Mitä mieltä saamastani synttärikortista? normaalia?
Sain tänään kaveriltani (nainen) tällaisen kuvasta teetetyn kortin:
mitä näet kuvassa? onko normaalia antaa kaverille kortti jossa on tissin ja kukkien kuvia? vai onko tässä kortissa rupinen pakara?
Kommentit (31)
Laitapa kaverille jouluksi kuva paleltumasta (frostbite) tai kuoliosta, niin on samaa sarjaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:37"]Laitapa kaverille jouluksi kuva paleltumasta (frostbite) tai kuoliosta, niin on samaa sarjaa.
[/quote]
Kuolio ja tissi on samaa sarjaa?? ;D
Oletko itse nainen vai mies? Kysy siltä, mitä tuo tissi tuossa edustaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:42"]
[/quote]
olen itsekin nainen, tiedän että kaverilla varsin erikoinen ja pervo huumorintaju mutta..
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:44"]
[/quote]
olen itsekin nainen, tiedän että kaverilla varsin erikoinen ja pervo huumorintaju mutta..
[/quote]
Rohkenin kysyä ja kaveri vastasi että pelkkä kukkakortti olisi ollut aivan liian tylsä ja tavallinen niin hän päätti repäistä oikeen kunnolla ja kuvata kukan tissin parina. Painatti näitä samoja kortteja kuulemma 50kpl ja lähetti koko suvulleen näitä myös!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Rohkenin kysyä ja kaveri vastasi että pelkkä kukkakortti olisi ollut aivan liian tylsä ja tavallinen niin hän päätti repäistä oikeen kunnolla ja kuvata kukan tissin parina. Painatti näitä samoja kortteja kuulemma 50kpl ja lähetti koko suvulleen näitä myös!
[/quote]
Koko suvulle omia tissikuvia? Wut? Ehkä oli hätävale, kun et selvästi tarttunut vihjaukseen.
Aivan loistava kortti ja tempaus kyseiseltä naiselta :D Eipähän ole ihan tavanomainen kortti. Peukku täältä
Kyllähän tuo ainakin mieleenpainuvampi on kuin perinteiset ruusukortit :D
mä kuolen nauruun täällä :DDD nyt oon nähny kaiken. Mitä helvettiä :D Tossa ei oo kyllä nyt mitään funktiota tai järkeä.
Tuleekohan sieltä seuraavan kerran naisen värkki tulppanin takana? Ihan karsea...
Kummallinen kortti, olisin todella hämilläni jos itse saisin tuollaisen.