Miksi se aiheuttaa ihmetystä kun ei eron jälkeen kiinnosta miehet?
Hetken deittailin mutta totesin etten halua suhdetta ja sen jälkeen en ole pariin vuoteen edes miettinyt asiaa, olen 50v. Monen mielestä se on kovin ihmeellistä ja hokee et kyllä se vastaan tulee ja menee jalat alta. Mutta jos ei halua edes niin miksi tulisi? Haluaako kaikki muut aikuiset naiset suhteen?
Kommentit (12)
Yllätävän monilla ihmsillä on oletuksena, että parisuhde olisi jokaisen tavoitetila. He eivät osaa edes ajatella sitä vaihtoehtoa, että joku ihan vaan viihtyy itsekseen ilman mitään sen syvällisempiä syitä.
Ei ole mitenkään ihmeellistä. Keski-ikäisellä on jo monipuolisesti kokemusta miehistä ja sen mukaiset odotukset Jos ei olisi kotoa tultu hakemaan, en minäkään mitään seurustelua harrastaisi.
Ja vaikka tultaisiin kotoa hakemaan. Miksi pitäisi? Onko oletus että pitää kelvata jollekin? Mä en näe parisuhteita kovin hienoina. Kovin moni on tylsässä parisuhteessa ja aina syy on raha tai lapset, moni ei tee mitään yhdessä, moniei harrasta seksiä paitsi väkisin joskus miehen takia jne. Onko se talo, mökki ym materiaali oikeasti tuon arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetelty mulle. En vaan jaksa miestä joka yhtäkkiä haluais viettää kaiken ajan yhdessä, vaatis seksiä, näkemistä ym. Olen ensi kerran vapaa enkä jaksa raportoida menemisiäni kellekään. Jotkut asiat suhteessa kivoja mutta liian sitovalta tuntuu.
Harvassa taitavat olla ne (aikuiset) miehet jotka haluavat viettää kaiken ajan yhdessä 😂 eiköhän aikuinen mies nimenomaan halua naisen joka ei takerru lahkeeseen ja vaadi olemaan kuin paita ja perse.
Ihmeellisyys on vain ja ainoastaan omassa päässäsi. Ei kukaan tuolla tavalla ajattele. Mieshän on ihan oma valinta haluaako sellaisen vai ei. Samoin kuin nainen.
Mies
Jos ei oikeasti halua niin sillon ei pitäisi sellasta väkisin yrittää hommatakkaan. Älkää kuunnelko muita tai menkö "normien" mukaan asioissa, mitkä ei liity millään tavalla yhteiskuntaan tai toisiin ihmisiin sen sisällä. Se on teidän henkilökohtainen asia. Miksi ihmeessä te edes haluaisitte olla osa jotain mikä ei ole tervettä? Katsokaa nyt ympärillenne ja miettikää onko teidän sukulaisista yksikään oikeasti terveessä suhteessa? Voin ainakin itse jo veikata vastauksen. No miksi ne ei ole terveessä suhteessa? Koska ne ei ole koskaan viettänyt aikaa itsekseen miettien, mitä he oikeasti ovat ihmisinä ja mitä he oikeasti haluavat. Se on niin yksinkertaista, ei sitä tarvitse monimutkaistaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetelty mulle. En vaan jaksa miestä joka yhtäkkiä haluais viettää kaiken ajan yhdessä, vaatis seksiä, näkemistä ym. Olen ensi kerran vapaa enkä jaksa raportoida menemisiäni kellekään. Jotkut asiat suhteessa kivoja mutta liian sitovalta tuntuu.
Harvassa taitavat olla ne (aikuiset) miehet jotka haluavat viettää kaiken ajan yhdessä 😂 eiköhän aikuinen mies nimenomaan halua naisen joka ei takerru lahkeeseen ja vaadi olemaan kuin paita ja perse.
Näinhän sitä luulisi, mutta tämä on taas yksi niistä asioista missä mielikuvat ja totuus eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oikeasti halua niin sillon ei pitäisi sellasta väkisin yrittää hommatakkaan. Älkää kuunnelko muita tai menkö "normien" mukaan asioissa, mitkä ei liity millään tavalla yhteiskuntaan tai toisiin ihmisiin sen sisällä. Se on teidän henkilökohtainen asia. Miksi ihmeessä te edes haluaisitte olla osa jotain mikä ei ole tervettä? Katsokaa nyt ympärillenne ja miettikää onko teidän sukulaisista yksikään oikeasti terveessä suhteessa? Voin ainakin itse jo veikata vastauksen. No miksi ne ei ole terveessä suhteessa? Koska ne ei ole koskaan viettänyt aikaa itsekseen miettien, mitä he oikeasti ovat ihmisinä ja mitä he oikeasti haluavat. Se on niin yksinkertaista, ei sitä tarvitse monimutkaistaa ollenkaan.
Ne seurustelee vaan sen takia, koska ne ei osaa olla yksin. Ja se on niille muka normaalia. Miettikää nyt itsekin vähän.
No ei todellakaan halua. Lopetin itse siinä 25v iässä ja sen jälkeen ollut vain toinen toistaan lyhyempiä suhteita ja pidempiä jaksoja ilman miestä, koska ilman miestä on parempi.
Minä en ihmettele ollenkaan. On äärimmäisen mukavaa, kun saa päättää omista menemisistään ja tulemisistaan aivan itse, eikä tarvitse neuvotella niistä kenenkään kanssa. Saa rauhassa suunnitella vapaa-ajan vieton juuri omannäköiseksi. Ihan parasta!
n53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, haluavat käytännössä ilmaish uoran joka on silloin tällöin käytettävissä ja jos sattuu jotenkin muuten naisesta hyötymään tai saamaan jotain irti niin ehkä tällöinkin.
Aika vastuutonta käytöstä mielestäni, enkä näe naisena mitään syytä miksi osallistuisin tuollaiseen millään tasolla. Ensinnäkään en koe mitään tarvetta paritella kenenkään kanssa ja jos kokisin niin olen hedelmällinen, eli olosuhteiden pitäisi olla hyvät myös jälkeläisen kasvattamiseen. Tuollainen närppimis-panosuhde on ihan tyylipuhdasta seksuaalista hyväksikäyttöä eikä sellaiseen tule kenenkään naisen suostua tai alistua.