Elina G pokasi tanssiopettajansa!
Ihanaa! Onnea heille!
https://www.instagram.com/p/CXYLsuGNQJ-/?utm_medium=copy_link
Kommentit (356)
Hohhhoiijjaa, missä ihmeen purkissa ihmiset elää kun luulee että lesbo on tän ja tän näköinen ja tän ja tän oloinen. Ymmärrättekö hyvät ihmiset että LESBOJA on KAIKENLAISIA olemassa.
Miks ei vaan annettais olla ihmisten olla onnellisia, miksi he ovat jotenkin erilaisia kuten heteroparit jotka julistaa raukkautensa jossain instassa tai muuten mediassa. Nyt on yhtäkkiä homojen promoa. Ei jumalkauta kuinka kapeesti ihmiset oikeesti näkee tätä maailmaa. Miten jonkun mausta sanoa yäk!?? Tai pariskunnast? Mäkin voin olla vaik sitä mieltä et sauli ja jenna ovat yäk. Mut mä en IKINÄ menis kommentoimaan kenellekkään sitä. Vaan olen onnellinen saulin ja jennan puolesta. Koska hehän ovat valinneet toiseenne. En mä oo naimisissa saulin kaa.. Tai elinan kanssaTajuutteks te??
Get over it!
Peace, love! <3
Hirvittää sen Anskun puolesta. Hänen pitäisi nyt sitten jaksaa olla joku ihmeellinen Seikkailijatar, jollaisista E on sanojensa mukaan nykyään kiinnostunut. Ei tuo tule kauaa kestämään.
Noi on kyllä ihan samannäköisiä, vielä jos Elinalla olisi pitkät hiukset niin vois varmaan luulla että ois kuin sisarukset. Niinku monet parit yleensäkin kun katsoo.. sehän on tutkittu juttu et kiinnostuu ihmisestä jolla on samoja piirteitä ulkoisesti kuin itsessään, sitä tiedostamattakin.
Nyt se ellu lasketteli päin puuta Ylläksellä.
Jotenkin kauhean lujaa menee. Ettei nyt vain sattuisi mitään pahempaa ikävää.
Pariskuntana ovat kyllä niin toistensa näköiset ja vaikuttavat sopivan hyvin yhteen. Elina vain tuntuu aika nopealta käänteissään, pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Antsku on kyllä kuuma mimmi, mutta tuo toinen on kyllä niin nuuskahuulirekkakuski kuin olla voi.
Elinalla on silmää naiskauneudelle.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Anskulla tulossa joku kirja tms.? Haiskahtaa julkisuustempulta....
Haiskahtaa Elinan halulta pysyä julkisuudessa ja saada itselleen huomiota.
Lapsentekoiässä on Ansku! Kohta heillä on vauva. 1,5v. päästä tulee raskausuutinen.
Naurattaa jotkut näistä kommenteista. Mutta kun... Anne-Mari.......... naimisisa miehen.... mitä häh..... lespoko on, kun nyt sexi naisen....... Ikään kuin a) olisi olemassa vain kaksi vaihtoehtoa tai b) Ansku olisi joskus suorittanut jonkun julkisen heterousvalan, jonka hän on nyt rikkonut.
Toivottavasti molemmat saavat elää ja toteuttaa itseään. Elina kritisoi entistä puolisoaan vapauden rajoittamisesta, toivottavasti karma ei kosta ja Elina tule itse Anskusta niin mustasukkaiseksi ettei kestä hänen menevää elämäänsä. No, pari vuotta menee vielä kuplassa.
Jos elää itse onnellisena, suo sen muillekin. Pahanilmanlinnut purkaa pahaa oloaan ja esittää kyökkipsykologia. Eiköhän Ansku ole ihan aikuinen ihminen tekemään päätöksiä, eikä mikään narussa vedettävä pässi! ”Elina on manipuloinut ja pakottanut Anskun suhteeseen”….sallikaa minun nauraa.
Siin ä taas yksi turha julkkis (tämä elina)
Mullekin jäi mielikuva että kohteli exäänsä huonosti. No, en tiedä mikä oli oikeasti asian laita mutta julkisuudessa sain kuvan että Elina ei vaan halunnut suhdetta yhtäkkiä, vaikutti joltain sitoutumiskammolta ja tunnekylmyydeltä. Varmaan exä halusi Elinalta enemmän. Mutta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin osasin arvata, että näin voisi käydä. Mä en tuota Elinaa pahemmin arvosta. Veti hienosti maton exänsä jalkojen alta. Taitaa tuo herttaisuus olla vain ulkokuori. Sisimmältään itsekeskeinen ja huomiosta nauttiva?
Ja ei, tämä ei ole mitään negatiivista seksuaalivähemmistöön kuuluvaa kohtaan. Kuulun itsekin tuohon vähemmistöön.Exän ja Elinan itsensä haastatteluista ymmärsin, että Elinaa ahdisti parisuhteessa olo ja halusi tavata uusia ihmisiä ja elää vapaasti. Jotenkin tuli semmoinen olo että elää nyt ikään kuin menetettyä nuoruutta, vaikka en hänen nuoruudestaan tiedä. Mutta hän halusi muuttaa Helsinkiin ja olla vapaa. Toivottavasti nyt onni sitten löytyi eikä kummankaan sydän säry.
Nyt luin ketjua pidemmälle, siis juuri tällainen käsitys minullekin oli jäänyt julkisuudesta että Elinaa ahdisti suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset niin tyhmiä, etteivät ole kuulleet bi-seksuaalisuudesta? Tai siitä että ihastutaan/rakastutaan ihmiseen riippumatta tämän sukupuolesta? Voisin itsellenikin näin perusheterona käyvän näin: korvien väli, luonne, huumori ja kemia merkitsee enemmän kuin se mitä killuu tai on killumatta jalkojen välissä. Hei tervetuloa nykyaikaan sieltä 50-luvulta.
En itsekään julkisuuskuvan perusteella pidä Elinasta, muttei se johdu hänen lesboudestaan, Ansku lienee edellä kirjoittamaani. Ja se, että kaksi vapaata ihmistä rakastaa toisiaan, ei ole keneltäkään pois. Onnea heille!
Ovat, kuusikymppiset vanhempani ovat hädin tuskin kuulleet biseksuaalisuudesta ja heille merkkaa eniten puolison status ja ulkonäkö, ovat sellaisia entisaikojen yksinkertaisia maalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset niin tyhmiä, etteivät ole kuulleet bi-seksuaalisuudesta? Tai siitä että ihastutaan/rakastutaan ihmiseen riippumatta tämän sukupuolesta? Voisin itsellenikin näin perusheterona käyvän näin: korvien väli, luonne, huumori ja kemia merkitsee enemmän kuin se mitä killuu tai on killumatta jalkojen välissä. Hei tervetuloa nykyaikaan sieltä 50-luvulta.
En itsekään julkisuuskuvan perusteella pidä Elinasta, muttei se johdu hänen lesboudestaan, Ansku lienee edellä kirjoittamaani. Ja se, että kaksi vapaata ihmistä rakastaa toisiaan, ei ole keneltäkään pois. Onnea heille!Ovat, kuusikymppiset vanhempani ovat hädin tuskin kuulleet biseksuaalisuudesta ja heille merkkaa eniten puolison status ja ulkonäkö, ovat sellaisia entisaikojen yksinkertaisia maalaisia.
Ei, vaan he ovat entisaikojen tolkun ihmisiä.
Luuletko olevasi itse niin kovin fiksu kun haukut vanhempiasi yksinkertaisiksi?
Kyllä kuusikymppiset ihmiset ovat kuulleet biseksuaalisuudesta. Eivät vain intoile ja pidä trendikkäänä kuten niin monet nykyään.
Mitä eroa on jos puolison status tai ulkonäkö merkkaa tai se merkkaa, että varmaan on nyt rittävän avaramielinen, nykyaikainen, suvaitsevainen ja trendikäs näihin nykyajan kotkotuksiin.
Huoh!
Hei,
on juu ollut Ansku naisen kanssa aikaisemminkin jotenka bi-seksuaaliksi itse ajattelisin - uskoo ken tahtoo. :) Siltikin tuli Ellu kyllä yllärinä. Jotenkin fiilis, ettei tuo kauaa kestä…
Antakaa ihmisten seurustella rauhassa.
En tajua, miksi tämä elina ärsyttää mua. Samoin kuin Lotan ja papan Lottakin.
Jep, eli parisuhde julkistettu siinä se. Keskustelu voi loppua ja tämän voi sulkea.