Miten paneminen sujuu tempur-sängyssä?
sänkyhännei saa olla siinä touhussa liian pehmeä, muuten ei ratsastuksesta tule mitään. Haaveilen kuitenkin tempurista. Kokemuksia?
Kommentit (41)
Niissä patjoissa melkein kaikissa taitaa olla se pehmeä ja kova puoli. Meillä on mielestäni tällä hetkellä se kovempi ja jämäkämpi puoli ylöspäin ja ainakin siinä onnistuu ihan hyvin seksi asennossa kuin asennossa.
Ette taida olla aitoa Tempuria nähneetkään. Tämä on just sopiva kaikkinaiseen naimiseen ja sekstailuun, paras kaikista suorastaan! Ei puhettakaan liiasta pehmeydestä tai upottavuudesta. Mutta näitähän ei myydäkään missään Maskussa vaan oikeissa huonekaluliikkeissä.
Jos oot käyny kattoos niin ei sitte tullu mieleen kysyä myyjältä prkl. ?
Samaa mieltä numero kuutosen kanssa, paras kaikista. Sopivan kova eikä upota, ratsastaminen onnistuu erinomaisesti. Meillä on 7 sentin Tempur patja laadukkaiden vaahtomuovipatjojen päällä. Älä haaveile, käy ostamassa.
Me mietittiin ihan samaa tempuria ostaessa eikä kehdattu kysyä myyjältä. Mutta hyvin sujuu ja on todella mahtava sänky nukkumiseen. Vähän upottaa, mutta ei niin että haittaisi. Luulisin että tempureitakin on eri paksuisia, ehkä sekin vaikuttaa asiaan.
Enpä ole myyjältä kehdannut kysyä, en edes kaverilta, jonka patjaa olen kokeillut.
Minulla itselläni on pehmein mahdollinen joustinpatja, ja siinä ratsastaminen on vaikeaa. Miehen pitää jännittää itseäsnä, j jos itse olen mahallaan, pitää mahan alla olla kolme tyynyä. Ei kivaa.
haavilen siis siitä pehmeämmästä tempurista.
Ap
Olisiko palstalaisilla tähän vielä lisää asiantuntemusta?
Tulin kysyneeksi naimisesta myyjättäreltä ja nyt oon sen kanssa naimisissa. Pitäs osata pitää turpansa kiini, mutta ei, aina sama juttu naisten kanssa.
Meillä täystempur ja paneminen onnistuu oikein hyvin
Vähän kun savessa makaisi, syvällä kuopassa ja liikkuminen hankalaa. Toisekseen laadukasta vaahtomuovipatjaa ei olekaan. Tempurikin on vaahtomuovia, viskoelastista lämpöön reagoivaa. Ne tavalliset vaahtomuovit eivät reagoi, vaan niissä kimmoisuus säilyy. Kunnolliset laadukkaan teräsjouset on ainoita mitkä kestää vuosien käyttöä. Siksi kaikki kalleimmat sängyt ovatkin kunnollisilla jousilla. Petauspatjaksi voi valita viskoa jos siitä tykkää. Selän tukemisessa petauspatjalla ei ole mitään merkitystä.
Sujuu ihan normaalisti, eli kikkeliä onkaloon ja lits läts. Takaapäin tuntuu ensin hassulta kun polvet "uppoaa" patjaan totuttua syvemmälle, mutta siihen tottuu kyllä nopeasti.
Kaikki mun tempur-sängyssä käväisseet miehet ovat kehuneet (myös) itse sänkyä, kun se ei heilu eikä hytky eikä jouset nitise. Täydellinen!
Ja on se hyvä nukkumiseenkin 😉
Paras sänky naimiseen on aina ollut vapaakellunta vesisänky. Kerran kun on tuuppaisi sai 9 keinahdusta ilmaiseksi. Toisekseen polvilleen menessä tavara nousi automaattisesti tarjolle polvien upotessa. Muissa sängyissä on joutunut käyttämään tyynyä vaimon tai oman pyllyn alla.
Vesisänkytyypit tainneet harrastaa sänkypolkkaa viimeksi 1980 luvulla
No ei. Kyllä meidän vesisänky ostettiin vasta 1993. Noin kymmenen vuotta sitä nautintoa kesti. Sitten ostettiin siihen sänkyyn joustinpatjat ja rakastelutyyli muuttui.
Vielä myöhemmin 2000- luvulla löydettiin Suomesta hotelli, jossa oli yksi vesisänky ja käytiin hääpäivänä muistelemassa vanhoja hyviä aikoja.
Nyt on joustinpatjan päällä 7 cm Tempur sijauspatja ja ainakin me voidaan tehdä siinä kaikki temput sujuvasti. Pari kovempaa sohvatyynyä on apuna ja yksi puhallettava rakkaustyyny.
Vierailija kirjoitti:
Vesisänkytyypit tainneet harrastaa sänkypolkkaa viimeksi 1980 luvulla
Syysi nostaa vuosia vanha aihe?
Tempur on kyllä luonteva panoalusta, heti aidon futonin jälkeen. Mulla on ne molemmat - koska pidän hyvästä seksistä :)
M48
Mulla on Tempurin patja ja petari, hyvin toimii.
Polvien alle tyyny tai peittoa niin onnistuu, muuten uppoaa liikaa patjaan.