Onko ystäväsi mies koskaan houkuttanut sinua / oletko ollut ihastunut?
Itselläni on tälläinen ongelma, että olen ihastunut hyvin vahvasti ystävän mieheen. Tunteilleni en mitään voi. Hän on vähän flirtti minua kohtaan, joten luultavasti saisin vastakaikua, jos haluaisin.
Oletteko muut joutuneet tälläiseen tilanteeseen koskaan ja miten hoisitte?
N22
Kommentit (71)
miksi täällä sivuilla jatkuvasti toistetaan että mies ja nainen voivat olla ystäviä ???????????????
Terveitsetuntoinen, itseään/muita kunnioittava (ihminen) ei koskaan "joudu" muiden sekoiluhyväksikäyttöön.
Ei ikinä, ei taida olla yhtään sellaista ystävää, jolla olisi lähellekään samanlainen miesmaku kuin itselläni. Sitä paitsi ihastun erittäin harvoin. Hankala tilanne varmasti. Yritä toimia järkevästi
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole niin päässyt käymään. Joskus olemme kyllä olleet ystävän kanssa ihastuneita samaan mieheen, mutta kumpikaan ei saanut häntä.
Niinhän sä luulet
Ei. Sen sijaan mulla oli joskus parikymppisenä poikaystävä, joka selkäni takana viestitteli ystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
miksi täällä sivuilla jatkuvasti toistetaan että mies ja nainen voivat olla ystäviä ???????????????
Niinpä. Itselläni oli miespuolinen ystävä (tai niin luulin), mutta samantien kun tyyppi löysi naisystävän niin minä päädyin estolistalle. Tuntui todella nöyryyttävältä.
Joskus kaksvitosena olin ihastunut silloisen ystäväni kihlattuun. Ystäväni ei ollut enää lainkaan kiinnostunut miehestä ja oli tämän kanssa lähinnä siksi, että oli opiskelija ja mies maksoi lähes kaiken. Hän oli myös miestä kohtaan varsin välinpitämätön, en voinut ollenkaan ymmärtää, koska minun mielestäni miehessä ei ollut mitään vikaa. Pidin asian omana tietonani, eikä mitään ikinä tapahtunut. Erosivatkin sitten lopulta.
Kuka haluaa ap:n kaltaisen ystäväkseen, puolisokseen tai elämäänsä. Karma hoitaa osat vielä toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli alunperin kaveriporukka, jossa olin ainoa nainen. Miehiä oli 5. Tämän yhden kanssa olin läheisin, ja aloimme seurustella 2,5v kaveruuden jälkeen. Sekään ei ollut mitenkään tarkoituksellista, me vain rakastuimme.
Muiden neljän kanssa en voisi ikinä kuvitella olevani. Eivät ole mun tyyppiä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Joskus vuosia sitten yhden ystävän silloinen mies käyttäytyi minua kohtaan epäsopivasti. Yritti aina tunkea lähelle, yritti kosketella, puhui seksuaalissävytteisiä juttuja... En ajatellut muuta, kuin hyi v***u! Jouduin useaan kertaan sanomaan, että LOPETA! Kerroin asiasta myös tälle ystävälle, joka ei alkuun uskonut ja naureskeli, että "se nyt vaan on tollanen kaikkien kaveri". Hohhoi, kiva siinä sitten alkaa selittämään, että herätys nyt, että minun sisäreisien hierominen EI OLE mitään kaverillista. Sitten uskoi, mutta hetken aikaa oli tilanne, kun minua syytettiin flirttailusta ja minä olisin aiheuttanut koko tilanteen (mies oli pistänyt minun syyksi tämän kaiken).
Sitten erosivat jonkun ajan kuluttua ja ystäväni tuli hattu kourassa pyytämään minulta anteeksi, kun ei uskonut ja hänkin oli ihan sekaisin ja manipuloitu.
Minulle kävi vähän vastaava kauan sitten nuorena naisena. Yksi naispuoleinen kaverini pokasi miehen, jonka kanssa minulla oli säpinää ja itse olin halunnut edetä ko. miehen kanssa rauhallisesti. No, se otti aika koville varsinkin, kun kaverilla oli paljon miehiä pyörityksessä ja itsellä vain tämä yksi vasta. Annoin kuitenkin tämän molemmille anteeksi ja ajattelin juuri näin, että varmaan rakastuivat ja minkäs sille voi. Pysyttiin siis kaikki kavereina ja hengailtiin yhdessä.
Tuo mies sitten alkoi puolen vuoden jälkeen soittelemaan minulle intentiisivisesti ja tunnustella rakkauttaan ja kuinka teki virheen kun valitsi kaverini. Kun sitten annoin lempeästi rukkaset tuo ukkeli oli mennyt valehtelemaan ystävälleni, että olen yrittänyt vietellä tätä miestä. Ystävä tuli täysin yllättäen riehumaan ja solvaamaan minua työpaikalleni ja uhkaili väkivallalla. Myöhemmin myös stalkkasi minua kadulla ja kävi kimppuuni ja repi hiuksia, löi yms. Kaikki yhteiset naispuoliset ystävämme liittoutuivat tämän miehen ja ex-kaverini puolelle, kukaan ei uskonut minua ja levittelivät minusta aivan hirveitä juttuja. Näen vieläkin välillä painajaisia tästä. Ihmiset ovat kammottavia.
Ei ole. En koskisi yhteenkään heistä pitkällä tikullakaan.
Miten ihmeessä elämänhallinta voi olla noin olematonta. Palstoilla kerjätään sympatiaa ja sopulisamiksia.
voi voi naiset!!. Miksi juuri kaiken maailman peniksistä juuri sen ystävän miehen penis??. en ymmärrä....
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen "ystävä" jos vie toisen miehen. Itselleni kävi näin. Pidin huolta, että kaikki tiesivät millainen "ystävä" kyseessä on. Miehiä on kuin kaloja meressä, tarviiko juuri ystävän mies viedä? Tunteilleen mitään kukaan ei voi, muttta käytökselle ja valinnoille voi!
Muuten olet aivan oikeassa ja samaa mieltä kanssasi, mutta ei ystävän kumppania niin vain viedä. Kyllä se on silloin tämä kumppani joka lopullisen valinnan tekee, että päättääkö suhteen jonkun ulkopuolisen takia ja lähtee leikkiin mukaan kun kolmas osapuoli osoittaa kiinnostusta.
Minua on yrittänyt pokailla lukuisetkin ihmiset, jotka ovat olleet kumppaneilleni "kavereita". Mielestäni tällainen on aika sairasta, ja tunteilleen tosiaan "voi mitään". Nykyään kaikki alistetaan tunteille. Avioliitto loppuu, koska "tunteet loppuivat" -> rikkinäinen perhe.
PS. olen onnelliseti avioliitossa (edellinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Joskus vuosia sitten yhden ystävän silloinen mies käyttäytyi minua kohtaan epäsopivasti. Yritti aina tunkea lähelle, yritti kosketella, puhui seksuaalissävytteisiä juttuja... En ajatellut muuta, kuin hyi v***u! Jouduin useaan kertaan sanomaan, että LOPETA! Kerroin asiasta myös tälle ystävälle, joka ei alkuun uskonut ja naureskeli, että "se nyt vaan on tollanen kaikkien kaveri". Hohhoi, kiva siinä sitten alkaa selittämään, että herätys nyt, että minun sisäreisien hierominen EI OLE mitään kaverillista. Sitten uskoi, mutta hetken aikaa oli tilanne, kun minua syytettiin flirttailusta ja minä olisin aiheuttanut koko tilanteen (mies oli pistänyt minun syyksi tämän kaiken).
Sitten erosivat jonkun ajan kuluttua ja ystäväni tuli hattu kourassa pyytämään minulta anteeksi, kun ei uskonut ja hänkin oli ihan sekaisin ja manipuloitu.
Minulle kävi vähän vastaava kauan sitten nuorena naisena. Yksi naispuoleinen kaverini pokasi miehen, jonka kanssa minulla oli säpinää ja itse olin halunnut edetä ko. miehen kanssa rauhallisesti. No, se otti aika koville varsinkin, kun kaverilla oli paljon miehiä pyörityksessä ja itsellä vain tämä yksi vasta. Annoin kuitenkin tämän molemmille anteeksi ja ajattelin juuri näin, että varmaan rakastuivat ja minkäs sille voi. Pysyttiin siis kaikki kavereina ja hengailtiin yhdessä.
Tuo mies sitten alkoi puolen vuoden jälkeen soittelemaan minulle intentiisivisesti ja tunnustella rakkauttaan ja kuinka teki virheen kun valitsi kaverini. Kun sitten annoin lempeästi rukkaset tuo ukkeli oli mennyt valehtelemaan ystävälleni, että olen yrittänyt vietellä tätä miestä. Ystävä tuli täysin yllättäen riehumaan ja solvaamaan minua työpaikalleni ja uhkaili väkivallalla. Myöhemmin myös stalkkasi minua kadulla ja kävi kimppuuni ja repi hiuksia, löi yms. Kaikki yhteiset naispuoliset ystävämme liittoutuivat tämän miehen ja ex-kaverini puolelle, kukaan ei uskonut minua ja levittelivät minusta aivan hirveitä juttuja. Näen vieläkin välillä painajaisia tästä. Ihmiset ovat kammottavia.
Ihmiset ovat usein juuri tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaksvitosena olin ihastunut silloisen ystäväni kihlattuun. Ystäväni ei ollut enää lainkaan kiinnostunut miehestä ja oli tämän kanssa lähinnä siksi, että oli opiskelija ja mies maksoi lähes kaiken. Hän oli myös miestä kohtaan varsin välinpitämätön, en voinut ollenkaan ymmärtää, koska minun mielestäni miehessä ei ollut mitään vikaa. Pidin asian omana tietonani, eikä mitään ikinä tapahtunut. Erosivatkin sitten lopulta.
Teit oikein. Varmaan aika rankka tilanne tuo, jonka keskellä olit. Siis näille kahdelle muulle
Mulle kävi niin että ystäväni mies yhtäkkiä halasi minua, kun näin sitä pikaisesti kahdestaan, vein sille vain laturin minkä unohti. Hän ei todellakaan ikinä halaa ketään niin olin ihan äimän käkenä. Siis ei oikeasti edes kännissä halaa. Onko hän teidän mielestä ihastunut minuun? Hänellä on reilu 20v tyttöystävä ja minä oon 36v. Hän on jotain 28v. Minäkin olen varattu. Annoin hänen halata mutta halaus oli suht lyhyt, tai itse lopetin sen lyhyeen. Nyt oon miettiny että mitä hittoa..
Näinhän se menee, että naisten priima aika on nuorena. Jos vanhempana kun ulkonäkö alkaa olla rapistunut on maine se, että on ympäri kaupunkia jakanut vieläpä kaverien miehille niin maine alkaa olla sellainen ettei kukaan mies halua. Ehkäpä ihan karman mukaisesti.