Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valinta perheen ja miehen välillä

Vierailija
19.03.2015 |

Olen jo aikuinen, kotoa lähes kymmenen vuotta sitten muuttanut. Olen hyvin perhekeskeinen ihminen. Sisarukseni, heidän lapsensa ja vanhempani ovat minulle hyvin tärkeitä. Koko perheeni on syvästi uskonnollinen ja minutkin on heidän edustamaansa uskontoon kastettu. Itse en enää usko uskontoni opettemalla tavalla, mutta jos jättäisin seurakunnan, menettäisin koko perheeni.

Ongelmani on se, että olen rakastunut mieheen, joka ei kuulu edustamaani seurakuntaan. Olemme seurustelleet salaa jo usean vuoden ajan. Rakastan tuota miestä syvästi. Hän on kaikinpuolin hyvä mies. Jos aloitan elämän miehen kanssa, joudun perheeni ja tuttavapiirini hylkäämäksi. Sääntö karttaa on ehdoton. Vanhempani eivät sen jälkeen voisi edes tervehtiä minua.

Tiedän, että voisin löytää itselleni hyvän kumppanin myös uskontoni sisäpuolelta. En kuitenkaan usko, ettävoisin koskaan rakastaa ketään muuta samalla tavoin kuin nykyistä poikaystävääni.

Minun pitää valita uskontoni, perheeni ja poikaystäväni väliltä. En tiedä, mitä teen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla