Vaikea saada tyttöystävää
Kun ei oo kavereita ja vietän suurimman osan ajasta vaan koneella tai urheilun parissa. Ei voi tutustua tyttöihin missään, kun ei oo itseluottamusta tehdä ulkona aloitetta. Ujous on "Sex appeal" tappaja miehellä. Kuka nainen nyt kaverittoman miehen haluaa. Minua ei kiinnosta juominen, bilettäminen, ihmisten kanssa olo, että tietäkää se!! nainen minulle kyllä kelpaisi jota voisin pussailla ja viedä etelän matkoille.. ETTÄ TIETÄKÄÄ SE ETTÄ MÄHÄN EN MITÄÄN KAVEREITA TARVITSE!! mä tarvitsen vain NAISEN.. He he he..
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"]
Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina.
[/quote]
Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi.
[/quote]
Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään. [/quote] Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa. [/quote] Joo. Ruma ujo nainen voi laittaa sen viestin ja saada tyhmiä lihavia juoppoja kiinnostumaan itsestään. Samoin se ruma ujo mies voi laittaa viestin ja saada lihavia wt-yh-äitejä kiinnostumaan itsestään. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
[/quote]
Ei se niin mene, vaan se lihava syrjäytynyt nainen voi silti saada yksinäisen ihan NORMAALIN, tavallisen miehen, koska miehiä on niin paljon ylimääräisenä. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että kun on miehiä määrällisestikin joku ~40 000 enemmän nuorissa, niin osa heistä on tosi paljon huonommassa tilanteessa kuin naiset joita on vähemmän ja joilla on enemmän valinnan varaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"] Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina. [/quote] Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi. [/quote] Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen.
[/quote]
Niin, ongelamani on että synnyin mieheksi, olet oikeassa. Sinulla taas sitä ongelmaa ei ole, kun synnyit naiseksi ja pelkästään syntymäsi takaa sinulle seuran, toisin kuin miehillä se että on mies ei itseisarvona riitä siihen että saa naisen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään. [/quote] Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa. [/quote] Joo. Ruma ujo nainen voi laittaa sen viestin ja saada tyhmiä lihavia juoppoja kiinnostumaan itsestään. Samoin se ruma ujo mies voi laittaa viestin ja saada lihavia wt-yh-äitejä kiinnostumaan itsestään. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
[/quote]
Ei se niin mene, vaan se lihava syrjäytynyt nainen voi silti saada yksinäisen ihan NORMAALIN, tavallisen miehen, koska miehiä on niin paljon ylimääräisenä. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että kun on miehiä määrällisestikin joku ~40 000 enemmän nuorissa, niin osa heistä on tosi paljon huonommassa tilanteessa kuin naiset joita on vähemmän ja joilla on enemmän valinnan varaa.
[/quote]
Määrittele normaali. Miksei se ylipainoinen yh-äiti olisi ihan yhtä normaali kuin mies, joka ei uskalla puhua vieraille. Älä nyt vain sano kuvittelevasi, että ihmiset voidaan jakaa mustavalkoisesti joihinkin tasoihin tai pistää paremmuusjärjestykseen. Ihminen on paljon monimutkaisempi kuin tyyliin ujo-ekstrovertti, ruma-kaunis jne. Eikä sitä kauneuttakaan voi kukaan absoluuttisesti määritellä. Toki miehiä on enemmän kuin naisia mutta ei se tarkoita suoraviivaisesti sitä, että ujot miehet jäisivät ilman.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"] Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina. [/quote] Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi. [/quote] Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen.
[/quote]
Niin, ongelamani on että synnyin mieheksi, olet oikeassa. Sinulla taas sitä ongelmaa ei ole, kun synnyit naiseksi ja pelkästään syntymäsi takaa sinulle seuran, toisin kuin miehillä se että on mies ei itseisarvona riitä siihen että saa naisen.
[/quote]
Kerropa, miksi sitten on olemassa yksinäisiä naisia?
Nainen on yksin, jos on liian nirso. Mies on yksin jos on syntynyt rumaksi ja ujoksi.
Kuules nyt kun ei sitä tyttöystävää saa, ellei jaksa ollenkaan nähdä vaivaa sen eteen. Ajattelitko, että se vain ilmestyy tyhjästä sun kotiovelle? Et voi valittaa, josset koskaan käy missään ja juttele kenellekään. Olen minäkin ujo, enkä odottanut saavani poikaystävää tyhjästä. Niinpä olin kuukauden ajan sosiaalinen ja tadaa! Nyt mulla on se.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Huoh. Et ymmärtänyt pointtia. Sinun mielestäsi siis esimerkiksi yksinäisen opettajattaren pitäisi olla ikionnellinen, sillä hän voisi aina käydä hakemassa lähipuiston pultsarin tai pirinistim seurakseen? Eivät ihmissuhteet mene niin, että mikä tahansa seura on parempi kuin ei seuraa ollenkaan. Yksinäisyys tai kumppanin löytämisen helppous eivät liity aina siihen kuinka paljon toisia ihmisiä on ympärillä
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:45"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään. [/quote] Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa. [/quote] Joo. Ruma ujo nainen voi laittaa sen viestin ja saada tyhmiä lihavia juoppoja kiinnostumaan itsestään. Samoin se ruma ujo mies voi laittaa viestin ja saada lihavia wt-yh-äitejä kiinnostumaan itsestään. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? [/quote] Ei se niin mene, vaan se lihava syrjäytynyt nainen voi silti saada yksinäisen ihan NORMAALIN, tavallisen miehen, koska miehiä on niin paljon ylimääräisenä. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että kun on miehiä määrällisestikin joku ~40 000 enemmän nuorissa, niin osa heistä on tosi paljon huonommassa tilanteessa kuin naiset joita on vähemmän ja joilla on enemmän valinnan varaa. [/quote] Määrittele normaali. Miksei se ylipainoinen yh-äiti olisi ihan yhtä normaali kuin mies, joka ei uskalla puhua vieraille. Älä nyt vain sano kuvittelevasi, että ihmiset voidaan jakaa mustavalkoisesti joihinkin tasoihin tai pistää paremmuusjärjestykseen. Ihminen on paljon monimutkaisempi kuin tyyliin ujo-ekstrovertti, ruma-kaunis jne. Eikä sitä kauneuttakaan voi kukaan absoluuttisesti määritellä. Toki miehiä on enemmän kuin naisia mutta ei se tarkoita suoraviivaisesti sitä, että ujot miehet jäisivät ilman.
[/quote]
No vaikka syrjäytynyt kaveriton normaalipainoinen ujo mies, jossa ei varsinaisesti ole mitään _vikaa_, tuollainen tapaus harvemmin saa ketään naista. Vastaavassa tilanteessa oleva nainen saa miehen todella helposti.
Jos puhutaan ylipainoisesta yh-äidistä, niin siihen vastaava on ylipainoinen yh-mies ja kyllä se on niin että se ylipainoinen yh-nainen saa helpommin seuraa kuin se mies, ellei miehellä ole paljon rahaa, tai jotain muuta ominaisuutta millä vedota naisiin. Täysin tasa-arvoisessa asemassa olevilla nainen on aina ylilyöntiasemassa pelkästään sen takia että edustaa enemmän haluttua sukupuolta. Tämän takia ne surkeatkin naiset yltävät saamaan ihan tavallisia miehiä, kun taas surkeat miehet eivät saa yhtään ketään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]Nainen on yksin, jos on liian nirso. Mies on yksin jos on syntynyt rumaksi ja ujoksi.
[/quote]
Mieskin voi laskea tasoaan ja matkustaa vaikkapa kehitysmaahan. Siellä valkoihoinen nuori mies on kovaa valuuttaa ja vaimoehdokkaita löytyy varmasti. Veikkaan, että nyt sitten vastaat ettei se ole sama asia. Miksi ei, jos naisellekin pitäisi kelvata ryyppäävä kouluttamaton mies? Eipähän ole yksin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"] Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina. [/quote] Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi. [/quote] Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen. [/quote] Niin, ongelamani on että synnyin mieheksi, olet oikeassa. Sinulla taas sitä ongelmaa ei ole, kun synnyit naiseksi ja pelkästään syntymäsi takaa sinulle seuran, toisin kuin miehillä se että on mies ei itseisarvona riitä siihen että saa naisen. [/quote] Huoh. Et ymmärtänyt pointtia. Sinun mielestäsi siis esimerkiksi yksinäisen opettajattaren pitäisi olla ikionnellinen, sillä hän voisi aina käydä hakemassa lähipuiston pultsarin tai pirinistim seurakseen? Eivät ihmissuhteet mene niin, että mikä tahansa seura on parempi kuin ei seuraa ollenkaan. Yksinäisyys tai kumppanin löytämisen helppous eivät liity aina siihen kuinka paljon toisia ihmisiä on ympärillä
[/quote]
No vähän on naivia sanoa että pelkkiä juoppoja ja pultsareita olisi muka tarjolla naiselle, kyllä ne ihan normaaleita miehiä ovat suurin osa. Varsinkin työttömissä miehissä monissa ole mitään muuta vikaa kuin heidän työttömyytensä, mutta se jo yksin riittää syyksi monille naisille torjua se mies. Vähän eri asia kun miehille ei ole yhtään ketään tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:45"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään. [/quote] Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa. [/quote] Joo. Ruma ujo nainen voi laittaa sen viestin ja saada tyhmiä lihavia juoppoja kiinnostumaan itsestään. Samoin se ruma ujo mies voi laittaa viestin ja saada lihavia wt-yh-äitejä kiinnostumaan itsestään. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? [/quote] Ei se niin mene, vaan se lihava syrjäytynyt nainen voi silti saada yksinäisen ihan NORMAALIN, tavallisen miehen, koska miehiä on niin paljon ylimääräisenä. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että kun on miehiä määrällisestikin joku ~40 000 enemmän nuorissa, niin osa heistä on tosi paljon huonommassa tilanteessa kuin naiset joita on vähemmän ja joilla on enemmän valinnan varaa. [/quote] Määrittele normaali. Miksei se ylipainoinen yh-äiti olisi ihan yhtä normaali kuin mies, joka ei uskalla puhua vieraille. Älä nyt vain sano kuvittelevasi, että ihmiset voidaan jakaa mustavalkoisesti joihinkin tasoihin tai pistää paremmuusjärjestykseen. Ihminen on paljon monimutkaisempi kuin tyyliin ujo-ekstrovertti, ruma-kaunis jne. Eikä sitä kauneuttakaan voi kukaan absoluuttisesti määritellä. Toki miehiä on enemmän kuin naisia mutta ei se tarkoita suoraviivaisesti sitä, että ujot miehet jäisivät ilman.
[/quote]
No vaikka syrjäytynyt kaveriton normaalipainoinen ujo mies, jossa ei varsinaisesti ole mitään _vikaa_, tuollainen tapaus harvemmin saa ketään naista. Vastaavassa tilanteessa oleva nainen saa miehen todella helposti.
Jos puhutaan ylipainoisesta yh-äidistä, niin siihen vastaava on ylipainoinen yh-mies ja kyllä se on niin että se ylipainoinen yh-nainen saa helpommin seuraa kuin se mies, ellei miehellä ole paljon rahaa, tai jotain muuta ominaisuutta millä vedota naisiin. Täysin tasa-arvoisessa asemassa olevilla nainen on aina ylilyöntiasemassa pelkästään sen takia että edustaa enemmän haluttua sukupuolta. Tämän takia ne surkeatkin naiset yltävät saamaan ihan tavallisia miehiä, kun taas surkeat miehet eivät saa yhtään ketään.
[/quote]
Tämä ei johdu tasoista. Totta on se, että miehiä on naisia enemmän - joku mies siis jä ilman naista MUTTA ei se aina ole se ujo hiljainen kaveri vaan vaikka koulutettu komea mies miesvaltaisella alalla. Silloin pitää lähteä etsimään kumppania muualta, jos haluaaa sellaisen. Esimerkiksi toisesta valtiosta, toiselta alalta, toisesta kaupungista. Omalla alallani miesten ja naisten suhde on suunnilleen 20/80 eli piireistäni ei löydy vapaita miehiä. Tapasin mieheni työn puolesta Amerikassa. En olisi saanut Suomesta ketään "oman tasoistani" joten vaihdoin valtiota. Jos sinäkään et voi saada Suomesta ketään"oman tasoistasi" voit aina matkustaa.
Kyllä täällä suomessa tilanne parin löytämisen suhteen on hyvä kun vertaa vaikka kiinan tilanteeseen.
.
Suomessa se suurin ongelma on että alueelliset sukupuolten määrät eivät kohtaa. Yliopistokaupungit ovat naisia täynnä kun taas maaseudulla miehiä riittää.
Katsotaan asiaa näin: jos kaikilla miehillä olisi sama valinnan mahdollisuus, eivätkö he kaikki ottaisi isotissisen mallin? Käsi sydämmellä, jos sinä, mies, saisit kenet tahansa maailmassa, etkö ottaisi kauniin naisen. Tämä valintatilanne oli miehillä vielä sotien jälkeen kun naisten määrä ylitti reilusti miesten.
.
Sitten nykytilanteeseen. Naisten ja miesten välillä on oleellinen ero siinä, että kun mies ei saa sitä kaunotarta josta haaveilee, hän tyytyy toiseksi parhaimpaan. Sama tilanne naisella niin nainen jää usein omasta valinnastaan yksin. Naisilta usein puuttuu se pakonomainen tarve olla edes jonkun kanssa.
.
Ihmisillä toimii sama kuin eläimillä. Uros se kasvattaa komean höyhenpuvun, laulaa ja tanssii naarasta miellyttääkseen ja naaras sitten valitsee sen omasta mielestään parhaan yksilön jälkeläistensä isäksi. Miksi se ihmismiehillä ottaa niin koville?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"] Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina. [/quote] Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi. [/quote] Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen. [/quote] Niin, ongelamani on että synnyin mieheksi, olet oikeassa. Sinulla taas sitä ongelmaa ei ole, kun synnyit naiseksi ja pelkästään syntymäsi takaa sinulle seuran, toisin kuin miehillä se että on mies ei itseisarvona riitä siihen että saa naisen. [/quote] Huoh. Et ymmärtänyt pointtia. Sinun mielestäsi siis esimerkiksi yksinäisen opettajattaren pitäisi olla ikionnellinen, sillä hän voisi aina käydä hakemassa lähipuiston pultsarin tai pirinistim seurakseen? Eivät ihmissuhteet mene niin, että mikä tahansa seura on parempi kuin ei seuraa ollenkaan. Yksinäisyys tai kumppanin löytämisen helppous eivät liity aina siihen kuinka paljon toisia ihmisiä on ympärillä
[/quote]
No vähän on naivia sanoa että pelkkiä juoppoja ja pultsareita olisi muka tarjolla naiselle, kyllä ne ihan normaaleita miehiä ovat suurin osa. Varsinkin työttömissä miehissä monissa ole mitään muuta vikaa kuin heidän työttömyytensä, mutta se jo yksin riittää syyksi monille naisille torjua se mies. Vähän eri asia kun miehille ei ole yhtään ketään tarjolla.
[/quote]
Ei Suomessa nyt niin paljoa enempää miehiä ole, ettei olisi muka KETÄÄN tarjolla. Oikea ongelma on jossain Intiassa jossa naisia on yksi kymmentä miestä kohti. Siellä ei oikeasti ole ketään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]Nainen on yksin, jos on liian nirso. Mies on yksin jos on syntynyt rumaksi ja ujoksi. [/quote] Mieskin voi laskea tasoaan ja matkustaa vaikkapa kehitysmaahan. Siellä valkoihoinen nuori mies on kovaa valuuttaa ja vaimoehdokkaita löytyy varmasti. Veikkaan, että nyt sitten vastaat ettei se ole sama asia. Miksi ei, jos naisellekin pitäisi kelvata ryyppäävä kouluttamaton mies? Eipähän ole yksin.
[/quote]
Tämä on kyllä totta, että voisi hakea jostain köyhästä maailmankolkasta itselleen naisen, mutta aika vaikea siihenkin on lähteä, verrattaen miten helppoa naisella on pistää vaan nettiin ilmoitus ja saada satoja vastauksia. Miehen pitäisi fyysisesti matkata johonkin muuhun mailmankolkkaan ja sieltä löytää nainen. Joten ei se silti ole mitenkään tasa-arvoinen asema, vaan mies silti on huomattavasti paskemmassa asemassa täällä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"] Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina. [/quote] Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi. [/quote] Tämä on juuri se ongelmasi. Parisuhde ei ole mikään pakko tai ihmisoikeus, kuten ruoka joten ei niitä voi verrata. Pikemminkin parisuhde on kuin viini: haluatko juoda viisi pullollista halvinta mahdollista paskaa ja saada järkyttävän krapulan vai nauttia ihanasta, arvokkaammasta viinistä sen yhden lasillisen. Jotkut valitsee elämässä ensimmäisen vaihtoehdon ja useimmat onneksi toisen. [/quote] Niin, ongelamani on että synnyin mieheksi, olet oikeassa. Sinulla taas sitä ongelmaa ei ole, kun synnyit naiseksi ja pelkästään syntymäsi takaa sinulle seuran, toisin kuin miehillä se että on mies ei itseisarvona riitä siihen että saa naisen. [/quote] Huoh. Et ymmärtänyt pointtia. Sinun mielestäsi siis esimerkiksi yksinäisen opettajattaren pitäisi olla ikionnellinen, sillä hän voisi aina käydä hakemassa lähipuiston pultsarin tai pirinistim seurakseen? Eivät ihmissuhteet mene niin, että mikä tahansa seura on parempi kuin ei seuraa ollenkaan. Yksinäisyys tai kumppanin löytämisen helppous eivät liity aina siihen kuinka paljon toisia ihmisiä on ympärillä [/quote] No vähän on naivia sanoa että pelkkiä juoppoja ja pultsareita olisi muka tarjolla naiselle, kyllä ne ihan normaaleita miehiä ovat suurin osa. Varsinkin työttömissä miehissä monissa ole mitään muuta vikaa kuin heidän työttömyytensä, mutta se jo yksin riittää syyksi monille naisille torjua se mies. Vähän eri asia kun miehille ei ole yhtään ketään tarjolla. [/quote] Ei Suomessa nyt niin paljoa enempää miehiä ole, ettei olisi muka KETÄÄN tarjolla. Oikea ongelma on jossain Intiassa jossa naisia on yksi kymmentä miestä kohti. Siellä ei oikeasti ole ketään.
[/quote]
Noh, aloitetaan sitten lähteet väitteelleni, jos et usko:
Sinkkumiehillä vaikeaa: Täällä pulaa nuorista naisista
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020718018192_uu.shtml
HS:n kartta osoittaa: Nuorista sinkkumiehistä on ylitarjontaa lähes joka kaupungissa
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1305680279629
Väestö iän mukaan, 2013 lopussa
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Katsele nyt vaikka noita noin alkuun. Omassa ikäluokassani on yli 10 000miestä enemmän kuin naisia määrällisesti ja kun ottaa huomioon muut nuoret ikäluokat on ero jo huomattavasti suurempi. Ja tuo pelkästään noin määrällisesti, ottamatta huomioon vielä että sukupuolikeskittymät ovat alueittain jakautuneet vielä pahemmin, koska naiset muuttavat pk-seudulle ja oma alueeni jää vielä suurempaa miesenemmistöön.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:30"]
Et halua olla ihmisten kanssa mutta naisen haluat? Kai sä nyt ymmärrät, että naiset on ihmisiä. Hanki koira ja pussaile sitä.
[/quote]
Jopas löytyi taas vittuileva vastaus ujolle kaverille, joka vain kaipaa kumppania rinnalleen. Onko se liikaa pyydetty?
Ap tuntuu kuvittelevan, että kaksikymppisen pojan kanssa kilpailee yhdestä vapaasta naisesta 40 000 urosta. Ei se nyt ihan niin mene. Suomessa on 40 000 miestä enemmän kuin naisia, yhteensä kaikissa ikäluokissa. Eli suurin osa niistä 40 000:sta on keski-iän ylittäneitä, osa jo eronnut ja isä jne. Lisäksi erot ovat vahvasti alueellisia, yliopistokaupungeissa kuten Jyväskylässä on paljon naisia mutta vähän miehiä. Ero on pienissä kaupungeissa korkeintaan muutama kymmenen/ikäryhmä. Eli ap, ellet asu Helsingissä, kanssasi kaikista naisista kilpailee ehkä pari tyyppiä kun otetaan huomioon vielä se, etteivät kaikki edes halua parisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]Nainen on yksin, jos on liian nirso. Mies on yksin jos on syntynyt rumaksi ja ujoksi. [/quote] Mieskin voi laskea tasoaan ja matkustaa vaikkapa kehitysmaahan. Siellä valkoihoinen nuori mies on kovaa valuuttaa ja vaimoehdokkaita löytyy varmasti. Veikkaan, että nyt sitten vastaat ettei se ole sama asia. Miksi ei, jos naisellekin pitäisi kelvata ryyppäävä kouluttamaton mies? Eipähän ole yksin.
[/quote]
Tämä on kyllä totta, että voisi hakea jostain köyhästä maailmankolkasta itselleen naisen, mutta aika vaikea siihenkin on lähteä, verrattaen miten helppoa naisella on pistää vaan nettiin ilmoitus ja saada satoja vastauksia. Miehen pitäisi fyysisesti matkata johonkin muuhun mailmankolkkaan ja sieltä löytää nainen. Joten ei se silti ole mitenkään tasa-arvoinen asema, vaan mies silti on huomattavasti paskemmassa asemassa täällä.
[/quote]
Tasa-arvo -sanan käyttäminen ei sovi tähän asiayhteyteen. Vähän sama kuin sanoisin että on tasa-arvo-ongelma, että miehet ovat naisia pidempiä
Tähän on ihan turha lähteä argumentoimaan, koska ap:n käsitys parisuhteesta ja kumppanista on aivan toisenlainen kuin useimmilla meistä muista. Ap haluaa naisen, ihan kenet tahansa parisuhteeseen ja hänestä sellainen parisuhde on parempi kuin olla yksin. Me muut haluamme rakkaan ja tasaveroisen kumppanin ja meistä on parempi olla yksin kuin ottaa paska parisuhde. Siksi on ihan absurdia keskustella siitä, kuinka vaikeaa kenenkin on saada parisuhde, koska ap puhuu vain random-panoista ilman mitään kriteerejä ja me muut kumppaniehdokkaista.