Missä Nokian puhelimessa on yli 40 pikselin kamera
Ko puhelimen mallin nimessä on 4 numeroa, siis Lumia XX20. Tietääkö kukaan mikä malli on kysymyksessä?
Kommentit (11)
Kaikissa on yli 40 pikselin kamera
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:21"]Ko puhelimen mallin nimessä on 4 numeroa, siis Lumia XX20. Tietääkö kukaan mikä malli on kysymyksessä?
[/quote]
mun lumiassa on
Niillä pikseleillä ei ole enää mitään merkitystä sen jälkeen kun menee yli 10 ellet halua teettää jotain 2mx3m tauluja.
1020.. Löytyy ja hyvä kamera on !!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:38"]Niillä pikseleillä ei ole enää mitään merkitystä sen jälkeen kun menee yli 10 ellet halua teettää jotain 2mx3m tauluja.
[/quote]
Sanoo ihminen joka ei ilmeisesti halua ikinä digikuviansa zoomailla koneella...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:38"]Niillä pikseleillä ei ole enää mitään merkitystä sen jälkeen kun menee yli 10 ellet halua teettää jotain 2mx3m tauluja. [/quote] Sanoo ihminen joka ei ilmeisesti halua ikinä digikuviansa zoomailla koneella...
[/quote]
Miten zoomailla? Kyllä lataan järkkärini kuvat koneelle, mutta ei niitä mitenkään zoomailla tarvitse. En usko että mikään Lumian kännykkäkamera voi mennä mun Canon EOS 7D:n ja L-sarjan objektiivien ohi, vaikka mun kamerassa onkin vain 18 megapikseliä... :) Mielelläni näkisin jotain esimerkkikuvia kyseisellä kännykällä otetuista kuvista?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:44"]Miten zoomailla?
Tarkoittaa rajaamista.
Kyllä lataan järkkärini kuvat koneelle, mutta ei niitä mitenkään zoomailla tarvitse.
Sinähän sälli olet, jos onnistut aina rajaamaan kuvasi täydellisesti etsimessä. Tai sitten wannabe Cartier-Bresson.
En usko että mikään Lumian kännykkäkamera voi mennä mun Canon EOS 7D:n ja L-sarjan objektiivien ohi, vaikka mun kamerassa onkin vain 18 megapikseliä... :) Mielelläni näkisin jotain esimerkkikuvia kyseisellä kännykällä otetuista kuvista?
Ei se mene ohi, älä pelkää (jos ei sinulle ole sattunut pahempia maanantaikappaleita). Optimioloissa voi olla aika lähellä. Netti on täynnä kaikilla mahdollisilla kaupallisessa myynissä olevilla laitteilla otettuja testikuvia. Ei niissä mitään ihmeellistä ole.
1020