Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluun on alle kaksi viikkoa, en ole valmis!

Vierailija
12.12.2021 |

Päivät ei riitä :(
Koti on täynnä tavarakasoja, lahjat on ostamatta, ruuat suunnittelematta, joulukoristeet laittamatta. Töitä joka arkipäivä 8-17 ja työpäivien jälkeen olen ihan poikki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään

Vierailija
2/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu siltä, että olen todella valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein piparkakut ja peruna bataattilaatikot. Minä olen valmis.

Vierailija
4/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Skippaan koko joulun yli. Ei pitäny mennä näin, onneks ei oo lapsia.

Jokaisella pitäsi olla 2 viikkoa lomaa ennen joulua. Meillä ei saa edes vapaapäiviä ennen joulua ja raskas yötyö

Vierailija
5/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kinkku vielä dallaa, ja lohet pärskyää. Silli sentään tapettu jo syysmyöhällä.

Vierailija
6/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kotisiivous, tilaa ruoat pitopalvelusta, käy lauantaina ostoksilla jos pakko, jos ei pakko edim lapsille jotain hankkia, niin osta lahjakortteja (elokuviin, S tai K-ryhmään, pizzapaikkaan...) Tule kukkakaupan kautta kotiin ja osta pari jouluista kuka-asetelmaa kotiin.

Vierailija
7/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on turhin juhla.

Onneksi ei tarvii viettää.

Vierailija
8/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi enää elää suoritusjouluja. Lahjoista jokunen tulee postissa ja loput pari ostan ruokaostosten yhteydessä. Paketoin jossain raossa. Siivotaan mikä jaksetaan ja ruokia ei yritetä vääntää itse . En siitäkään suunnittelusta ota paineita. Sain lapsuuskodissa enemmän kun tarpeeksi äidin työstä+älyttömästä hössötyksestä listoineen ja stresseineen ehtiä.

Vierailija
9/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja voi tilata netistä, ruokia ostaa valmiina ja oikeasti joulussa tärkeintä on se mahdollisuus nauttia vapaapäivistä ja mahdollisesti ihmisten seurasta. Oikea joulu tulee niin, että ei stressaa liikaa.

Vierailija
10/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole ostanut lahjoja aiemmin vai tuliko joulu yllätyksenä?

Vierailija
11/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis jouluun. Vain kummilahjat ostamatta, kuusi hakematta, leipomiset ja suursiivous tekemättä. Huomenna kirjoitan kortit ja loput asiat teen pikkuhiljaa, joka päivälle jotain.

Suursiivouseen kuuluu kattojen ja seinien pyyhkiminen, sauna pesu ja keittiö kaappien siivous.

Leipomiseen kuuluu pari maustekakkua, pikkupullia ja pipareita. Torttuja tehdään tarpeen mukaan.

Lanttulaatikot teen itse, mutta rosolli lohisalaatti, ym. ostan valmiina.

Kuusen haemme aatonaattona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä