Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikis aplodeeraajien joukossa on aina se yksi

Vierailija
19.03.2015 |

joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?

Ja miksi aina jonkun pitää yskiä kirkkokonsertissa? Miksi sen pitää köhiä kuivasti aina juuri silloin, kun muut ovat hiljaa, ja odottavat uutta numeroa?

Ei mulla muuta.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt ap väärin. Taputus ei ole ohjelmanumero, vaan siinä jokainen katsoja esittää henkilökohtaisesti suosiotaan esiintyjälle. Ei ole tarkoitus, että käsistä kuuluu samanlainen ääni, että kaikki taputtavat samaan tahtiin tai sekunnilleen samaan aikaan. Outo olet.

Vierailija
42/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:01"]

Miksi jotkut asiakkaat kassalla laittaa täyden ostoskorinsa siihen ostoskoripinoon ja siitä rupeaa h-i-t-a-a-s-t-i  laittelemaan ostoksiaan kassalle? Niin kuin se pino olisi heidän eikä kenelläkään muulla olisi tarvetta laittaa siihen omaa koriaan.

[/quote]

Miksi jotkut laittavat täyden korinsa siihen pinoon jo valmiiksi, kun edellinen asiakas vielä tyhjentää omaa koriaan hihnalle? Siinä sitten edellinen ihmettelee että mihin korinsa laittaa...

Kerran meni hermot ja annoin vaan korini mun jälkeen olevalle asiakkaalle ja sanoin että pistäkkö siihen pinoon kun oot saanut oman korisi tyhjättyä, kiitooooos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tunkee junassa/metrossa sisään ennenkuin muut ovat päässeet ulos, sellaisen ihmismuurin läpi? Näyttää hankalammalta kuin laiturilla kiltisti odottaminen. Ei se juna oviaan kiinni lyö ennenkuin olet päässyt sisään...

Vierailija
44/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on lopsottaja, ja se opetti mullekin pienenä, että jonkun pitää taputtaa näin, koska silloin kuuluu erilaisia ääniä :D Valitsin kuitenkin omaksi tyylikseni yli-innokaan pitkätaputuksen, koska haluan kannustaa esiintyjiä.

Vierailija
45/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:14"]vanhasta Mustista tehdyt lapaset [/quote] 

Mieheni on tuollainen käsien hakkaaja! Tuli hieman yllätyksenä alkuvaiheessa, mutta mielestäni hauskaa, kun joku taputtaa kunnolla :)

Vierailija
46/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtelen taputustyyliäni, koska se on hauskaa! Kumeita taputuksia, sellaisia "leivon kakkusia" -taputuksia, kämmennet tarkkaan vastakkain taputuksia, eri rytmissä kuin muut... Sisälläni asuu pieni lapsi. Joskus myös kävelen katukivetyksen reunaa, en astu viivoille, roikun puiden oksissa ja astun betoniporsaiden päälle.

Vierailija
47/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin miltä tuo lopsotus kuulostaa ja mun kissa kääntyi närkästyneenä katsomaan. Ei siis hyvä. :D

Vierailija
48/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laiskuuttani taputan eri tahtiin:D en kovin kovaa kyllä yleensä..sori:D

Vierailija
49/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina yskittään sillon kun on hiljaista ja "ei saisi" kuulua mitään. Eipä sille mittää voi. Onpa kauheaa.

Vierailija
50/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on tosi: naapurin mies oli niin ihastunut erääseen konserttiin, että taputti niin kovasti (että tyhmemmät kanssakuulijatkin ymmärtäisivät, millaisesta taidehelmipläjäyksestä on kyse), että hänen toinen kätensä "retkahti voimattomana sivulle" (näin lukee hänen kertomansa mukaan epikriisissä) ja käsi piti leikata. En muista, mikä oli diagnoosi.

Eli ollaan varovaisia niitten aploodien kanssa.

Vierailija
51/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se korostetun hitaasti taputtaminen kuulostaa sarkastiselta kannanotolta esitykseen. Ei aina todellakaan ylistykseltä.

Vierailija
52/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:10"]

Mä yritän taputtaa pitkään vaikka en olisi nauttinut esityksestä ihan hirveästi. Kun pienelle paikkakunnalle vaivautuu kerran 200:ssa vuodessa joku esiintyjä, niin se tuntisi itsensä ja bändinsä noloksi jos aplodit kestäisivät 2 sekuntia.

[/quote]

Varo, etteivät luule encoreksi, ja aloita kaikkea alusta...

Vierailija
53/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:42"]Mikään ei ole niin ankeaa kuin neuvostomallinen taputus,

jossa yleisö on kahdessa sekunnissa

läpyttelemässä samaa rytmiä,

helmikorut kilisten.

Minä olen, perkele, individualisti,

ja taputan kuuluvasti omaan tahtiini,

Ja buuaan tai välihuudan silloin,

kun esitys sen ansaitsee.

Ja aplodit lopetan tasan silloin

kun esitys on ansionsa mukaan niitä saanut.

[/quote]

Täähän oli kuin runo. Kosketti todella.

Vierailija
54/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän nyt ole ainoa, joka kokeilee tässä näytön edessä erilaisia taputustyylejä?

Vierailija
55/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:24"]Miksi pitää ottaa lehtitelineestä se alempi lehti?
[/quote]

koska päällimmäistä on joku kuitenkin selaillut likaisilla sormilla.