Voiko työntekijä pyytää kuntosalin asiakasta ulos?
Olen eräällä salilla töissä PTnä ja siellä on ruvennut käymään tosi nätti nuori nainen. Salillahan käy paljon vetävän näkösiä mimmejä, mutta oon ihan ääliö kiinnostunut tästä naisesta jostain syystä.
Ei olla tehty lähempää tuttavuutta, mutta nainen alkoi jossain vaiheessa moikkaamaan. Tämä ehkä kun nähdään joka päivä ja sali on pieni, joten väkisinkin törmätään koko ajan.
Olisiko asiatonta jossain vaiheessa mahdollisesti pyytää tätä naista ulos? Oon aika varma, että meillä on yhteisiä tuttuja erään urheilulajin kautta, mutta en voi varmistaa asiaa kun en tiedä edes naisen nimeä.
Tai olisiko asiatonta kysyä seuraavan kerran mitä naiselle on käynyt, kun hänellä on tällä hetkellä toinen käsi osin paketissa.
Kommentit (31)
Pidä mielessä että et varmasti halua jutella asiasta esimiehesi kanssa, jos naista ei kiinnostakkaan.
Oletteko siis samalla kuntosalilla?
Hahaha mun työkaveri puhunu kuumasta personal trainerista niiden salilla ja on saikulla tällä hetkellä kun leikkas sormeensa veitsellä, joten käsi paketissa:DDD
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:49"]
Hahaha mun työkaveri puhunu kuumasta personal trainerista niiden salilla ja on saikulla tällä hetkellä kun leikkas sormeensa veitsellä, joten käsi paketissa:DDD
[/quote]
Mahtavaa! Nyt enää tarkemmat yksityiskohdat kehiin ja vuosisadan rakkaustarina voi alkaa, AV:n avustuksella!!
Niin ja yks vaihtoehto voi olla että on varattu jo tai luulee sua pelimieheksi jokaa iskee kaikkia muiduja siellä salilla. Jos kieltäytyy kun pyydät häntä ulos, voi olla aina "awkward" tulla salille ja nähdä sua siellä. Aloita jollain small talkilla ja etene sen mukaan. Vaikutat ihan fiksulta ja oletan että osaat jättää tytön rauhaan jos siltä näyttää. Sä mietit nyt ihan liikaa, taidat olla oikeasti kiinnostunut kun pelkäät mokaavasi jo :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:02"]
[/quote]
Mahtavaa! Nyt enää tarkemmat yksityiskohdat kehiin ja vuosisadan rakkaustarina voi alkaa, AV:n avustuksella!!
[/quote]Paikkakunta?!!!!
Ja ap on nyt ihastunut tytön ulkonäköön. Sun pitää päästä sen kanssa juttelemaan, sitten voit kertoa oletko vielä ihastunut :) Ja sä olet siellä salilla töissä, luulisi että keksit sata jutun aloitusta. Treeni/ruokavinkkejä, ihan yleistä tykkääkö paikasta, mitä mieltä uudesta laitteesta jne. Ja et nyt häiritsemään jää hänen treenejään, toivotat vaikka hyvää treeniä ja jätät yheltä päivää jutun siihen, sitten katsot kun taas näet moikkaileeko, niin voit sitten jatkaa jutustelua.
Itsekkin kyllä tykkään jutella salilla miestenkin kanssa, itse olen varattu joten mun puolelta se on vain juttelua, toivottavasti en anna miehille väärää kuvaa kun mielelläni vaihdan mietteitä heidän kanssaan :)
Ole vain nöyrästi liikenteessä, eli vaikka kieltäytyiskin niin ei koe tilannetta ahdistavaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:02"]
[/quote]
[/quote]Paikkakunta?!!!!
[/quote]
Pääkaupunkiseutu, tyttö on blondi ja pitkä. Ei olla kauhean läheisiä, joten en valitettavasti voi linkata keskutelua hänelle:D
Jos mietin itse niin kyllä mua ahdistas sanoa jollekkin mun salin työntekijöistä että ei kiitos, ei kiinnosta ja sitten jatkaa siellä käyntiä. Mutta on siellä yksi työntekijä jolle sanoisin aivan samantien kyllä, jos kysyisi mua ulos!
Hankala tilanne, jos tyttö on esim. kaikille mukava. Aika riskipeliä!
Älä ole tyhmä, tottakai pienellä salilla moikkallaan niille joita nähdään jatkuvasti. Toki itsekin voisin elätellä vastaavia unelmia kun salilla jossa käyn, käy myös yksi aivan hemmetin nätti ja söpö mimmi, hänkin moikkaa aina kun nähdään, mutta en todellakaan ala elätteleen mitään romanttisia unelmia siitä.
Toki voit tehdä siellä tuttavuutta muuten, mutta älä siellä nyt ainakaan mitään iskuyrityksiä ala tekemään. Juttu lähtee liikkeelle jos on lähteäkseen kun teet ihan vaan tuttavuutta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:08"]
Mun mielestä tosi ahdistavaa, kun mun kuntosalin pt iski kylkeen kiinni, kun lähdin salilta ulos ja alkoi juttelemaan. En enää käynyt tuolla salilla sen jälkeen, kun en halunnut törmätä. Kaverille yks eri pt laittoi tekstiviestejä ja väkisin tunki samaan aikaan salille. Ei kivaa.. Ettäjoo.. koita saada edes katsekontaktia ja flirttiä ennenkuin pyydät ulos.
[/quote]
Jep, mulla vähän samanlainen tilanne. Koita jotenkin varmistaa, että teillä on Kummallakin kemiaa koska muuten teet tilanteesta vain ahdistavan asiakkaalle. Voihan tosiaan olla, että tyttöä kiinnostaa myös, mutta jos ei niin parempi olla lähestymättä! Ehkä sinuna selvittäisin onko teillä kavereiden kautta tosiaan yhteyttä ja sitä kautta varmaan selviää millainen henkilö kyseessä, ehkä olet vain kuvitellut hänestä mieleisen.
[/quote]
Jep, pelkään juuri että leimaudun ahdistelijaksi ja että nainen ei koe miellyttäväksi enää tulla salille. Olen vain ihastunut sen verta pahasti, että jopa mun työkaveri on huomannut. En kuitenkaan missään nimessä halua naista ahdistella pois salilta.
Mahdolliset yhteiset tuttumme ovat enemmän hänen kavereitaan kuin minun joten ei sekään tunnu luontevalta yhteydeltä. Ehkä aloitan vain kyselemällä mitä vikaa kädessä on, kyseessa kuitenkin ihan näkyvä vamma joten sen huomaamatta jättäminen on vaikeaa. -Aloittaja