Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pco+terolutit?

14.09.2006 |

Heippa kaikille! Kysymys kuuluisi näin: Onko kukaan pco-lainen tullut raskaaksi pelkkien terojen avustuksella?

Tiedän, että ne eivät ovulaatioon vaikuta, mutta kun tikuista päätellen ovuloin, mutta ovulaation ja menkkojen väliin ei jää kuin n. reilu viikko väliin, niin ajattelin että keltarauhasta on liian vähän..auttaiskohan?Imetysen jälkeen menkat on tullu säännöllisesti 31 pv välein, mut tänään alko, ja väli jäi vain 26 päivää.

Meillä ihana poika 1v 5kk, joka sai alkunsa luomusti vajaan 2 vuoden yrityksen jälkeen, olin juuri hoitoihin menossa:), kun tärppäsi.

Toivoa siis on todellakin meille pco-laisille! Nyt mieheltä sain vihreätä valoa uudelle pikkuselle-mutta vain luomumenetelmillä...kun ei kuulemma ole aikaa, eikä rahaa hoitojuttuihin:/ Joten täällä mietiskelen keinoja-laihtua en voi, olen jo hoikka-millä vois ilman hoitopaikalle lähtemistä raskautua. Tiedän, kuulostaa omiinkin korviin epätoivoiselta, mut jos ois ykskin, kenelle terot ois auttanu!!

Onnea kaikille yritykseen,ketkä vauvaa toivovat! Mullakin tässä lähipiirissä käynyt sellanen plussa-aalto, et taidan melkein ainut olla kenellä ei vielä ole tärpännyt, joten eiköhän tässä seuraavana tulla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko Pco potilas raskautua pelillä teroluteilla tai kuinka todennäköistä se on.

Mutta itse söin melkein 2 vuotta terolutia säännöllisesti siinä onnistumatta, mutta ekasta clomikierrosta onnistui.

Clomithan ei ole varsinaisia lapsettomuushoitoja, joten oisko niistä apua?

Plussa onnea.

Vierailija
2/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei auttanut mulla. Nyt toka clomi-kierto menossa ja toiveet korkealla! Mutta voisi kuvitella että sinulla auttaisi jos kerran ovuloit. Kunhan et syö teroja vielä ovulaation aikaan, toimii kuulemma ehkäisynä siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan myös söin teroja puol vuotta, kun pillereiden lopttamisen jälkeen ei menkkoja 4 kuukauteen tullut. Se säännöllisti sit tosiaan kierron, mut raskaaksi en silloin mäkään tullut. Jostain sit tosiaan luin ton, et vois oviksen jälkeen tukea omaa keltarauhastuotantoa...no-mene ja tiedä!

Noi clomit on kyllä auttanu monia! Todella moni on saanut raskauden alkuun jo ihan pienilläkin annoksilla, se on hienoa. Itse tota clomia vähän jännitän, kun suvussa on noita kaksosia ja sit toi pco...Tilanne nimittäin semmonen, et mies tosi vähän seuraavat 4 vuotta kotona, et mitenköhän avioliitto kestäis hyvänä...No tätähän tää elämä on, hauskoja ja vähemmän hauskoja yllätyksiä täynnä! Ki-ra taiskin jo raskaana olla ja J:lle paljon onnenpölyä tähän kiertoon. Toi sun asenne on hyvä, kun on positiivisuutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan