Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsan palautuminen raskauden jälkeen

Vierailija
19.03.2015 |

Lohduttakaa joku... Sektiosta nyt 3 viikkoa. Haava parantunut siististi, mutta haavan päällä oksettava nahkapoimu joka näkyy varsinkin sivusta katsottuna. Alavatsa täysin arpinen ja makuulla menee oksettavaksi ryppyiseksi hyytelöksi. Painoa enää 4 kg lähtöpainoon mutta se on laiha lohtu. Missä vaiheessa vatsanne on näyttänyt siltä, millaiseksi on jäädäkseen? Vituttaa miksi muilla palautuu täydelliseksi kroppa parissa päivässä ja ite on kuin pommin jäljiltä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:48"]Miten joku JLo voi näyttää siltä kun ei olisi kaksosia koskaan saanutkaan? Eikä se maha näytä leikellyltäkään. Napa siisti ja paikallaan. Treeniä joo mut ei mitään arpia jne.
[/quote]

Ööö miten toi napa tohon liittyy?

Vierailija
22/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:19"]Olipas lohduttavaa... Sulla ei varmaan lähtötilanne raskauksien jälkeen ole ollut se että näytät jyrän alle jääneeltä? :D Ei tälläiseen muutokseen osaa kyllä varautua vaikka kuinka yrittää. Parikymppisen kroppa muuttunut mummon vartaloksi ryppyisine mahoineen ja mitä luultavimmin riippurintoineen :(

Ap
[/quote]

Itsekin luen tätä kauhulla, kun oon 21 ja just sain laihdutettua 20kg 73-53kg ennenkuin tulin raskaaksi ja nytkö mulla ei sit enään synnytyksen jälkeen oo mahdollisuutta kiinteään massuun? :( En halua olla pinnallinen ja lapsihan se on tärkein, mutta ahdistaa silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:48"]Miten joku JLo voi näyttää siltä kun ei olisi kaksosia koskaan saanutkaan? Eikä se maha näytä leikellyltäkään. Napa siisti ja paikallaan. Treeniä joo mut ei mitään arpia jne.
[/quote]
Miks ei. Ne on hyvät geenit ja litrottain voiteita masulle raskausaikana. Ei munkaan masusta nää että lapsia on synnytetty.
Aplle: apteekissa on raskausarville voiteita jotka kiinteyttää ja hävittää arpia
[/quote]

Ei ne voiteet mitään auta

Vierailija
24/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:01"]Mulla ei arpia tullut ja olin lähtömitoissa 14vrk synnytyksestä. Eikä ne tissit aina muutu "riippurinnoiksi". Imetin 1,5 vuotta enkä huomaa muuta eroa kuin että viimein ovat samaa paria.
[/quote]

tasottuiskohan mullakin eriparit?

Vierailija
25/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä menee kuukausia, että se vatsa nahka palaa entiselleen. Kaikilla ei varmaan koskaan palaa entiselleen. Minulla meni 4kk, että olin lähtöpainossa ja tähän sain urheilla TODELLA paljon. Lähtöpaino oli 52kg. Iho oli ryppyistä esim. yhteen puristettaessa vielä varmaan 6kk-1v. synnytyksen jälkeen. Nyt lähes 3v. jälkeenpäin iho on normaali., tosin minulla on ollut vain yksi raskaus.

Vierailija
26/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:48"]Miten joku JLo voi näyttää siltä kun ei olisi kaksosia koskaan saanutkaan? Eikä se maha näytä leikellyltäkään. Napa siisti ja paikallaan. Treeniä joo mut ei mitään arpia jne.
[/quote]
Miks ei. Ne on hyvät geenit ja litrottain voiteita masulle raskausaikana. Ei munkaan masusta nää että lapsia on synnytetty.
Aplle: apteekissa on raskausarville voiteita jotka kiinteyttää ja hävittää arpia
[/quote]

Rasvailin koko raskausajan vatsaa ja rintoja ja silti on arpia.. Joten olen hieman skeptinen :D

Ap
[/quote]

Juu, ei se rasvaaminen auta. Mulla teini-iän lihomisen tuloksena reidet, peppu ja rinnat ihan raskausarvilla. Maha yllätti. Olin varma, että muutun täystiikeriksi, mutta neljän raskauden jälkeen mahan aluella ei ainuttakaan arpea. Enkä ole rasvannut muutoin kuin aina intomielellä sen muutaman kerran raskaudessa. Geenit, geenit. Ja joillakin se mahanahka nyt vaan jää roikuksi. That's life.

Vierailija
27/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:48"] Miten joku JLo voi näyttää siltä kun ei olisi kaksosia koskaan saanutkaan? Eikä se maha näytä leikellyltäkään. Napa siisti ja paikallaan. Treeniä joo mut ei mitään arpia jne. [/quote] kuvan muokkauksella saa ihmeitä.   [/quote] Elokuvissakin on lyhyt paita päällä sekä keikoillaan joten ei oo kuvanmuokausta

[/quote]

Käytännössä KAIKKI julkkisnaiset tekevät jo heti sektion yhteydessä abdominoplastian. On anteeksiantamatonta, että tavisnaisten annetaan sitten verrata itseään heihin kertomatta totuutta.

Käykää katsomassa MyBodyGalleryssa. Kyllä se arpipömppö/nahkapussi on enemmän poikkeus kuin sääntö äiti-ikäisillä.

Vierailija
28/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ siis sääntö kuin poikkeus, huoh...

ed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan