Pitäisikö exän nykyiselle kertoa miten hän suhteemme päätti ?
Suhteessamme oli ylä ja alamäkiä, viimeiset 3kk oli kuitenkin yhtä rakkauden huumaa, ja oli puhetta jäkikasvusta jne. perus hömppää. Viimeisen kerran kun näimme, hän kertoi että olen tärkein ihminen hänelle ja rakastaa enemmän kuin mitään muuta, ja kuinka ei malttaisi olla erossa 3 päivää kun hän lähti vanhempiensa kanssa laivalle, näinä 3 päivänä(pisin aika näkemättä suhteessa) en viitsinyt soittaa hänelle koska olin järjestämässä vuosipäivällemme hänelle yllätystä, 200 ruusua, 200 kynttilää + hotelli. Laivalta palattuaan hän tulee kuitenkin suruissaan ja lähtee ovet paukkuen huutaen että "et edes yrittänyt". häneltä yritin kysyä että mitä oli tapahtunut, koskaan en vastausta saanut ja hän lähti kyynelehtien pois. Satoja tekstiviestejäkin hänelle sydäntäni vuoden aikana vuodatin, kuitenkaan vastausta koskaan saamatta, mitä noina 3 päivänä tapahtui. Ainoastaan "en muista, haluan enemmän, et edes yrittänyt". kunnes hän lakkasi vastaamasta kokonaan, ja näin tunne herkälle ihmiselle se koitui tuhoksi. Eräänlainen ihme pelasti.
Tapahtuneesta on lähes 10 vuotta, hän edelleen on mielessäni päivittäin, tuntuu että kaikki muistuttaisi hänestä edelleen vaikken ole häntä nähnyt kuin ohimennen näinä vuosina uuden kumppanin kanssa. En häntä takaisinkaan halua, vain tietää syyn mitä tapahtui, ja mitä hänelle kuuluu nykyään ?
En ole halunnut uutta parisuhdetta kyseisen kokemuksen jälkeen, koska en halua kokea vastaavaa menetystä enää koskaan. Itselläni on nykyään seksisuhde varattun kanssa. Joka vain todistaa kuinka petollisia jotkut voivat olla. Kenties niin kävi minullekin.
Pitäisikö hänen nykyiselle kumppanilleen kertoa kuinka kylmästi ja tietämättömästä syystä hän suhteemme lopetti vaikka hän väitti olevansa niin rakastunut ?
En haluaisi kenellekkään käyvän näin, pitäisikö hänen uutta kumppaniaan varoittaa miten ihana ja täydellinen voi muuttua hetkessä sydäntä raastavan kylmäksi hiljaisuudeksi. Näin on käynyt jo kerran, ja historia tunnetusti toistaa itseään.
Kenties saisin helpotusta myös itselleni varoittamalla, koska tuska ei tunnu menevän ohi koskaan ja ehkä hän osaisi varautua paremmin. Kenties mies ymmärtää paremmin miestä, koska ex-tyttöystävää en ainakaan ymmärrä.
Mitä niinä 3 päivänä tapahtui.
Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus.
Irina - Vastaukset
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:14"]
Se, että mies käyttää satoja tai tuhansia euroja ruusuihin ja kynttilöihin, saa minut lähinnä epäilemään että ensimmäisen riidan jälkeen perheen lemmikkikani löytyy hellalta kypsymästä.
[/quote]
[X] Älä enää ikinä sytytä kynttilöitä naiselle.
[X] Älä enää ikinä osta naiselle kukkia.
[X] Älä IKINÄ osta lemmikki kania.
CHECK + kiitos nyt ymmärrän naisia paremmin, kukat ja kynttilät kuuluukin hautausmaalla siellä nekin voivat kuolla rauhassa. Eivät naiset niitä ansaitse kuitenkaan, kerta heti ollaan epäilemässä jotain traagista. Erittäin hyvä neuvo kiitos.
[/quote]
Mitä tarkoitat tuolla "siellä NEKIN voivat kuolla rauhassa"? Jos ilmaisit jo aiemmin itseäsi näin, en ihmettele yhtään miksi nainen esti viestisi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Jättäisit naisparan rauhaan. Kuulostat pakkomielteiseltä.
[/quote]
Niin haluaisinkin, mutta koska hän ei halua helpottaa oloani kertomalla mitä tapahtui, kenties hänen nykyinen miehensä oppisi varomaan kokemukseni kautta varomaan häntä edes hieman ettei tämä nainen särkisi hänen sydäntään samalla tavalla. Kenties saisin helpotusta olooni siitä että mies saa tietää miten hänen nainen on entistään kohdellut. Jos mies pettää se on miehen vika jos nainen pettää niin miksi siitäkin on tehty miehen vika.
Vaikka olenkin seksisuhteessa naisen kanssa joka on parisuhteessa, niin minä en petä ketään, se nainen tulee itseään tyrkyttämään, onko sekin minun vikani? Kyseisellä naisella ei ole edes puhelinnumeroani eikä minulla hänen. Tiedän koska hän on ovella, koska luonani ei käy muita kutsumattomia vieraita, enkä aina avaa edes ovea hänelle sen jälkeen kun hän kertoi aloittaneensa parisuhteen. Mutta ihminenkin on loppupelissä vain vaistojaan seuraava himokas eläin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Jättäisit naisparan rauhaan. Kuulostat pakkomielteiseltä.
[/quote]
Niin haluaisinkin, mutta koska hän ei halua helpottaa oloani kertomalla mitä tapahtui, kenties hänen nykyinen miehensä oppisi varomaan kokemukseni kautta varomaan häntä edes hieman ettei tämä nainen särkisi hänen sydäntään samalla tavalla. Kenties saisin helpotusta olooni siitä että mies saa tietää miten hänen nainen on entistään kohdellut. Jos mies pettää se on miehen vika jos nainen pettää niin miksi siitäkin on tehty miehen vika.
Vaikka olenkin seksisuhteessa naisen kanssa joka on parisuhteessa, niin minä en petä ketään, se nainen tulee itseään tyrkyttämään, onko sekin minun vikani? Kyseisellä naisella ei ole edes puhelinnumeroani eikä minulla hänen. Tiedän koska hän on ovella, koska luonani ei käy muita kutsumattomia vieraita, enkä aina avaa edes ovea hänelle sen jälkeen kun hän kertoi aloittaneensa parisuhteen. Mutta ihminenkin on loppupelissä vain vaistojaan seuraava himokas eläin.
[/quote]
Saat helpotusta ihmisten vainoamisesta? Olet sairaampi kuin eksäsi ja syyllistät siitä muita. Yhyy, yhyy.. kaikki kohtelee kaltoin ja minä en tee mitään väärin.. Yhyy yhyy!
Vaikutat ap todella sairaalta. nyyhkit exääsi ja itse olet huorissa kävijä ja makaat varatun kanssa. Naisia taidat etsiä baarista vain ulkonäön perusteella jutuistasi päätellen, kun kehut heidän ulkonäköään. Samalla vaadit heidän olevan älykästä keskusteluseuraa sinulle. Minä en jaksaisi noin lahjattoman keskustelijan kanssa paria sanaa enempää vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Sinä itse kuulostat pahasti persoonallisuushäiriöiseltä. Oletan että jos näyttäisit nämä kirjoitukset psykiatrille, saisi hän jonkinlaista diagnoosia aikaiseksi. En tiedä mitä sanoa, olet sairaudentunnoton enkä halua neuvoa sinua käyttäytymään normaalimmin, koska nyt noiden hyypiövibojen ansiosta ihmiset osaavat varoa sinua. Oletko aina ollut tuollainen?
[/quote]
Siitä lähtien kun piti oppia yksin elämään olosuhteiden pakosta hyvinkin nuorena, lähes kaiken itseoppinut, nykyiset koulutusjärjestelmät vaimentavat lapsia, ja rajoittaa heidän kykyään oppia tarjoamalla kaikkea turhaa mikä ei yksilöä kiinnosta, ja pusertaen "kaikki" saman suppilon läpi. Ja jos ei selvinnyt niin minulla ei ole koskaan ollut isä hahmoa.
Ja olisihan se hienoa että erikoispsykologi voisi vielä kertoa oman näkökantansa, juoppoja on kuultu. Ensimmäisellä sivulla vastaus 5/48 ollut tähän menessä upein vastaus, kiitos tästä sen lähettäneelle, tuli pieni helpotuksen tunne kun tuota luki.
