Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava naapuri - voinko tehdä mitään?

Vierailija
19.03.2015 |

Kyseessä on siis okt-lähiö. Yksi naapureista omistaa moottoripyörän joka pitää aivan uskomatonta meteliä. Siinä ei siis ole ollenkaan äänenvaimenninta, ja lyhyt pakoputki. En ole ikinä kuullut että mikään moottori pitäisi tuollaista ääntä! Ääni on niin kova, että lapset herää päiväunilta (nukkuvat siis sisällä, ei vaunuissa) jne. Naapurille on valitettu asiasta useasti, meidän kuin muidenkin naapureiden toimesta, mutta ei vaikuta mitenkään. Tyypin vastaus on ollut vain tyyliä "aijaa, on täällä ennenkin metelöity eikä ole haitannut ketään". Talvi meni onneksi aika rauhassa, mutta nyt kun tiet on sulat, on tullut taas muutama muistutus tuosta ihanasta naapurista. Mua ei haittaa normaalit kovemmatkin elämisen äänet naapurustossa, jokainen tekee pihallaan mitä haluaa. Mutta tuo on vain niin älytön meteli, että sen kuulee kuurotkin. 

Voiko tälle asialle tehdä mitään? Esim voiko asiasta ilmoittaa poliisille, vaikka tapahtuu päiväsaikaan? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ei sana auta - siellä tarvitaan Nokian kumipamppuja

Vierailija
42/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa nyt vmäiset tyypit pask....!!!! haluisitteko et minä alkaisin harrastamaan ammuskelemista omalla pihallani?

kyllä te nyt vitt tajuutte ite ellete o nii paatuneita pahoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ilman äänenvaimenninta ajo ole laillistakaan. Vinkki  viranomaiselle kun tyyppikin on tiedossa.  Muutenkin asumiselle on desibelirajat joita voi rikkoa vain hyvästä syystä ja luvalla kuten rakentaminen yms.  Ap:n tapaus lienee jo ratkennut mutta muidenkin on hyvä tietää. 

Vierailija
44/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kunnostasi en tiedä, mutta itse tirvaisin metelöijää turpaan ja kusin sen prätkän tankkiin sekä riipaisi vaijerit vitelikkoon. Hiljaisuus tuli. Käyvät lähikylästäkin kysymässä lupaa potkupallon peluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan