Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväsi mies koskaan houkuttanut sinua / oletko ollut ihastunut?

N22
12.12.2021 |

Itselläni on tälläinen ongelma, että olen ihastunut hyvin vahvasti ystävän mieheen. Tunteilleni en mitään voi. Hän on vähän flirtti minua kohtaan, joten luultavasti saisin vastakaikua, jos haluaisin.

Oletteko muut joutuneet tälläiseen tilanteeseen koskaan ja miten hoisitte?

N22

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin miehen olen vienyt. Kukaan ei voi tunteilleen mitään. Se on fakta.

Tunteet ovat tunteita, kyllä. Ihminen kuitenkin voi vaikuttaa siihen kuinka toimii tunteiden alaisena. Meillä on lajina tietoisuus. Ihastumiset tulee ja menee, suurinosa niistä ei kestä. Useinkaan se ei ole sen väärti, että kannattaa hajottaa perheitä omien sen hetkisten halujensa vuoksi.

Vierailija
22/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut salasuhdetta? Sillä tietäisit onko teidän välillä kemiaa. Jos ei niin voitte lopettaa sen ja jatkaa ystävyyttäsi kuin mitään ei olisi tapahtunut.

N29

Naisen logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole niin päässyt käymään. Joskus olemme kyllä olleet ystävän kanssa ihastuneita samaan mieheen, mutta kumpikaan ei saanut häntä.

Vierailija
24/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monet heistä on todella komeita ja saa itsekuri olla aika kova. Vuosi sitten en jaksanut enää tapella ihastumista vastaan ja oli silmäpeliä ystäväni miehen kanssa (olin hyvin aktiivinen osapuoli) ja nautin siitä. Lopulta se johti yksi kostea ilta myöhemmin siihen, että mentiin petiin. Siitä sitten alkoi salasuhde. Tiedän että teen väärin, mutta en ole koskaan tuntenut olevani enemmän elossa kuin nyt. Tiedetään molemmat, että tämä on ystävääni kohdin väärin, mutta meitä molempia kiihottaa salasuhde niin paljon ettei haluta sitä lopettaa. Seksi on elämäni parasta.

N29

Vierailija
25/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se että mies on ollut ystäväni kanssa takaa, etten kiinnostu miehestä siinä mielessä.

Nuorempana yhden kaverini "hoito" oli aivan minun tyyliseni ja olisin varmasti kiinnostunut, jos ei olisi ollut kaverini kanssa. Sanoinkin tälle kaverilleni kerran että vitsit se sun mies on hyvännäköinen. Kaverini vain nauroi ja kommentoi: "Ai se vai?!". Tuli oikein hyvin selväksi mitä hän itse miehestä ajatteli. Mies oli oikea herrasmies ja olisi halunnut kaverini kanssa enemmän, mutta baarissa kaverini aina pokaili muita miehiä. Jos ei onnistunut ketään parempaa saamaan, lähti sitten tämän miehen luokse.

Vierailija
26/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja veikkaan että on aika yleistä, että ihastuu niihin miehiin joita useimmiten näkee, jos on ihastuakseen.

Se on sitten eri asia miten toimii ihastuksen pohjalta.

Jos maistaa kiellettyä hedelmää (olettaen että mieskin haluaa), niin siinä voidaan pahimmillaan rikkoa lapsiperhe, parhaassa tapauksessa "vain" ystävyyssuhde.

Vierailija
27/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että yhden ainoan kerran silmäni eksyivät kaverin miehen tiedätte-minne, kun hän ja oma mieheni pelasivat korista ja kaverin miehellä oli aika läpinäkyvät housut.

Vierailija
28/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi edes viedä toisen miehen, ei naiset miehiä omista. Jos mies haluaa olla mielummin ap:n kanssa kuin nykyisen, niin niin se sitten on.

Vierailija
29/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Ystäväni mies on kaikkea sitä, mitä mieheltä voi vain toivoa. On ulkonäköä, hyvät käytöstavat, mukava seuramies, lapsien kanssa aktiivinen, on tasa-arvoinen ja menestyy työelämässä.

Pari vuotta sitten kun tiesin hänen vaimonsa lähteneen lapsien kanssa vanhempiensa luokse toiselle paikkakunnalle yökylään, oli vaan pakko toimia. 

Sain houkuteltua miehen mukaani terassille iltaa istumaan ja viettämään kanssani aikaa. Vein sitten hänet mukaani asunnolle yöksi ja rakastelimme useamman kerran. Seksi hänen kanssaan oli mahtavaa. Miten hän huomioikaan minut ja osasi "soittaa" juuri oikeista paikoista. Ystäväni oli joskus aiemmin kertonut jossain illan vietossa miehensä hyvistä sänkytaidoista ja kyllä niille puheille tuli tosiaan katetta. Sanoinkin miehelle, että on sääli jos vain ystäväni saa nauttia hänen taidoistaan. 

Tämän jälkeen en ole enää tämän miehen sänkyseurasta saanut nauttia, mutta jonkunlainen ihastumisen tunne tulee aina kun häntä näen. Ja tunnen vähän kateutta ystävääni kohtaan, kun saa tuollaista herkkua itsellään pitää. 

Vierailija
30/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joskus vuosia sitten yhden ystävän silloinen mies käyttäytyi minua kohtaan epäsopivasti. Yritti aina tunkea lähelle, yritti kosketella, puhui seksuaalissävytteisiä juttuja... En ajatellut muuta, kuin hyi v***u! Jouduin useaan kertaan sanomaan, että LOPETA! Kerroin asiasta myös tälle ystävälle, joka ei alkuun uskonut ja naureskeli, että "se nyt vaan on tollanen kaikkien kaveri". Hohhoi, kiva siinä sitten alkaa selittämään, että herätys nyt, että minun sisäreisien hierominen EI OLE mitään kaverillista. Sitten uskoi, mutta hetken aikaa oli tilanne, kun minua syytettiin flirttailusta ja minä olisin aiheuttanut koko tilanteen (mies oli pistänyt minun syyksi tämän kaiken).

Sitten erosivat jonkun ajan kuluttua ja ystäväni tuli hattu kourassa pyytämään minulta anteeksi, kun ei uskonut ja hänkin oli ihan sekaisin ja manipuloitu.

Vierailija
31/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ystävälläni on upea aviomies. On siis erittäin komea Suomen mittakaavassa ja erittäin mukava. Hän on siis varmasti tällainen monenkin naisen päiväuni. En ole tuntenut häntä kohtaan mitään seksuaalista, mutta kyllä tulee välillä mietittyä, että mitä ystäväni on oikein tehnyt, kun on saanut noin upean miehen. Ystäväni ei siis ole ulkoisesti yhtä hyvännäköinen ja hän on ihan tavispulliainen ammatteineen (hoitaja) ja harrastuksineen ja tämä mies tuntuu ihan joltain maailmanluokan tähdeltä hänen rinnallaan :D toki täytyy aina muistaa, ettei kaikki välttämättä olekaan niin upeaa, kuin ulkoisesti näyttää.

Vierailija
32/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen on tällanen "toisten miesten viejä" - tuntuu, että se ei itse saa/löydä miestä, toisten pitää ne löytää ja tuoda hänelle tyrkylle. Yksin se nyt vanhana elelee, ei oo kukaan enää tuonu miestä.

Vierailija
33/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttanut on kyllä siskoni mies, mutta ajatuksen ja onanoinnin tasolle se on jäänyt kaikkien onneksi. 

Vierailija
34/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Ei tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
35/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ystävilläni on kaikilla aika erilainen miesmaku, joten ei olisi kovin todennäköistä, että kukaan meistä ihastuu toisen mieheen. 

Sen sijaan ex-mieheni ystävä oli vuosikausia ihastunut minuun, niin että se ei jäänyt kenellekään epäselväksi. Oli varsin piinallista, mutta homma pysyi sen verran asiallisena, että molempien avioerojen jälkeen miehet ovat edelleen ystäviä ja niin olen minäkin vaimon kanssa. 

Vierailija
36/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olisi pieni ihme jos ei tulisi sitä tilannetta elämässä, koska kumppanienkin miesten kanssa vietetään aikaa monesti yhdessä ja läheisiin ihmisiin sitä tuppaa ihastumaan.

Vierailija
37/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimmillä ystävillä, joita on kahdeksan, jokaisella on aivan ihana mies. Tykkään heistä jokaisesta ihan hirmuisesti. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut heitä itselleni puolisoksi, sillä kukaan heistä ei olisi niin ihana minun seurassani. Nuo pariskunnat sopivat toisilleen hyvin. Olen itsekin parisuhteessa, mutta meille sopii tälläinen kahden itsenäisen ja itsekkään ihmisen liitto. Juuri hyvä noin ja näin.

Vierailija
38/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varastaa "ystävän" miehen niin on h.... Sitä varten se sana on keksitty, turha kaunistella.

N40

No on todellakin keksitty eri syystä.

Mutta itse aiheesta olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
39/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Ystäväni mies on kaikkea sitä, mitä mieheltä voi vain toivoa. On ulkonäköä, hyvät käytöstavat, mukava seuramies, lapsien kanssa aktiivinen, on tasa-arvoinen ja menestyy työelämässä.

Pari vuotta sitten kun tiesin hänen vaimonsa lähteneen lapsien kanssa vanhempiensa luokse toiselle paikkakunnalle yökylään, oli vaan pakko toimia. 

Sain houkuteltua miehen mukaani terassille iltaa istumaan ja viettämään kanssani aikaa. Vein sitten hänet mukaani asunnolle yöksi ja rakastelimme useamman kerran. Seksi hänen kanssaan oli mahtavaa. Miten hän huomioikaan minut ja osasi "soittaa" juuri oikeista paikoista. Ystäväni oli joskus aiemmin kertonut jossain illan vietossa miehensä hyvistä sänkytaidoista ja kyllä niille puheille tuli tosiaan katetta. Sanoinkin miehelle, että on sääli jos vain ystäväni saa nauttia hänen taidoistaan. 

Tämän jälkeen en ole enää tämän miehen sänkyseurasta saanut nauttia, mutta jonkunlainen ihastumisen tunne tulee aina kun häntä näen. Ja tunnen vähän kateutta ystävääni kohtaan, kun saa tuollaista herkkua itsellään pitää. 

Kerran tässä eletään. Houkuttele se mies useammallekkin yön jutulle. Nauti niin paljon kuin voit. Se että hän jo kerran halusi nautiskella sun kanssa kertoo siitä, että haluaa hän uudestaankin.

Itsekkin tapailen seksin merkeissä ystävän miestä ja mielestäni tämä on elämän parasta aikaa. Mies todella taitaa sen miten minut tyydytetään ja minulla on paljon vapaa-aikaa.

Tiedetään molemmat että se on väärin, mutta se juuri tekee siitä kielletystä hedelmästä niin maukkaan.

Elämässä on niitä jotka uskaltaa nauttia kielletystäkin hedelmästä ja niitä joilta jää paljon nautintoa kokematta.

Vierailija
40/71 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Houkuttanut on kyllä siskoni mies, mutta ajatuksen ja onanoinnin tasolle se on jäänyt kaikkien onneksi. 

Itsellä oli samanlainen tilanne kun olin 18v ja ollaan kaksoissisarukset, hyvin harva erottaa meidät. Hänen mies tuli juhlista kotiin ottaneena ja oli selvästi juonut, olin itsekkin viiniä nautiskellut ja en voinut vastustaa kiusausta ja seksiä sitten harrastettiin ihan aamu tunneille niin että sen kyllä tunsi kävellessä. Aamulla sitten esitin että "hups" ja hänen miehen kanssa sovittiin ettei ikinä tästä puhuta. Täytyy kyllä tunnustaa, että sanonta kielletty hedelmä on paras pitää paikkaansa. Toi sellaisen extra latauksen mitä en ole koskaan tuntenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi