Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväsi mies koskaan houkuttanut sinua / oletko ollut ihastunut?

N22
12.12.2021 |

Itselläni on tälläinen ongelma, että olen ihastunut hyvin vahvasti ystävän mieheen. Tunteilleni en mitään voi. Hän on vähän flirtti minua kohtaan, joten luultavasti saisin vastakaikua, jos haluaisin.

Oletteko muut joutuneet tälläiseen tilanteeseen koskaan ja miten hoisitte?

N22

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli samanlainen tilanne ja lopulta annoin tunteilleni periksi ja myös nykyisen ex-ystävän miehellä oli minua kohtaan tunteita. Olemme olleet pari nyt 3 vuotta eikä kaduta. Rakkaus on maailman ihanin asia! <3

Vierailija
2/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulla on ystävieni kanssa niin erilainen miesmaku, ettei ole käynyt edes mielessä, ja kuvitellaan hetki että joku heistä flirttailisi niin en kyllä lähtisi flirttiin mukaan. Yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin miehen olen vienyt. Kukaan ei voi tunteilleen mitään. Se on fakta.

Vierailija
4/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne.

Kyseessä voi olla elämäsi rakkaus, mutta jos tartut tilaisuuteen niin rikot ystävyys suhteen taas varmasti.

Vierailija
5/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile varovaisesti jos saisit enemmänkin vastakaikua. Kyllä se sitten ilmenee onko tilanne niin, että haluaako hänkin sinua.

Vierailija
6/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen "ystävä" jos vie toisen miehen. Itselleni kävi näin. Pidin huolta, että kaikki tiesivät millainen "ystävä" kyseessä on. Miehiä on kuin kaloja meressä, tarviiko juuri ystävän mies viedä? Tunteilleen mitään kukaan ei voi, muttta käytökselle ja valinnoille voi!

Vierailija
7/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä tykkään mun miesystävästä. : /

Vierailija
8/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Koita nyt pitää itsesi pokkana. Maine voi mennä, jos käyt ystävien miehiä varastamassa.

Vierailija
9/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se kielletyin hedelmä on makein! 😋

N35

Vierailija
10/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,en ihastu helposti. Tutun mies kerran flirttaili,ja oli oman tyylinenkin,mutta jätin asian siihen. (En lähtenyt mukaan).

Olen sitä mieltä,että tunteita voi säädellä sillä,ettei tahallaan ajaudu läheisemmäksi ja ottaa etäisyyttä.. Tekoja vieläkin helpommin.

Vierailija
11/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää miestä ei saa pettämään. Huonon saa ja sellaisella ei tee mitään, patsi jos on itse yhtä laaduton.

12/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin että ihastuin kihlattuni parhaaseen ystävään, exän kanssa oltiin aikoinaan 1,5 vuotta yhdessä. Nykyisen eli tämän parhaan ystävän kanssa olemme olleet yhdessä nyt jo 28 vuotta. Olihan se alkuun aika kaameata, mutta tunteille ei mitään voi ja toki pakkohan se on myöntää, että ihastuin kavereista ensin väärään tyyppiin.

Vierailija
13/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi kannattaa katkaista välit ystäviin kun alkaa seurustelemaan. Muuten ystävä voi viedä kumppanin.

Vierailija
14/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävillä ei ole ikinä ollut miehiä silloin kun olin noin nuori kuin ap, minulla oli. Nyt vanhempana kaikkien miehet on niin rumia että en koskisi vaikka kaikki maailman ihmset olisi loppu.

Vierailija
15/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut salasuhdetta? Sillä tietäisit onko teidän välillä kemiaa. Jos ei niin voitte lopettaa sen ja jatkaa ystävyyttäsi kuin mitään ei olisi tapahtunut.

N29

Vierailija
16/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ystävän mieheen, mutta en ole ikinä tehnyt mitään. Ihastun aika helposti, mutta rakastan miestäni, joten eipä ne ihastumiset yleensäkään johda mihinkään.

Vierailija
17/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään ystävän miehen kohdalla ole noin tuntenut, hyvin erilainen miesmaku ilmeisesti, ja hyvä niin.

Vierailija
18/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin itsekkin ystävän mieheen ja ollaan oltu yhdessä nyt 20 vuotta onnellisesti. Ystävä vihoitteli ja koitti häiritä meidän elämää kostoksi. Ei ymmärtänyt ettei rakkaus kysy tapahtuuko se.

Vierailija
19/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varastaa "ystävän" miehen niin on h.... Sitä varten se sana on keksitty, turha kaunistella.

N40

Vierailija
20/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta ymmärsin jättää asian kertomatta etten pilannut ystävän liittoa tai omaa ystävyyssuhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän