Mies hermostuu ja korottaa ääntä julkisella paikalla. Mikä sitä vaivaa?
Kauheita tilanteita ja että osaakin hävettää kun näin tapahtuu.
Juttelemme aivan normaalisti kunnes jostain syystä miehellä leikkaa kiinni ja saattaa suhteellisen isohkoon ääneen kommentoida takaisin.
Tuntuu pahalta ja häpeån noita tilanteita.
Kommentit (62)
Uskon vahvasti että aloituksen tekeminen AV palstalle ratkaisee ongelman. Keskustelua miehen kanssa ei kannata yrittää missään nimessä.
Tuntuisiko sinusta pahalta ja nololta, jos et olisi paikalla?
Keskusteltu. Esimerkki: räplää puhelinta ravintolassa ja sitten raivostuu kun yritän saada kontaktia häneen, mutta kun hänellä on tärkeä työasia kesken.
Kivaa ja helppoa.
Jaa-a, mikäköhän sitä mahtaisi vaivata. Oletko koettanut kysyä siltä?
En tiedä, mutta vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltu. Esimerkki: räplää puhelinta ravintolassa ja sitten raivostuu kun yritän saada kontaktia häneen, mutta kun hänellä on tärkeä työasia kesken.
Kivaa ja helppoa.
No, älä häirii sitä kun sillä on joku tärkeä juttu kesken. Toiselle pitää antaa myös tilaa tehdä esim työnsä eikä vaatia kaikkea tämän aikaa itselleen.
Vaikka olisikin työstressiä niin se ei oikeuta kohtelemaan sinua noin.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja helppoa.
Työasia kesken? Eikö ravintolassa istuta puolison kanssa yleensä vapaa-ajalla? Mies ei siis osaa erottaa työ- ja vapaa-aikaa.
Ei ole normaalia. Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Luulis keskittyvän sinuun ravintolassa eikä hermoilla työasioiden kanssa.
Typerää käytöstä mieheltäsi.
Mulla samanlainen. Ne hetket on hirveitä, kun toinen huutaa sulle ja haastattelee yleisillä paikoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja helppoa.
Työasia kesken? Eikö ravintolassa istuta puolison kanssa yleensä vapaa-ajalla? Mies ei siis osaa erottaa työ- ja vapaa-aikaa.
Yrittäjillä ei ole työ- ja vapaa-aikaa. Ja nyt etätöiden aikana ollaan käyty miehen kanssa lounaalla minun työn ohella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen. Ne hetket on hirveitä, kun toinen huutaa sulle ja haastattelee yleisillä paikoilla
Ketä hän haastattalee?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys vaivaa.
Kumpaa? Käyttäytyvää vain sen mahdollistajaa?
Pippurisumutetta vaan naamalle jos käy uhkaavaksi. Oppiipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä hän haastattalee?
Muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä hän haastattalee?
Haistattelee
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi.
Sinä.