Anja Kauranen on viisas nainen.
Olikos se ohjelma Flinkkilä ? Puhuu niin niin asiaa.
Hieman kyllä ihmettelen mitä se siinä k.o.m.m.u ni.sti Sa.s.k.a S.aari.koskessa joskus jotain näki?
Samaistan itseäni hänen ajatusmaailmaan.
Kommentit (14)
Oli kyllä viisaita ajatuksia. Puhui lapsuudestaan, vanhemmistaan, isän alkoholismista, häpeästä, suvustaan, miksi ryhtyi terapeutiksi ym. Varmaan Areenasta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä viisaita ajatuksia. Puhui lapsuudestaan, vanhemmistaan, isän alkoholismista, häpeästä, suvustaan, miksi ryhtyi terapeutiksi ym. Varmaan Areenasta löytyy
Nainen jolla on niin sanotusti jalat maassa. Puhuu myös tästä nykyajan .?.??" kielletään sanat p.o.l.t.e....taan kirjat" muutaman sanan.
Olen lukenut 3 Anjan kirjaa vain.
Arvostan naista.
Jos on tutustunut Anjan kirjalliseen tuotantoon ja historiaan, tietää, että hän on itsekin ollut kova vasemmistolainen. Viittaan aloitukseen kommunismi-ihmettelyineen:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Anjan puheessa isänsä alkoholismista tuli se mitä itse olen myös ajatellut, että alkoholin juonti on tietynlainen pakokeino ihmiselle ns. "karata,paeta" todellisuutta, huonoja asioita elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tutustunut Anjan kirjalliseen tuotantoon ja historiaan, tietää, että hän on itsekin ollut kova vasemmistolainen. Viittaan aloitukseen kommunismi-ihmettelyineen:
Anja oli vasemmistolainen varmaan joo tämän Saskan kanssaolo aikoina.
Hyvä että vasemmistolaisuudesta voi parantua. Luin nuorena Sonja Q.n. Ja se ei silloin oikein auennut minulle! Siis olen evakkoperheestä niin taistolaisuutta ei arvostettu. Pitää lukea uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole enää ymmärtääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut koko tuotannon, eikä sisällä vasemmistolaista politiikkaa. Enkä ole koskaan kuullut tai lukenut yhtään haastattelua, kolumnia tai blogikirjoitusta häneltä, jossa olisi vasemmistopolitiikkaa. Olen myös seurannut hänen poliittista aktivismiaan, yhdessä Saskan kanssa olivat keskeisiä toimijoita Elisabeth Rehnin presidentinvaalikampanjassa.
Tässä uusimmassakin Flinkkilän haastattelussa toi asian sivumennen esiin, kun keskustelivat Sonja O:sta, siis kritiikki tuon ajan poliittista( vasemmisto)ilmapiiriäkohtaan.
Tekisikö kova vasemmistolainen kirjan Hjalliksesta. Siis yhteistyössä Hjalliksen itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että vasemmistolaisuudesta voi parantua. Luin nuorena Sonja Q.n. Ja se ei silloin oikein auennut minulle! Siis olen evakkoperheestä niin taistolaisuutta ei arvostettu. Pitää lukea uudestaan.
Ruokinkohan trollia, mutta Kauranen-Snellman nimenomaan kritisoi taistolaisuutta ja kulttuurin politisoitumista. Sonja O ei ole puoluepoliittinen kirja, se on feministinen jos jotain. Jostain syystä feminismi tulkitaan konservatiivipiireissä kommunismiksi. Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, yhdessä kampanjoivat vasemmiston presidenttiehdokasta vastaankin 1994. Siis ihan virallisesti ryhtyivät vetämään Elisabeth Rehnin kampanjaa.
Persu hän ei ainakaan ole ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Se on O eikä Q
Mitä se puhui? En nähnyt ohjelmaa.