Elina G pokasi tanssiopettajansa!
Ihanaa! Onnea heille!
https://www.instagram.com/p/CXYLsuGNQJ-/?utm_medium=copy_link
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä sukupuolella ole väliä jos kemiat pelaa ja ihastuu :)
Tätä en ymmärrä. Miten muka sukupuolella ei olisi väliä? Aika olennaisesti vaikuttaa seksielämään mitä haarojen välistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä. Miten muka sukupuolella ei olisi väliä? Aika olennaisesti vaikuttaa seksielämään mitä haarojen välistä löytyy.
Kaikki naiset eivät välitä penetraatiosta, osa ei edes pidä siitä. Silloinhan sillä ei ole väliä, mitä haaravälistä löytyy.
Katson koko ajan että "Elina G potkaisi... "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät välitä penetraatiosta, osa ei edes pidä siitä. Silloinhan sillä ei ole väliä, mitä haaravälistä löytyy.
No kyllä sillä on. Vaikka ei pitäisi penetraatiosta voi silti pitää m*nasta.
Ketju kiteyttää erikoisella tavalla sen, että ainoa syy seurustella nimenomaan miehen kanssa, on penis. Eikö miehellä tosiaan ole mitään muuta annettavaa?
Ehkä he ovat vain ystäviä ilman mitään esiaviollisia ”juttuja”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mitä mielipiteitä täällä. Jonnet asialla taas
Suomessa on sananvapaus.
Totta kai saa sanoa kaikkea typerää sananvapauden siivellä, mutta onko se aina fiksua kenenkään kannalta?
Vaadin takavetoista Corollaa takaisin markkinoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei halua kosketella tai nuolla naisen sukuelintä? Jos se on se kynnyskysymys ja sellainen löytyy kumppanin haarovälistä, niin sekö ei ole kenellekään minkäänlainen ongelma? Näissä lepakkosuhteissa kummankin täytyy tykätä pillusta. Jos akan alapää tuntuu jo ajatuksena vastenmieliseltä, niin ei se paljon lohduta, jos kumppani sanoo, että nainen tietää, mistä nainen tykkää. Sehän se heteroa hirvittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan he juuri välittävät mitä haarovälistä löytyy eli ei kiinnosta välineet penetraatioon.
Aika hyvin puhuit itsesi pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei halua kosketella tai nuolla naisen sukuelintä? Jos se on se kynnyskysymys ja sellainen löytyy kumppanin haarovälistä, niin sekö ei ole kenellekään minkäänlainen ongelma? Näissä lepakkosuhteissa kummankin täytyy tykätä pillusta. Jos akan alapää tuntuu jo ajatuksena vastenmieliseltä, niin ei se paljon lohduta, jos kumppani sanoo, että nainen tietää, mistä nainen tykkää. Sehän se heteroa hirvittääkin.
Itse ajattelen ihmiset enemmänkin kokonaisuutena. Minusta kaikki sukuelimet erikseen ajateltuina ovat vastenmielisiä, jos en ole rakastunut henkilöön niiden ympärillä. Mikäli olen rakastunut, ei sen sukuelimen enää sitten ole mitään väliä millainen se on, koska kaikki rakkaassani on pelkästään ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan he juuri välittävät mitä haarovälistä löytyy eli ei kiinnosta välineet penetraatioon.
Aika hyvin puhuit itsesi pussiin.
Silti se mies voi kiinnostaa. Itse penetraatio on vain miehen mieliksi, naiselle tuotetaan orgasmi sitten erikseen muilla tavoin. Iso osa heterosuhteista on tällaisia.
Tajuattaeko, että ei se Ansku oo tyhmä??? 90% tän ketjun kommenteista kuulostaa siltä kuin pitäisitte Anskua jotenkin vähän yksinkertaisena ja tyhmänä, joka on ihan täysin vietävissä. Tyyppi on 36v, kyllä se varmaan ite tietää mitä tekee ja mitä haluaa. Ja on varmaan ihan fiksu. Luulenpa myös, että Ansku on tottunu iskuyrityksiin, luulis hänelle niitä satelleen vuosien varrella aikamoisesti. Eli kyllä ois varmaan osannu Elinallekin pakit antaa jos olis halunnu. Voi Jeesus taas tätä meininkiä täällä palstalla
Ellu ottaa Anskulta rakkauden huuman ja sylkäiset hänet sen jälkeen kuin kiven luumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tavallaan viehätyn miesmäisistä naisista, ja voisin ihastua Elinaankin, etenkin jos hän on karismaattinen tyyppi. Seksiä en silti naisen kanssa pystyisi harrastamaan..
Miten te "heterot" oikein määrittelette ihastumisen, jos siihen ei himo kuulu ollenkaan? :D
Aseksuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kahta kertaa arvata kirjoittiko tämän hetero vai joku epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin tämän Anskun roikkuvan aina kaulassa erittäin omistavasti. "Huomatkaa maailma, minä kannatan lesboutta! Olen itse avoin ja suvaitsevainen ihminen!" tyylillä.
Veikkaus: tiivis yhteistyö ja molempien omat henkiset haavat -> kemia ja ihastus.
Luulen, että veikkaus on totta!
Tämä G vaikuttaa jotenkin huomionhakuiselta ihmiseltä..
Ohjelman formaattiin kuuluu se, että tanssiope pitää kättään opetettavan hartioilla tms. pisteitä kuunnellessa. Myös se, että ollaan surullisia kun pudotaan, kuuluu formaattiin. Ei siinä ruveta tuulettamaan jess, nyt tää on ohi. Esim. Katri Mäkinen vaikutti olevan kurkkua myöten täynnä Aki Riihilahtea, mutta silti esitti uskottavasti energistä ja Akista tykkäävää.
Se, mikä minusta tässä naisparissa oli huomionarvoista, Elinan jatkuva flirtti, pikkutuhmuudet ja jotenkin sellanen jyräävän aggressiivinen kiintymys. Ihan kuse, että hän on lesbo, velvoittaisi hänet iskuhommiin.
Viettelyn voi tehdä myös hienovaraisen tyylikkäästi, tässä tapauksessa Ellu oli kaikkea muuta kuin hienovarainen.
Mulle tuli mieleen joku teinipoika, joka pitää itsestäänselvänä, että pääsee pöksyihin.
Ellulle sopisi paremmin Meri-rakas. Ansku vois ottaa Saaran.