehensä häiritseminen? Ihmiset muuttuvat ja kasvavat. Tiedän itsekin puolisoni olleen ikävä omalle exälleen joskus, mutta se on kuulunut hänen aiempaan elämäänsä, ei minulle.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:39"]
[/quote]
En fantasioi suhteen tuhoamisesta, ainoastaan miehen varoittamisesta ettei hänen sydäntä särjetä samalla tavalla.
[/quote]
Miten se sun varoittaminen estäisi mahdollisen sydämen särkymisen?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:58"]
[/quote]
Taas ap kirjoittaa itse itselleen.
Rikkinäinen viaton sielu? ja toiveena, että sitten se ex kyllä katuu, kun minä kuolen...