Elina G pokasi tanssiopettajansa!
Ihanaa! Onnea heille!
https://www.instagram.com/p/CXYLsuGNQJ-/?utm_medium=copy_link
Kommentit (356)
Ite en tätä suhdetta vaan hiffaa, en mitenkään. Ei mee mun jakeluun, Ansku kun ollut miehen kaa naimisissakin.
Kun nyrkkeilijä päättää, että me seurustellaan, niin silloin asia on päätetty.
Tyyli on hyökkäävä. Katsokaa niitä tanssipätkiä. Elina hymyilee koko ajan kuin Elastinen. Maailma ei ollut meille valmis. Me ja me. Ansku vaikuttaa lähinnä kiusaantuneelta.
Yllättävän monet heteronaiset ovat tunteneet joskus vetoa naiseen. Maskuliiniseen sellaiseen. Itsekin myönnän näin käyneen. Tajusin kuitenkin, että sillä todella miehekkäälläkin naisella on naisen vartalo. Siihen sitten loppuu mielenkiinto. Eli Ansku on varmasti bi, jos suhteessa on.
Vierailija kirjoitti:
Ite en tätä suhdetta vaan hiffaa, en mitenkään. Ei mee mun jakeluun, Ansku kun ollut miehen kaa naimisissakin.
Mitä sitten!? Monikin on bi-seksuaali tai panseksuaali. Jos ei mene sinun jakeluun, niin voi voi. Minäkin olen miehen kanssa naimisissa, mutta minulla on ollut myös suhde naiseen.
Uuntelin tänän ekaa kertaa ellun puhetta. Nuoren oloinen.
Ansku ei vaikuta erityisen herttaiselta, on jonkin verran ellua myös vanhempi.
Elluhan on ulkoisesti miehekäs ja ronski ja tulee jännät vibat. Sitten kun kuuntelee heidän puhuvan, fiilis muuttuu, en usko Anskun jäävän mitenkään varjoon suhteessa. Enkä ympäripuhutuksi.
Rakkautta voi toivoa ihmisille. Elina on vähän kuin murrosikäinen poika, ikäistään nuorempi nuori. Kaikkea hyvää heille.
No nyt on kyllä pakko kirjoittaa. Oma puolisoni työskentelee alalla, jonka kautta hänellä on ollut yhteisiä proggiksia Anskun (ja muiden tanssijoiden) kanssa. Ollaan nähty vuosien varrella monia kertoja illanvietoissa ja Ansku on kyllä ihan oikeasti siviilissäkin poikkeuksellisen herttainen, aito ja lämmin ihminen. En keksi mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Olen kiinnittänyt huomiota että homoilla ja lesboilla ym. on jotain erikoista ulkoisessa olemuksessa. Saara Aallolla on persoonalliset kasvot (silmät erityisesti), Anskulla ja Antti Holmalla erikoinen ääni jne. Tai sitten olemus on jotenkin erikoinen tehtynä kuten Sannilla, mutta hänellä on myös erikoiset hampaat ja hymy myös luonnostaan.
Anskusta olen epäillyt poikkeavuutta ihan tuon hänen äänensä takia. Osoittautui sitten oikeaksi.
Taas uusi lättäpillu pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Tommonen haavoittuvaisten naisten saalistaminen pitäisi kriminalisoida. Opettajienkaan ei ole soveliasta sekstailla oppilaidensa kanssa, Miksi tanssinopettaja olisi jotenkin eri asemassa?
tässä on kaksi aikuista kyseessä.
Voi Ellu Ellu.. Ansku on bi ja joudut koko ajan pelkäämään milloin vaihtaa mieheen. Ja ennen pitkää vaihtaa. Samahan se on Sannilla ja Shirlyllä.. Sanni on umpilesbo, mutta Shirly voi napata jonkin jääkiekkoilijamiehen ja lähteä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Voi Ellu Ellu.. Ansku on bi ja joudut koko ajan pelkäämään milloin vaihtaa mieheen. Ja ennen pitkää vaihtaa. Samahan se on Sannilla ja Shirlyllä.. Sanni on umpilesbo, mutta Shirly voi napata jonkin jääkiekkoilijamiehen ja lähteä menemään.
Sanni on seurustellut JVG:n tyypin kaa. En muista sen nimee.
Vierailija kirjoitti:
Itse komppaan heitä, joiden mielestä tämä suhde ei ole hyvä juttu. Itselleni tuli ihan puun takaa, että Ansku on naisiin päin, mutta lesbous ei ole syynä siihen, että karsastan tätä. Elina on todella päällekäyvä, agressiivisen oloinen ja totaalisen epäsopiva Anskulle joka on herkkä, hyväsydäminen, ihana ja naisellinen. Itseäni häiritsi suunnattomasti Elinan kiehnääminen Anskussa ja sellainen tönkkö puupökkelö joka ei osaa edes tanssia, en tiedä mikä siinä viehätti Anskua - ellei kyseessä ole jotain painostamista. Sekin, kun Ansku on halunnut pitää yksityisasiat yksityisinä, ja nyt tuota tuodaan julki.
kyllä siellä kiehnää kaikki parit keskenään ei nämä sitä tehnyt sen enempää kuin muutkaan. Siihen vain kiinnitettiin enemmän huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet heteronaiset ovat tunteneet joskus vetoa naiseen. Maskuliiniseen sellaiseen. Itsekin myönnän näin käyneen. Tajusin kuitenkin, että sillä todella miehekkäälläkin naisella on naisen vartalo. Siihen sitten loppuu mielenkiinto. Eli Ansku on varmasti bi, jos suhteessa on.
Ilmankos minulla on aina riittänyt naisia. En ikinä suostuisi ns. "neiteilemään" ja eniten naisia on kaatunut tyylillä olla hieman vittumainen, mutta kuitenkin pilke silmäkulmassa, eli naiset ovat tajunneet, että karskin ja miehekkään kuoren alla on kuitenkin hyvä tyyppi. Ja tietysti pisteitä on nostanut ensitapaamisen jälkeen ilmi tulleet hyvät sänkytaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on seurustellut JVG:n tyypin kaa. En muista sen nimee.
Ei ole, vaan Elli Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Huuuh-huh,
naisilla on siis helppoa tuohonkin suuntaan. Jos on siis lesbo ja miesmäinen.
Anskuhan on tosi kuumaa, eikä ElinG:n tasoinen mies-mies voisi nähdä päiväuniakaan Anskun kaltaisesta naisesta. Mutta kun mies on nainen, eli tässä ElinG, niin tuosta vaan.
Vähän vaikea kääntää naisen tasoa miehen tasoksi. Heteromiehenä arvioit Elina Gustafssonnin tasoa heteromiehen silmin, eli kunka viehättävä hän on naisellisuuden mittareilla.
Kyllähän joku mieskin mestarinyrkkeilijänä hyvinkin Anskun kaltaisen naisen saisi. Elina Gustafssonia vastaava mies ei siis suinkaan olisi mikään feminiininen metriheikki.
Kolmiloikkaaja Senni Salminen on kuuma, huh. Ja lesbo!
Vixen kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomiota että homoilla ja lesboilla ym. on jotain erikoista ulkoisessa olemuksessa. Saara Aallolla on persoonalliset kasvot (silmät erityisesti), Anskulla ja Antti Holmalla erikoinen ääni jne. Tai sitten olemus on jotenkin erikoinen tehtynä kuten Sannilla, mutta hänellä on myös erikoiset hampaat ja hymy myös luonnostaan.
Anskusta olen epäillyt poikkeavuutta ihan tuon hänen äänensä takia. Osoittautui sitten oikeaksi.
Olipas typerä kommentti. No sitten varmaan Ensitreffien Niina ja Larikin ovat oikeasti homoja/lesboja/bissejä. Ja Arttu Harkki. Ja Kimi Räikkönen. Ja muut, joilla erikoinen ääni. Jokaisesta ihmisestä löytyy jotain "erikoista", jos oikein etsii. Teoriasi ei toimi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Umpilesbo joka on ollut pitkässä parisuhteessa Elias Kaskisen kanssa?
Jos on luonnostaan ja lapsesta alkaen androgyyni niin ei imitoi miestä.
Mitä Ansku nyt pelaa tällä? Ellu on täysin hänen vallassaan.