Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
19.03.2015 |

Me aloitettiin viikko synnytyksestä, mutta ilman yhdyntää, käsillä ja suulla. Jännittää ensimmäinen yhdyntä. Tekisi mieli jo kovasti( nyt kaksi viikkoa synnytyksestä), mutta en uskalla. Haluan, että paikat ovat ihan kunnossa ja jälkivuoto kokonaan loppunut. Miten muut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöopiston vessassa tunti synnytyksen jälkeen vaimo otti suihin :)

Vierailija
2/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparka. Tuossa vaiheessa kuuluisi imettäää ja olla vauvan kanssa ihokontaktissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 6vkoa, tehtiin eppari, joka aukesi.
Toinen viikko synnytyksestä, ei tikkejä, vointi kaikin puolin kunnossa.

Vierailija
4/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 viikkoa synnytyksestä eka yhdyntä. Tehtiin eppari.

Vierailija
5/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni monta kuukautta, tuli pahat repeämät. Ohjeistus taitaa olla, että yhdynnät voi aloittaa kun siltä tuntuu, mutta jälkivuodon aikana kannattaa käyttää kondomia.

Vierailija
6/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa synnytyksestä

Vierailija
7/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:56"]

Voi lapsiparka. Tuossa vaiheessa kuuluisi imettäää ja olla vauvan kanssa ihokontaktissa. 

[/quote]

Eiku multa (mieheltä) otti suihin, ei lapselta.

Vierailija
8/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk synnytyksestä. Ei ollu pahoja repeämiä. 1 pieni vaan. Pelotti vaan jonkin verran. Toisaalta mun jälkivuotokin kesti ikuisuuden enkä sen aikana todellakaan niinkuin menkkojenkaan aikana tahdo paneskella. Oli kyllä odottamisen arvoistakin :)

Vierailija
9/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Imetystähän tuokin. :)

Vierailija
10/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa 2 viikkoa synnytyksestä.1 tikki tuli joka suli pois viikossa. Itse yhdyntä ei sattunut mutta orgasmi sattui tosi paljon.

Vierailija
11/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa. Aiemminkin olisi voinut, pelotti vaan.

Vierailija
12/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta. Toisella kertaa odotettiin 2 viikkoa, toisella 3 viikkoa. Aika vähin vaurioin tapahtuneet synnytykset, teki tosi paljon mieli koska hormonit. Alkuun tuntui kyllä vähän turhan ilmavalta ja seksi käynnisti joka kerta jälkivuodon uudelleen. Muista liukkari.

Vierailija
13/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ootte kotiin päässeet :) ! Otat vain pari buranaa ennenkuin alatte paukuttaa =D

Vierailija
14/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa. 

Vierailija
15/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän viikkoa on nyt mennyt siitä kun vaimo synnytti kolmannen kerran. Vielä ei ole tullut mieleenikään ehdottaa yhdyntää vaimolle sen verran levällään näyttää alapää olevan. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin eiköhän tässä taas mene helposti useampi kuukausi ennen kuin kokeillaan yhdyntää. Kassit tyhjentelen omatoimisesti kun ei vaimoa nuo hommat juurikaan näinä aikoina nappaa.

Vierailija
16/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:32"]

Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa. 

[/quote]

minä vuosin yli 7vkoa 3viikon jälkeen sex :p

Vierailija
17/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sikoja miehekseen, hyvä ettei soiro sojossa synnytyspöydän vierssä valmiina.

Vierailija
18/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:32"]Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa. 
[/quote] Parin päivän jälkeen pärjäsin pikkuhousunsuojalla. Vuoto kesti pari viikkoa.

Vierailija
19/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuukauden jälkeen, mutta tuntui että puukolla olisi hiissattu. Eli siis sattui js paljon. Kolmen kuukauden jälkeen sattui hieman vähemmän. Kyllä minusta tuntuu hurjalta että viikon parin päästä synnytyksestä jo yhdyntä. Itse en olisi kyennyt. Mutta oli vaikea synnytys, eppari ja repeämiä..

Vierailija
20/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon jälkeen alkoi entinen normaali tahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan