Vaikea saada tyttöystävää
Kun ei oo kavereita ja vietän suurimman osan ajasta vaan koneella tai urheilun parissa. Ei voi tutustua tyttöihin missään, kun ei oo itseluottamusta tehdä ulkona aloitetta. Ujous on "Sex appeal" tappaja miehellä. Kuka nainen nyt kaverittoman miehen haluaa. Minua ei kiinnosta juominen, bilettäminen, ihmisten kanssa olo, että tietäkää se!! nainen minulle kyllä kelpaisi jota voisin pussailla ja viedä etelän matkoille.. ETTÄ TIETÄKÄÄ SE ETTÄ MÄHÄN EN MITÄÄN KAVEREITA TARVITSE!! mä tarvitsen vain NAISEN.. He he he..
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:30"]Noh, odotellaan sitten sen 10vuotta lisää. Sillä välin kun naiset saavat kaikissa ikäluokissa miehen milloin vaan haluavat.[/quote]
Niin saavat, mutta eivät sellaista miestä, joka antaisi heille mitään.
Lue tämä. Kunpa tämä olisi annettu minun käteeni lukioiässä, niin olisi ollut paljon helpompi sietää sitä loputtoman tuntuista odotusta eikä olisi tarvinnut hakata päätään vääriin seiniin.
En ole joka kohdassa täysin samaa mieltä ja tuo on paikka paikoin ikävän sovinistiseen tapaan kirjoitettu, mutta siinä on niin paljon viisauden sanoja, että jokaisen nuoren miehen olisi hyvä lukea se. Nuoruus on vain pieni osa miehen aikuista elämää. Elämän kisaa ei voi voittaa ensimmäisessä mutkassa, jos eivät synnyinlahjat sitä mahdollista, mutta sen voi hävitä, jos antaa katkeruudelle vallan.
http://mateoria.blogspot.fi/2007/11/ilkka-kokkarisen-ohjeet-lukiopojille.html
[/quote]
Joo, luin sen. Enkä sitä sen enempää aio kiistää. Ainut mikä asiassa ärsyttää on, kun naiset eivät tajua miten etuoikeutettuja ovat ja että heille pelkkä sukupuoli on itseisarvo jolla saa lähes väistämättä seuraa, kun taas miehen pitäisi olla menestyjä ettei rankata luuseriksi kuka ei kelpaa kenellekkään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:30"]Noh, odotellaan sitten sen 10vuotta lisää. Sillä välin kun naiset saavat kaikissa ikäluokissa miehen milloin vaan haluavat.[/quote]
Niin saavat, mutta eivät sellaista miestä, joka antaisi heille mitään.
Lue tämä. Kunpa tämä olisi annettu minun käteeni lukioiässä, niin olisi ollut paljon helpompi sietää sitä loputtoman tuntuista odotusta eikä olisi tarvinnut hakata päätään vääriin seiniin.
En ole joka kohdassa täysin samaa mieltä ja tuo on paikka paikoin ikävän sovinistiseen tapaan kirjoitettu, mutta siinä on niin paljon viisauden sanoja, että jokaisen nuoren miehen olisi hyvä lukea se. Nuoruus on vain pieni osa miehen aikuista elämää. Elämän kisaa ei voi voittaa ensimmäisessä mutkassa, jos eivät synnyinlahjat sitä mahdollista, mutta sen voi hävitä, jos antaa katkeruudelle vallan.
http://mateoria.blogspot.fi/2007/11/ilkka-kokkarisen-ohjeet-lukiopojille.html
[/quote]
Joo, luin sen. Enkä sitä sen enempää aio kiistää. Ainut mikä asiassa ärsyttää on, kun naiset eivät tajua miten etuoikeutettuja ovat ja että heille pelkkä sukupuoli on itseisarvo jolla saa lähes väistämättä seuraa, kun taas miehen pitäisi olla menestyjä ettei rankata luuseriksi kuka ei kelpaa kenellekkään.
[/quote]"Muista, ettet sinä ole
luuseri kovin kauaa, joten jos nyt sitoudut naisluuseriin, jonka
markkina-arvo vielä putoaa vuosi-vuodelta kuin lehmän häntä, tulet
tulevaisuudessa katumaan tätä ja katkerasti." Tuossahan oikein kiellettiin sitoutumasta naisluuseriin vaikka olisi itte luuseri :D Ja sanottiin että miesluusereiden markkuna-arvot senkus nousee kun taas naisluusereiden vaan laskee :D
Se minua näissä viestiketjuissa kerta kerran jälkeen ihmetyttää että naisten silmissä muuten normaali, mutta ujo 20-30v mies, vertautuu samaksi kuin keski-ikäinen likainen ja haiseva pultsari. Ja pelkästään ujouden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:57"]Ainut mikä asiassa ärsyttää on, kun naiset eivät tajua miten etuoikeutettuja ovat ja että heille pelkkä sukupuoli on itseisarvo jolla saa lähes väistämättä seuraa, kun taas miehen pitäisi olla menestyjä ettei rankata luuseriksi kuka ei kelpaa kenellekkään.[/quote]
Se on yleisinhimillinen ominaisuus. Juuri kukaan etuoikeutettu ei tajua omaa asemaansa. Eivät naiset, varakkaat, länsimaalaiset, lahjakkaat, terveet jne. Sellaisesta ei kannata ottaa pulttia. Maailmassa on monta miljardia ihmistä, suuri enemmistö, jotka vaihtaisivat alle sekunnin harkinnalla oman osansa suomalaisen nörtin kanssa. Nörtti on länsimaalainen, terve nuori mies, lahjakas, omaa taloudelliset mahdollisuudet kouluttautua ja niin edelleen. Naisasiatkin ovat paremmin kuin monilla muilla. Tyttöjen kanssa hengailu on itsestä kiinni ja kun pääsee alkuun voi rellestää kuin viimeistä päivää. Monissa maissa vanhemmat sopivat avioliiton, kun mies saavuttaa jonkinlaisen aseman, ja esiaviolliset seksisuhteet eivät tule kuuloonkaan.
Tuo toimii myös toisin päin. Juuri kukaan, jolla ei jotain erityismahdollisuutta tai etuoikeutta ole, ei myöskään tajua niitä haittoja ja rajoituksia, joita sen omaavilla elämässään kaikesta huolimatta on.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:12"]"Muista, ettet sinä ole luuseri kovin kauaa, joten jos nyt sitoudut naisluuseriin, jonka
markkina-arvo vielä putoaa vuosi-vuodelta kuin lehmän häntä, tulet
tulevaisuudessa katumaan tätä ja katkerasti." Tuossahan oikein kiellettiin sitoutumasta naisluuseriin vaikka olisi itte luuseri :D Ja sanottiin että miesluusereiden markkuna-arvot senkus nousee kun taas naisluusereiden vaan laskee :D
[/quote]
Tuo teksti kaipaisi uudelleenkirjoitusta, jossa vähän karsittaisiin ylimielisyyttä ja sovinismia.
Ei naisia kannata luokitella luusereiksi, jos tuntee olevansa jonkun kanssa onnellinen. Ei se perusdippainssi kuitenkaan mikään kreivi ole tänä päivänä. Tuossa neuvossa on kuitenkin se idea, että kun nörtti vihdoin kelpaa jollekin, hän usein luulee, että tämä on ehkä ainoa tilaisuus elämässä, ja menee vaikka väkisin sellaiseen suhteeseen, jota ei koe oikeaksi. Ja koska on epävarma siitä, kelpaako koskaan kenellekään muulle, jatkaa niin kauan, että saa pari lasta, kunnon asuntovelan ja mokaa sitten kaiken jossain typerässä pettämiskriisissä.
Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus.
Muut kuin ujot on silkkaa saastaa, en ikinä sekaantuisi.
Et halua olla ihmisten kanssa mutta naisen haluat? Kai sä nyt ymmärrät, että naiset on ihmisiä. Hanki koira ja pussaile sitä.
Nainen otettii miehen kylkiluusta. Totta kai naisen silloin tarvitsee tueksi. Niin kuin Jumala sen tarkoitti. :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:18"]
Muut kuin ujot on silkkaa saastaa, en ikinä sekaantuisi.
[/quote]
Nyt en ymmärtänyt? Siis ketkä ovat saastaa?
He he he...? No hyvä, jos sulla on hauskaa....
Täh. Monen naisen painajainenhan on mies, joka ravaa koko ajan kavereiden kanssa festareilla, baareissa ja kalassa. Veikkaan, että nainen nimenomaan haluaa miehen jolle koti ja perhe on ykkönen. Ainakin itselläni on sellainen. Tapasimme koulussa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus.
[/quote]
Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus.
[/quote]
Jos nainen on ruma ja ujo, hän ei kyllä kiinnosta ketään. Jos taas mies on ruma ja ujo, hän voi ostaa itselleen postimyyntimorsiamen. Naiselle taas ei ole tarjolla vastaavaa palvelua
Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin.
Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään.
[/quote]
Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa.
"Kuka nainen nyt kaverittoman miehen haluaa. Minua ei kiinnosta juominen, bilettäminen, ihmisten kanssa olo"
Just täydellinen minulle.
N17
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:30"]
Oon ujo ja yksinäinen nainen ihan vaan sen takia kun en ole löytänyt sopivaa seurustelukumppania. En ymmärrä AP:n kaltasia tyyppejä joille pääasia on vaan saada joku nainen. Itse en voisi seurustella miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Olen mieluummin yksin. Minulle seurustelussa tärkeintä on että mies on myös mun kaveri, en voisi seurustelisi AP:n kaltaisen kanssa joka ei näkisi minua kaverina ja tasavertaisena kumppanina.
[/quote]
Itse olet vähän niinkuin syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolassa ja valikoit sieltä kaikista parasta herkkua, mies vastaavassa tilanteessa on kuolemassa nälkäkuolemaan ja on valmis ottamaan vastaan lähes mitä vaan mitä sattuu saamaan. Sitten ihmettelet miksei se nälkäkuolemaa tekevä sielä ojassa odottele jotain hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria, vaan on valmis syömään mitä vaan löytää, kun helppohan se on sinulla itselläsikin vain katsella siitä valtavasta tarjonnasta mitä sieltä poimisi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:12"]Totta, lisäksi vastaava kaveriton ujo nainen taas on monenkin miehen mielestä kiinnosta, vastaava mies ei juuri kenenkään, ellei nyt satu olemaan jotain mallimiehen ulkonäköä, tai paksua lompakkoa, silloin kyllä aletaan nähdä söpönä se ujous ja kaverittomuus. [/quote] Höpö höpö. Pätee ihan samalla tavalla naisiin. Rumaa ujoa naista ei kukaan tule kotoa hakemaan, kuten ei rumaa ujoa miestäkään.
[/quote]
Kyllä tulee, ujo nainen voi pistää nettiin viestin ja saa siihen paljon vastauksia helposti. Ujo mies ei voi tehdä samalla tavalla, tai voi pistää viestin, mutta ei siihen kukaan vastaa.
[/quote]
Joo. Ruma ujo nainen voi laittaa sen viestin ja saada tyhmiä lihavia juoppoja kiinnostumaan itsestään. Samoin se ruma ujo mies voi laittaa viestin ja saada lihavia wt-yh-äitejä kiinnostumaan itsestään. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:44"]
Onko tämän ketjun pointti nyt vain jankata ja kitistä, vai mitä ap haluaa? Onko sinulla jotain ehdotuksia, toiveita, ratkaisuja tms?
[/quote]
On ratkaisu. Siirretään maahanmuutto ainoastaan naispainotteiseksi. Nuoria 18-30v naisia tänne lisää ja ei enää yhtään miestä. Näin saataisiin tasoitettua sukupuolijakaumaa ja samalla raiskauksetkin yms. vähenisi.
[/quote]
Entäs jos et saa naista silloinkaan? Ketäs sitten syytät?