Rax - siisti ja viihtyisä perheravintola?
Tiedän, eihän noissa paikoissa tietenkään käy _kukaan_ mutta jos nyt joku olis sattunut poikkeamaan lasten kanssa tai ilman, niin kiinnostaisi tietää, onko kaikista Raxeista poistettu kertakäyttömukit? Mulla oli monen vuoden tauko asioinnissa ja nyt kun viikonloppuna kävin, sain kassalta muovimukin, jonka reunassa oli jäljet edellisen asiakkaan huulista.
Paskaistahan Raxeissa on ollut aina ja lautaset tahmassa alapuolelta niin ettei niistä tarvitse edes pitää erikseen kiinni, mutta tämä mukiosio oli kyllä kaikkein pahinta. Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 02:16"]
Pyydä toinen muki, jos sattui likainen kohdalle. Jää sitä paremmissakin ravintoloissa joskus likaisiksi astiat.
[/quote]
Jossain toisessa tilanteessa olisin ja olen pyytänytkin, mutta tätä mukihavaintoa edelsi sellainenkin viehättävä hetki kassalla, että siinä maksua näpytellessäni asiakaspalvelija yski ensin suoraan kohti ja sen jälkeen käteensä, jolla seuraavaksi poimi ja ojensi lautasen ja muut kamat. Tuli jotenkin sellainen fiilis, että jos nyt vaan itse yritän puhdistaa sitä mukinreunaa ja pakenen syömisen jälkeen paikalta mahdollisimman nopeasti taakseni katsomatta.
Miettikääpä että kuinka paskainen on keittiö, jos salin puolella on jo epämiellyttävää...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 03:21"]
http://nettimokat.fi/wp-content/uploads/2013/04/RAX.png
[/quote]
"Ja perkele, siellä ei ollut edes vessapaperia." :D :D
Jee, hyvä jos tulee vähemmän roskaa kertakäyttöastioista. Pyydä toinen muki, jos sattui likainen kohdalle. Jää sitä paremmissakin ravintoloissa joskus likaisiksi astiat.