Mitä olit edellisessä elämässä
Itse olin varmaan koira. Tykkään ihmisistä ja olen vähän hössö. Toisaalta olen hyvin tunnollinen ja huolellinen, en tiedä ovatko koiran ominaisuuksia. Mitä itse olit? Ihminen, eläin, mitä koit olleesi tai olit?
Kommentit (15)
Sama kuin aiemmalla. Varmaan joku hirviö, kun nyt on niin ankeaa.
Lähinnä olin alkuaineita, hiiltä ja vetyä ja sen sellaista. Tosin sitä olen tässäkin elämässä, mutta vähän järjestyneemmässä muodossa.
Todennäköisesti joku armoton donjuan ja sydäntensärkijä. Siitä nyt sitten kärsitään päinvastaisissa merkeissä.
Voi ei, itselläkin on ollut vaikeaa, minusta ei ole reilua jos inkarnaatiossa kärsii noin. Siis miksi pitää viattomana kärsiä tässä elämässä edellisen elämän virheitä? Ap
Varmaan joku todella vittumainen tyyppi, ihan sen perusteella että mua tässä elämässä niin paljon rangaistaan epäonnen ja kaiken muun pahan muodossa.
Asuin Lähi-Idässä ja olin vauras nainen.
En usko entisiin elämiin. Jumala puhalsi ihmisiin henkensä, punoi heidät äitiensä kohdussa. Ja kun tämä ainut maanpäällinen elämä on ohi, pääsemme viimeiselle tuomiolle. Ottakaa Jeesus vastaan tämän elämän aikana, Jeesus on tie, totuus ja elämä. Rakkautta ja siunausta kaikille! <3
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, itselläkin on ollut vaikeaa, minusta ei ole reilua jos inkarnaatiossa kärsii noin. Siis miksi pitää viattomana kärsiä tässä elämässä edellisen elämän virheitä? Ap
Niin se karma ja sielunvaellus toimii. Pitää oppia virheistä, vaikkei niitä muistaisikaan.
Grönlantilainen atsteekkiorja selväkuulijani mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se karma ja sielunvaellus toimii. Pitää oppia virheistä, vaikkei niitä muistaisikaan.
On kuitenkin yhtä kohtuutonta kuin kristinuskossa joutua helvettiin psykopaattina tai itsemurhan tehneenä. Tätä en monissa uskonnoissa ymmärrä, että miksi se seuraava elämä on järkyttävää kamppailua sille tuskaansa viattomalle ihmiselle tai joutuu kärsittyäänkin helvettiin. Ap
En tiedä, mutta ilmeisesti olen tehnyt jotain todella pahaa, kun nyt kärsin siitä.