Onko ystäväsi mies koskaan houkuttanut sinua / oletko ollut ihastunut?
Itselläni on tälläinen ongelma, että olen ihastunut hyvin vahvasti ystävän mieheen. Tunteilleni en mitään voi. Hän on vähän flirtti minua kohtaan, joten luultavasti saisin vastakaikua, jos haluaisin.
Oletteko muut joutuneet tälläiseen tilanteeseen koskaan ja miten hoisitte?
N22
Kommentit (71)
Kerran nuorempana kiinnosti ystävän mies, mutta vain lähinnä henkisesti. En siis haaveillut miehestä muuten kuin, että tulimme todella hyvin toimeen ja hänen kanssaan olisi voinut jutella enemmänkin. Tässäkin oli kuitenkin liikaa, koska ei sekään ole kauhean sopivaa, että alkaa ystävän miehen kanssa kaveeraamaan. Ystäväni taas oli aika erilainen. Toisinaan mietin, miksi he edes ovat yhdessä ja lopulta he erosivatkin.
Aivan sama mitkä tunteet, mutta ei tulisi mieleenkään koittaa viedä toisen naisen miestä. Tunsin tyttöä vaiko en. Enkä haluaisi miestä, joka lähtisi mun matkaan toisesta suhteesta - sehän lähtee sitten meidänkin suhteesta samalla tavalla.
Outoa, että joku laittaa tunteilleen tällaista painoarvoa.
Oikea tapa toimia on olla tapaamatta kyseistä miestä enää. Ja pitää ystävyyssuhde.
Olen ollut itsekin kiinnostunut kerran varatusta miehestä, mutta luonnollisesti tajusin heti että olin hänestä kiinnostunut, enkä antanut jutun edetä minnekään. Hävettäisi niin helvetisti, jos olisin. Edelleen olen itse sinkkuna, mutta hyvällä omallatunnolla, koska en ole tuhonnut kenenkään toisen elämää tai luottamusta ihmisiin. Ystävyyssuhteista puhumattakaan.
Btw mun ystävät on peräisin teini-iästä saakka, sama porukka, ja on ihan selvää, että miehet vaihtuu ja ystävät pysyy. Kaikilla frendeillä ajatukset ovat samat, minkä takia ystävyys on säilynyt niin tiiviinä. Koska voimme luottaa toisiimme. Eli joo, miestä ei ole tällä hetkellä, mutta ikuiset ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos varastaa "ystävän" miehen niin on h.... Sitä varten se sana on keksitty, turha kaunistella.
N40
Ei ole. Se tarkoittaa prostituuttia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin että ystäväni mies yhtäkkiä halasi minua, kun näin sitä pikaisesti kahdestaan, vein sille vain laturin minkä unohti. Hän ei todellakaan ikinä halaa ketään niin olin ihan äimän käkenä. Siis ei oikeasti edes kännissä halaa. Onko hän teidän mielestä ihastunut minuun? Hänellä on reilu 20v tyttöystävä ja minä oon 36v. Hän on jotain 28v. Minäkin olen varattu. Annoin hänen halata mutta halaus oli suht lyhyt, tai itse lopetin sen lyhyeen. Nyt oon miettiny että mitä hittoa..
Miten olet parikymppisen ystävä?
Ystävyys on pysyvämpää kuin hetken houkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi täällä sivuilla jatkuvasti toistetaan että mies ja nainen voivat olla ystäviä ???????????????
Minulla oli alunperin kaveriporukka, jossa olin ainoa nainen. Miehiä oli 5. Tämän yhden kanssa olin läheisin, ja aloimme seurustella 2,5v kaveruuden jälkeen. Sekään ei ollut mitenkään tarkoituksellista, me vain rakastuimme.
Muiden neljän kanssa en voisi ikinä kuvitella olevani. Eivät ole mun tyyppiä.
N22
Minullakin oli kaveriporukka, jossa olin ainoa mies, naisia oli 7.
Tunsin kaikki heistä intiimisti, ihan tarkoituksella. Kaikki olivat tyyppiäni, kukin omalla ainutlaatuisella tavallaan, yhdessä ja erikseen.
On ja olemme olleet toisiimme ihastuneita, olemme itseasiassa vieläkin. Tää on tosi tosi hankala tilanne, enkä olisi halunnut joutua tällaiseen, mutta ei sitä ihminen päätä kehen ihastuu.
Koska kuviossa on lapsia, avioliittoja, omaisuutta ja yhteisiä ystäviä, on selvää että tunteet pitää tunkea syvimpään onkaloon ja yrittää pitää ne siellä.
Tiedän ja pelkään, että meistä näkee kemian, katseet ja kiinnostuksen muutkin, siksi välttely olisi paras keino pyristellä irti.
Sekin pitää tehdä kuitenkin muiden epäilyksiä herättämättä.
En suosittele kenellekään vastaavaa.
Kyllä ystävän miestä voi lainata salaa, kunhan muistaa palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävillä ei ole ikinä ollut miehiä silloin kun olin noin nuori kuin ap, minulla oli. Nyt vanhempana kaikkien miehet on niin rumia että en koskisi vaikka kaikki maailman ihmset olisi loppu.
Kauneus on katsojan silmässä.
Sinulla on näössä vikaa.
Olen harrastanut ystävieni miehiä. Ainoastaan kahta. Molemmat erittäin hienoja miehiä. Kannattaa ryhtyä vain miehiin, joista ei kuule mitään juoruja. He osaavat pitää asiat omana tietonaan. Heitäkin on!
Sain heiltä sitä mitä siinä tilanteessa tarvitsin. Hellyyttä, lämpöä ja tunsin saavani jopa kunnioitusta. Olemme edelleen erittäin hyviä ja läheisiä ystäviä, vaikka seksiä siihen ei kuulukaan.
Unelmien kaverimiesystävä on sellainen jonka kanssa tulen juttuun mutta johon en tunne minkäänlaista vetoa. Olen tuntenut tasan yhden tällaisen tapauksen.