P**keleen kengät ja laukut!
Vaimon hyntteitä pursuaa joka kaappi ja nurkka, ja lisää vaan raahataan uusia! Meillä on remontti suunnitteilla lisähuone että olis tilaa. Minä ajattelin käyttää huonetta harrastustilana että vihdoinkin saisin omat tavarat komerosta käyttöön, no rouva onkin päättänyt että lisähuone on hänen pukeutumishuoneensa jotta kaikki kengät ja laukut mahtuvat ja ihanaa nythän on tilaa ostaa vähän lisää! S**tana! Ostoksille se nyt lähti. Ei huvita enää koko remontti korkkasin pullon.
Kommentit (3)
Nyt vakava keskustelu rouvan kanssa. Mun mielipiteeni on se, että on todella hölmöä rakentaa lisätilaa vaatteiden tai tavaran takia. Itse olen herännyt vaateongelmaan ja alkanut kutistaa vaatevarantoa rajusti. Tajusin jossain vaiheessa, että elämään ei oikeasti saa mitään lisäarvoa kauhealla vaatemäärällä, vaan itse asiassa elämä on paljon stressaavampaa, kun niiden vaatteiden kanssa pitää jatkuvasti taikinoida. Lisäksi menee suuret määrät rahaa ihan kankkulan kaivoon.
Teidän pitää nyt yhdessä miettiä, mikä oikeasti olisi kaikkein järkevin käyttötarkoitus tuolle huoneelle, niin että se hyödyttäisi teitä molempia.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:10"]
Nyt vakava keskustelu rouvan kanssa. Mun mielipiteeni on se, että on todella hölmöä rakentaa lisätilaa vaatteiden tai tavaran takia. Itse olen herännyt vaateongelmaan ja alkanut kutistaa vaatevarantoa rajusti. Tajusin jossain vaiheessa, että elämään ei oikeasti saa mitään lisäarvoa kauhealla vaatemäärällä, vaan itse asiassa elämä on paljon stressaavampaa, kun niiden vaatteiden kanssa pitää jatkuvasti taikinoida. Lisäksi menee suuret määrät rahaa ihan kankkulan kaivoon.
Teidän pitää nyt yhdessä miettiä, mikä oikeasti olisi kaikkein järkevin käyttötarkoitus tuolle huoneelle, niin että se hyödyttäisi teitä molempia.
[/quote]
Vaimo aina valittaa likaisista työkaluista ruokapöydässä että kyllä siitä oli tarkoitus työhuone tehdä.
Jätä se