No voi nyyh mikä draamis neiti tuo exäsi.buhu buhu, oletko varma että hällä oli munat?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:14"]No voi nyyh mikä draamis neiti tuo exäsi.buhu buhu, oletko varma että hällä oli munat?
[/quote]
Eiku jaa se oliki nainen. Mutta edelleen kunnon draamakuningatar säälittävä pelle tuo exäsi. " et edes yrittänyt byybbyyt"
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:16"] Ap hyvä, koita päästä jo yli asiasta. Hän ei luultavasti oikeasti rakastanut sinua, tai sitten rakasti, mutta huomasi jo silloin henkisen epävakautesi ja päätti suhteenne tekosyyhyn vedoten. Laitoit hänelle eronne jälkeen satoja tekstiviestejä? En yhtään ihmettele miksi hän esti sinut! Ja mitä luulet voittavasi jos kerrot hänen puolisolleen kymmenen vuoden takaisesta episodista? Teet vain itsesi naurunalaiseksi ja vaikutat mielenterveyspotilaalta... [/quote] Haluaisin vain varoittaa miestä siitä että kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa ja että kannattaisi varautua pahimpaan jos tämä nainen alkaa rakkauttaan tunnustaa tavallista useammin, koska hänen rakkauzen tunnustuksensa ei välttämättä pidä paikkaansa. Kenties nainen on pahasti persoonallisuus häiriöinen koska ei tiedä edes itse omia asioitaan tai voi niistä puhua, ja sen takia varoittaa myös. [/quote] Sinä itse kuulostat pahasti persoonallisuushäiriöiseltä. Oletan että jos näyttäisit nämä kirjoitukset psykiatrille, saisi hän jonkinlaista diagnoosia aikaiseksi. En tiedä mitä sanoa, olet sairaudentunnoton enkä halua neuvoa sinua käyttäytymään normaalimmin, koska nyt noiden hyypiövibojen ansiosta ihmiset osaavat varoa sinua. Oletko aina ollut tuollainen?
[/quote]
Siitä lähtien kun piti oppia yksin elämään olosuhteiden pakosta hyvinkin nuorena, lähes kaiken itseoppinut, nykyiset koulutusjärjestelmät vaimentavat lapsia, ja rajoittaa heidän kykyään oppia tarjoamalla kaikkea turhaa mikä ei yksilöä kiinnosta, ja pusertaen "kaikki" saman suppilon läpi. Ja jos ei selvinnyt niin minulla ei ole koskaan ollut isä hahmoa.
Ja olisihan se hienoa että erikoispsykologi voisi vielä kertoa oman näkökantansa, juoppoja on kuultu. Ensimmäisellä sivulla vastaus 5/48 ollut tähän menessä upein vastaus, kiitos tästä sen lähettäneelle, tuli pieni helpotuksen tunne kun tuota luki.
[/quote]
Ymmärrän, että puheet sinun mielenterveydestäsi voivat loukata ja tuntua ikävältä. Voi olla myös ettet sisäistä tätä palautetta kunnolla, mutta sulla on nyt oikeasti itsetutkiskelun paikka ja mahdollisuus. Viestiesi perusteella et osaa ottaa omasta käytöksestäsi vastuuta, etkä näe toiminnassasi vikaa. Se on pelottavaa.
Auts, karmii tää ap. Ensin ajattelin, että 100% provo, mutta pidemmälle tultaessa alkoi tuntua siltä, että 100% pakkomielteinen stalkkaaja :(
Hei jätkä. Tuo asioiden vatvaaminen EI ole normaalia. Siis tuo että mietit asiaa herätessäs ja näet unia asiasta... Laitat vieläkin viestiä... Tulee todellakin raukka-fiilis tästä. Ihan oikeasti, lääkkeistä vois olla hyötyä sulle. Elämä on elämistä varten, ja sä elät vieläkin menneessä. Ryhdistäydy.
On minutkin dumpattu kertomatta syytä, ja sen hetken "suuri rakkauskin" on näin tehnyt, mutta normaalin suruajan jälkeen sitä on vaan jatkettu eteenpäin. Ehkä sulla on vaan napsahtanut poikki jotain siellä sisällä etkä nyt millään onnistu siirtymään eteenpäin henkisesti.
Toivon että Ap saat vielä rauhan tässä elämässä. Sinun tulisi oikeasti keskittyä välillä itsekkäästi vain itseesi ja omiin tarpeisiisi. Voisithan tehdä elämässä vielä vaikka mitä. Voimia ja jaksamista sinulle. Onko sinulla sellaisia juttuja elämässä joiden tekemisestä nautit? Itsensä hemmottelu välillä ei ole väärin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:59"]No hyväksyisitkö sen että et saa mieheltäkään vastausta, vai olisiko seuraava vaihe että haluat tavata jomman kumman tai molemmat ja keskustella asiasta? Ihan vilpittömästi ei millään pahalla, mutta sinun olisi parasta hyväksyä tosiasiat: 1) Olet kehitttänyt tästä itsellesi pakkomielteen, ja kuvittelet että pystyt omilla teoillasi vaikuttamaan johonkin mikä tapahtui 10 vuotta sitten 2) Todellisuudessa mikään mitä teet ei muuta asioita. Heillä on nyt oma elämä jossa sinulla ei ole minkäänlaista roolia Päästä irti ja jatka elämää. Siihen menee aikaa, mutta paras tapa unohtaa on olla tekemättä asioille yhtään mitään. Se, että huomaat jonkun päivän iltana ettet ole ajatellut exääsi kertaakaan tuon päivän aikana on oikeasti sinulle onnellinen päivä. [/quote] Olen vastannut tähän ketjuun useamman kerran koska mielestäni ap vaikuttaa sekopäältä, ja kieltäytyy hyväksymästä tosiasioita jos ne eivät sovi hänen kehittelemäänsä itsesuojelumekanismiin. Pahoin pelkään ettei ap tule hyväksymään saamiansa vastauksia, ja jatkaa pakkomielteisesti eksänsä vainoamista rankemmin kuin tähän asti. [/quote] Jatkaa rankempaa vainoamista kuin 1 viesti / vuosi ensimmäisen 2 vuoden jälkeen ? todella rankkaa vainoamista olisi siis mielestäsi 2 viestiä vuodessa ? En häntä haluaisi häiritä, mutta asia on pyörinyt mielessä jo ihan liian kauan. Välttänyt mm. kulkemasta paikoissa missä hän yleensä kulki, vaihdoin myös työpaikkaa koska työmatka meni hänen asuntonsa ohi. Tämä oma "vainoaminen" on jo viimeiset 8 vuotta vaikuttanut päivittäisiin tekoihini että en häntä kohtaisi tai häntä vahingossakaan häiritsisi, sen että olen ehkä yhden viestin vuodessa lähettänyt ensimmäisen 2 vuoden jälkeen kun pahin oli ohi, tekee minusta "sekopään", vainoaminen on siis sitä että yrittää pysyä kaukana toisesta vuodesta toiseen vaikka se voisi olla paljon pahemmin, niinkuin eräs mainitsi, silloiset ajatukset sain kuitenkin suljettua pois. [/quote] Sinä et tunne sitä naista enää. Hän ei ole sinulle mitään velkaa, eikä sinun olosi tai ongelmasi parane millään mitä hän sanoisi tai tekisi. Tässä ei ole ongelmana teidän päättynyt suhde, vaan sinun ongelmat itsedi kanssa.
[/quote]
AP- Tiedän, ja koska en saa häntä pois mielestä purettua, olen tätä suunnitelmaa alkanutkin toteuttaa, aamuin illoin turhaan mielessä enkä mitään ole sille pystynyt tekemään 10 vuoteen, joten poistan tämän "ongelman" pikku hiljaa satuttamatta tai häiriten muita sen enempää, tarpeeksi olen häntä jo häirinnyt, vaikkakin hän on ollut mielessä yli 700 kertaa enemmän kuin olen viestejä hänelle koskaan laittanut. Päivittäin turhat ajatukset hänestä häiritsee, etenkin kun niitä ei pysty sulkemaan pois.
Ei se suhde olisi voinutkaan toimia koska hän ei tainnut koskaan luottaa minuun täysin, vaikka mitään syytä sille ei ollut, luottamus pula se on varmaan ollut, kenties hän rakasti minua niin paljon ettei voinut myöntää tehneensä virheen, kun ei voinut luottaa, ja tämän takia ei pystynyt koskaan puhumaan asiaansa loppuun suhteen jälkeen, ilman kyyneleitä, ja kesken lauseen juoksemista pois. Hän jätti jokaisen muutaman tapaamisen 2 vuoden sisällä kesken samalla lailla, ei koskaan pystynyt puhumaan kuin alle minuutin ennen purskahtamista itkuun ja juosten pois, jotain hän piti sisällään mutta ei sitä koskaan saanut sanotuksi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 02:20"]
Pitäisikö hänen nykyiselle kumppanilleen kertoa kuinka kylmästi ja tietämättömästä syystä hän suhteemme lopetti vaikka hän väitti olevansa niin rakastunut ?
[/quote]
En kyllä keksi yhtään syytä, miksi exäsi nykyistä kumppania kiinnostaisi vuosikymmenen takaiset asiat. Mutta kerro toki, jos tunnet pakottavaa tarvetta saada itsesi näyttämään aivan ääliöltä. Kannattaisi ehkä pikkuhiljaa irrottaa otteensa menneestä ja ruveta elämään tässä hetkessä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:28"]
Toivon että Ap saat vielä rauhan tässä elämässä. Sinun tulisi oikeasti keskittyä välillä itsekkäästi vain itseesi ja omiin tarpeisiisi. Voisithan tehdä elämässä vielä vaikka mitä. Voimia ja jaksamista sinulle. Onko sinulla sellaisia juttuja elämässä joiden tekemisestä nautit? Itsensä hemmottelu välillä ei ole väärin.
[/quote]
Tanssi ja musiikki on ollut aina lähellä sydäntä, ilman niitä olisin todennäköisesti poistunut jo yli 20v sitten, elämässä on riittänyt vastoinkäymisiä, enää ei vain halua enempää mitä voisi menettää. Kyllä olen suunnannut suruani luovaan työhön joka tulee vielä auttamaan katastrofi alueita, mutta itseäni en osaa hemmotella, ruokakaan ei ole viimeisten vuosien aikana maistunut(tämän viestiketjun alkamisen jälkeen en ole pystynyt mm mitään syömään, vatsahapot vain oksentanut.) ja laihtunut lähes 40kg vuosien aikana. Se on toisaalta auttanut havaitsemaan ympärillä olevista tuttavista miten pinnallisia hekin voivat olla, joista ihmisenä ilkeimmät olenkin jättänyt kaveripiiristäni jo aikoja sitten, kavereihinkaan en ota koskaan yhteyttä, ja heistä useat ovatkin perheen lisäksi alkaneet soittaessaan olla aggressiivisia sen takia kun en ole käynyt tai soittanut pitkään aikaan. Onneksi se alkaa jo muuttumaan vihaksi vanhimmilta sisaruksilta, haluaisivat että menisin käymään, koska heidän lapset ovat sitä pyytäneet. Vihattua sekopäätä ei kukaan jää kaipaamaan.
Kyllä sinä varmasti saisit apua, jos sitä vain hakisit. Olen itsekin ollut mielenterveysongelmainen ja tiedän, että se voi olla tosi hankalaa sitä hakea. Tilanteesi kuulostaa kyllä kokonaisvaltaisen huonolta, koska siihen liittyy tuo syömishäiriökin. En siis usko, että ongelmasi johtuisivat vain tuosta pieleen menneestä suhteesta. Tunnistan kirjoituksistasi voimakkaasi itseni ja voin kuvitella, että jos elämäni olisi mennyt vähän toisin, voisin olla samassa tilanteessa. Lopulta minut kuitenkin pelasti vain oma halu parantua. Toisten apu kyllä helpotti, mutta eivät he olisi mitään voineet tehdä, jos en olisi itsekin aktivoitunut.
-
Toivon sinulle oikeasti parasta. Tunnen itseni lisäksi muitakin, jotka ovat olleet tilanteessasi. Pari heistä on tähän mennessä poistunut oman käden kautta, mutta olen nähnyt muunkinlaisten mahdollisuuksien olemassaolon. Toivon, että voit vielä joku päivä keskittyä vain itseesi ja nauttia vaikka tanssista ystävien kanssa. Ei kannata nähdä vihollisia siellä missä niitä ei todella ole.
Tää on ilmiselvä provo. Ap kirjoittelee kuin jotain romaania. Älkää turhaan vastatko tähän.
AP- Ei todellakaan ole provo, kyllä tässä hetki menikin että ymmärsi mitä tuo porvoo viittaus tarkoitti, koska en tämän tyylisillä keskustelupalstoilla muuten koskaan käy, kommentointini on rajoittunut yleensä ainoastaan ulkomaisiin uutis sivuihin tähän mennessä. Tännekin eksyin koska hakusanat antoivat viitteitä että täällä on käsitelty vastaavia asioita ennenkin, ja tämä sivusto vaikutti olevan aktiivisin. Ensimmäistä kertaa siis koko sivustolla.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:56"]
En kyllä keksi yhtään syytä, miksi exäsi nykyistä kumppania kiinnostaisi vuosikymmenen takaiset asiat. Mutta kerro toki, jos tunnet pakottavaa tarvetta saada itsesi näyttämään aivan ääliöltä. Kannattaisi ehkä pikkuhiljaa irrottaa otteensa menneestä ja ruveta elämään tässä hetkessä.
[/quote]
AP- En ole lähettämässä, olet oikeassa, jatkan tätä suunnitelman toteuttamista vahaan malliin niin kauan kuin hän päivittäin tulee mieleen. Huomenna ykköset päälle ja sisaren lapsen rippijuhliin, ahistaa kun hänkin aina kyselee tyyliin "missä sun tyttöystävä, mä haluun lisää pikkuserkkuja", vastaus on jo ollut vuosia kaikille sisarusten lapsille saman tyylinen "ei ikinä tällä tahdilla / tarvitsisi ensin sen naisenkin kenen kanssa se tehdä, ja tällä tahdilla se ei tapahdu koskaan" joka kerta nämäkin kysymykset tuovat entisen mieleen enkä mitään mahda. Sisarusten lapset tuo aina entisen mieleen kysymyksillään, he jopa välillä kysyvät nimeltä että missä se sun yks tyttöystävä oikee on ? siksi en heitäkään haluaisi nähdä kun he joka kerta kysyvät samat asiat ja muistuttavat exästä jonka kanssa siitä oli puhetta juuri ennen äkillistä jättämistä. Hetkessä elän, mutta lähes jokainen hetki muistuttaa entisestä...
Olet luonut itsellesi tosi oudon sisäisen maailman. Jos sinua pyydetään miettimään omia tekojasi, uhriudut välittömästi ja kerrot, että ainoa vikasi on liika kiltteytesi. Se on tosi marttyyrimäistä.
Sitten on vielä tämä juttu, missä halveksit kaikkia maailman ihmisiä ja heidän arvojaan. Ihmiset ovat liian kylmiä tai pinnallisia. Oletko koskaan ajatellut, että saatat itse olla todella pinnallinen? Pidät omaa maailmankatsomustasi ja murheitasi kaikista tärkeinpinä ja hylkäät toisten ongelmat. Et oikein avaa itseäsi muille ja ihmettelet ystävien puutetta. Naisten mielipidettäkään et tunnu arvostavan, mutta tulet silti kertomaan murheistasi palstalle, jossa mielikuviesi mukaan pyörii lähes vain naisia. Olet todella erikoinen tyyppi.
Jos tahdot jutella miehen kanssa, niin voin tarjoutua vapaaehtoiseksi. Itselläkin on kokemusta vähän samanlaisista ongelmista kuin sinulla. Jos laitat jonkin yhteystietosi, niin voit purkaa kyllä minulle.
M27
Miehen exä lähetti mulle sähköpostia, jossa "kertoi totuuksia" miehestäni ja korosti moneen kertaan kuinka hän jätti mieheni ja kuinka mies nyyhki hänen peräänsä kauan. Lähinnä säälitti miten sairas ja katkera menneessä roikkuja joku voi olla. Ei kannata tilittää, nauravat tai pitävät sinua muuten vain hulluna.