Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikis aplodeeraajien joukossa on aina se yksi

Vierailija
19.03.2015 |

joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?

Ja miksi aina jonkun pitää yskiä kirkkokonsertissa? Miksi sen pitää köhiä kuivasti aina juuri silloin, kun muut ovat hiljaa, ja odottavat uutta numeroa?

Ei mulla muuta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut asiakkaat kassalla laittaa täyden ostoskorinsa siihen ostoskoripinoon ja siitä rupeaa h-i-t-a-a-s-t-i  laittelemaan ostoksiaan kassalle? Niin kuin se pino olisi heidän eikä kenelläkään muulla olisi tarvetta laittaa siihen omaa koriaan.

Vierailija
22/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:33"]

Minä haluan myös tietää, miksi mummoutuessa kuuluu kaivaa maksukortti lompakosta vasta sitten kun varmasti viimeinenkin tuote on mennyt ohi kassatädin. Miksi sitä korttia ei voi hakea lompakosta silloin kun hän vielä piippailee Asidofilus-piimää ja jälkiuunileipää?

Nimi. mulla on kiire kuolemaan

[/quote]

Koska jokaisen tuotteen kohdalla on tarkstettava tiukasti tuijottaen, että se menee oikeaoppisesti läpi, eikä kassa vedä sitä esim. kahta kertaa. Lisäksi täytyy tietenkin mainita tarjoustuotteet erikseen ja myös punaisen lapun tuotteet, eli kysyä kassalta huomasiko tämä nämä kaikki. Huomio ei saa herpaantua korttia samaan aikaan kaivellessa. Samalla on heitettävä elastista small talkkia, ja sekin vaatii funtsimista, että mitä milläkin kerralla sanoo tai tokaisee. Ettei joka päivä ole sama vitsi.

[/quote]

Mä tuijotan kuin haukka maksupäätettä ja samalla kyllä vedän etukortit läpi ja kaivan rahat/maksukortin esiin. Enemmän ituttaa ne jotka menevät pakkaamaan tavaroita hihnan päähän ja sieltä sitten lompsivat kassalle kun maksun aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:18"]

Niinpä. Ja sitten on nämä aploodeeraajat jotka ei tajua lopettaa vaan *klap klap klap* kuuluu kun muut on jo lopettaneet.

[/quote]

Siksi taputan pitkään koska esitys oli niin hyvä että ansaitsisi kunnon aplodit eikä mitään säädyllisen pituista taputusta joka viestittää vain että 'ihan paska olit mutta kohteliaisuudesta vähän aplodeja'

Vierailija
24/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän taputtaa pitkään vaikka en olisi nauttinut esityksestä ihan hirveästi. Kun pienelle paikkakunnalle vaivautuu kerran 200:ssa vuodessa joku esiintyjä, niin se tuntisi itsensä ja bändinsä noloksi jos aplodit kestäisivät 2 sekuntia.

Vierailija
25/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:10"]

Mä yritän taputtaa pitkään vaikka en olisi nauttinut esityksestä ihan hirveästi. Kun pienelle paikkakunnalle vaivautuu kerran 200:ssa vuodessa joku esiintyjä, niin se tuntisi itsensä ja bändinsä noloksi jos aplodit kestäisivät 2 sekuntia.

[/quote]

Onhan sulla kans semmonen tosi kiva tekohymy naamalla. Muuten vois joku pettyä.

Vierailija
26/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:01"]Miksi jotkut asiakkaat kassalla laittaa täyden ostoskorinsa siihen ostoskoripinoon ja siitä rupeaa h-i-t-a-a-s-t-i  laittelemaan ostoksiaan kassalle? Niin kuin se pino olisi heidän eikä kenelläkään muulla olisi tarvetta laittaa siihen omaa koriaan.
[/quote]

Ei siihen kellään muulla kiire sitä koria olekaan laittaa. kuitenkin sen jälkeen kun tyyppi tyhjentää sen omansa hihnalle se kori jää siihen

Vierailija
27/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:14"]joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?

Ja miksi aina jonkun pitää yskiä kirkkokonsertissa? Miksi sen pitää köhiä kuivasti aina juuri silloin, kun muut ovat hiljaa, ja odottavat uutta numeroa?

Ei mulla muuta.
[/quote]

Aina on joku jolla on köhää konserteissa. Ja mielummin köhii välissä kun musiikin päälle mikäli musiikki ei ole tarpeeksi kovaa peittääkseen köhän

Vierailija
28/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus junnaa suolessa ja paska haisee.

Vierailija
29/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ankeaa kuin neuvostomallinen taputus,

jossa yleisö on kahdessa sekunnissa

läpyttelemässä samaa rytmiä,

helmikorut kilisten.

Minä olen, perkele, individualisti,

ja taputan kuuluvasti omaan tahtiini,

Ja buuaan tai välihuudan silloin,

kun esitys sen ansaitsee.

Ja aplodit lopetan tasan silloin

kun esitys on ansionsa mukaan niitä saanut.

Vierailija
30/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:01"]Miksi jotkut asiakkaat kassalla laittaa täyden ostoskorinsa siihen ostoskoripinoon ja siitä rupeaa h-i-t-a-a-s-t-i  laittelemaan ostoksiaan kassalle? Niin kuin se pino olisi heidän eikä kenelläkään muulla olisi tarvetta laittaa siihen omaa koriaan.
[/quote]
Mä taas kumoan koko korin ylösalaisin siihen hihnalle. Niikun kuivakakkuvuoan. Tavarat jää kyllä vähän könttään mutta on nopeeta.

Vierailija
31/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:42"]

Mikään ei ole niin ankeaa kuin neuvostomallinen taputus,

jossa yleisö on kahdessa sekunnissa

läpyttelemässä samaa rytmiä,

helmikorut kilisten.

Minä olen, perkele, individualisti,

ja taputan kuuluvasti omaan tahtiini,

Ja buuaan tai välihuudan silloin,

kun esitys sen ansaitsee.

Ja aplodit lopetan tasan silloin

kun esitys on ansionsa mukaan niitä saanut.

[/quote]

kuulostat mukavalta henkilöltä. t. zombi

Vierailija
32/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös asiaankuuluvaa, että tämmöinen sooloklaputtaja on puolikuuro , reippaasti keski-iän ylittänyt karvakorva mieshenkilö. Jotenkin olettaisin, että luonnolla olisi joku syy miksi korvat kasvavat läpi koko elämän, mutta huomannut olen ettei se asia kuuloon mitenkään vaikuta.

Vierailija
33/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran uutena vuotena teatterissa. Tuttavan mies oli ehkä nauttinut pari juomaa ennen esitystä. Hän alkoi huudella lavalle, mm. "Jos minä tekisin noin huonosti työni, saisin potkut" ja "onko tuo teistä komediaa?". Siinä oli minusta tyyliä.

Vierailija
35/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloitus on aivan loistava.

Miten jollekin välähtää tällainen elämän epäkohta mieleen yöllä klo 1.16?

Jos olet vielä linjoilla, ap, kerrotko, miten tulit yöllä asiaa ajatelleeksi? :)

Vierailija
36/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se on parempi yskiä esitysten välillä kuin niiden aikana, haloo?

Vierailija
37/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, määkin täällä kokeilen erilaisia taputustyylejä :D En silti oikein ymmärrä, millainen on tuo parjattu lopsutustaputus, musta mikään ei kuulosta sellaiselle.

Itse taputan niin, että taputan oikealla kädellä vasenta vasten (vasen liikkuu vähemmän) ja kädet eivät ole täysin kohdallaan, vaan oikean käden sormet osuu vasempaan kämmeneen. Onko tää nyt se lopsutustyyli? :D Ja ihan normitahtiin taputan, enkä sarkastisesti harvakseltaan :D

Vierailija
38/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
39/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acta est fabula, nunc plaudite!

Vierailija
40/55 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Onhan sulla kans semmonen tosi kiva tekohymy naamalla. Muuten vois joku pettyä.

[/quote]

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta ei kuulu harrastuksiini moinen.

25