Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työntekijä pyytää kuntosalin asiakasta ulos?

Vierailija
18.03.2015 |

Olen eräällä salilla töissä PTnä ja siellä on ruvennut käymään tosi nätti nuori nainen. Salillahan käy paljon vetävän näkösiä mimmejä, mutta oon ihan ääliö kiinnostunut tästä naisesta jostain syystä.

Ei olla tehty lähempää tuttavuutta, mutta nainen alkoi jossain vaiheessa moikkaamaan. Tämä ehkä kun nähdään  joka päivä ja sali on pieni, joten väkisinkin törmätään koko ajan.

Olisiko asiatonta jossain vaiheessa mahdollisesti pyytää tätä naista ulos? Oon aika varma, että meillä on yhteisiä tuttuja erään urheilulajin kautta, mutta en voi varmistaa asiaa kun en tiedä edes naisen nimeä.

Tai olisiko asiatonta kysyä seuraavan kerran mitä naiselle on käynyt, kun hänellä on tällä hetkellä toinen käsi osin paketissa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas häiriköi, niin totta kai häntä saa pyytää poistumaan.

Vierailija
2/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:09"]

Jos asiakas häiriköi, niin totta kai häntä saa pyytää poistumaan.

[/quote]

Tämä ei tainnut olla tilanne..

Mutta, minun mielestä joo miksei jos nainen on mukana juonessa, mutta raja on häilyvä ja hankala. Ehkä parempi lähestyä vapaa-ajalla jos tälläinen yhteys löytyy, nopeastihan sinä hänen nimensä selvität jos pieni sali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siellä salilla supisuomalainen kulttuuri, kerran moikkaaminen on häiriköimistä.

Mutta vastaus kysymykseen: kyllä, häirikön voi pyytää poistumaan.

Vierailija
4/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:16"]

Teillä on siellä salilla supisuomalainen kulttuuri, kerran moikkaaminen on häiriköimistä.

Mutta vastaus kysymykseen: kyllä, häirikön voi pyytää poistumaan.

[/quote]

Hä luetaanko me samaa aloitusta?

Vierailija
5/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksi puheenaihetta siitä kädestä ensin. Eiköhän se juttu siitä jatku johonkin suuntaan :) En usko että on kiellettyä, työpaikkasi on kuitenkin kuntosali, et ole esim. tämän lääkäri tai psykoterapeutti.

Vierailija
6/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ok mielestäni pyytää ulos. Jos ei lämpene niin sitten jätät täysin rauhaan.

Vierailija
7/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan mee vaan pyytämään ulos vaan ensin just juttelet niitä näitä ja katot että jutteleeko sulle vai onko vaan sellasta että kysyt kysymyksiä ja hän vastailee. Jos juttu luistaa niin sit voit jonkun ajan päästä kysyä.

kato kun jos hän ei oo kiinnostunut ja meet kysymään vaan nii hän ajattelee et voi perse mikä stalkkeri, ei olis pitänyt moikata. Sit hän saattaa vaihtaa vaikka salia mikä on huono juttu jos on maksanu koko vuodesta :(

Vierailija
8/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, siis tarkoitan että teillä ei ole sellaista erityistä luottamusta vaativaa suhdetta millainen on esimerkiksi lääkärin ja potilaan välinen hoitosuhde. En osaa muotoilla kunnolla mitä tarkoitan. T:6

Vierailija
9/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voit! Tsemppiä! Kuulostaa ihanalta

Vierailija
10/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaisi, jos kysyttäisiin :)

Vierailija
11/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikein sopivaa työntekijältä ja monessa yrityksessä sitä ei myöskään katsota suopein silmin, jo ihan yritysimagon vuoksi, et työntekijät iskevät työaikana asiakkaita. Se kuuluu paremmin yksityiselämän puolelle.

Kyllä tutustumiseen aloite pitäisi tulla asiakkaalta (tytöltä), mutta silloinkin työntekijältä odotetaan tahdikkuutta ja tapaamiset työajan ulkopuolelle.

Jos olet kiinnostunut tytöstä, järjestä tapaamiset vapaa-ajalla. Kyllä kait sinä keksit vaikka tikusta asiaa, kun tyttö on tulossa salille.  

Vierailija
12/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juttelemaan sille, ehkä sitten selviää onko teillä yhteisiä kavereita jne. Jos nainen yhtään vaikuttaa, että häntä ei kiinnosta niin sitten annat samantie olla, että et häiritse hänen treenaamistaan tai ettei naista ala ahdistamaan. Alota vaikka kysymällä siitä kädestä, jos vastaa yställisesti niin sitten voit jatkaa ensi kerralla.

Lycka till!

Vierailija
13/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluaisi asioida paikassa, missä henkilökunta tulee iskemään. Jotenkin ahdistavaa.

Vierailija
14/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:30"]

Ei se ole oikein sopivaa työntekijältä ja monessa yrityksessä sitä ei myöskään katsota suopein silmin, jo ihan yritysimagon vuoksi, et työntekijät iskevät työaikana asiakkaita. Se kuuluu paremmin yksityiselämän puolelle.

Kyllä tutustumiseen aloite pitäisi tulla asiakkaalta (tytöltä), mutta silloinkin työntekijältä odotetaan tahdikkuutta ja tapaamiset työajan ulkopuolelle.

Jos olet kiinnostunut tytöstä, järjestä tapaamiset vapaa-ajalla. Kyllä kait sinä keksit vaikka tikusta asiaa, kun tyttö on tulossa salille.  

[/quote]

Nykyinen avomieheni ei onneksi ajatellut aikoinaan noin, vaan pyysi minua treffeille siellä työpaikalla nähdessämme. Emme olisi varmaankaan muuten päätyneet yhteen. Minulla ei ikimaailmassa olisi ollut kanttia kysyä henkilökuntaan kuuluvaa ulos ja veikkaan että näin se on monella muullakin. Asiakkaana se kynnys voi olla vielä korkeampi kuin työntekijänä. 

Vierailija
15/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytöllä jo PT? Kannattaisiko aloittaa vaikka siitä? Pääsisitte tutustumaan ja kävisi ainakin viimeistään tässä vaiheessa ilmi onko urheilun kautta yhteisiä kavereita ja vastaako tyttö mielikuviasi. Musta ainakin tullut mun pt:n kanssa kaverit ja pidetään yhteyttä vapaa-ajallakin.

Vierailija
16/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä ja mielipiteistä. Eniten just jännittää, että jos nainen ei ole kiinnostunut ja kokee juttelun kanssani harjoitteluaan häiritsevänä. Tällöin voin mahdollisesti pilata hänen mielipiteensä koko salia kohtaan. Toisaalta juttelen kuitenkin useidenkin asiakkaiden kanssa päivän mittaan, joten miksi en voisi kyseiselle naisellekkin vähän jutella ja katsoa mihin päin tilanne menee. Totuus vain on, että kynnys puhua kyseiselle naiselle on suurempi kuin muille asiakkaille. Lisäksi hän usein kuuntelee musiikkia, joka vähentää mahdollisia juttelu tilaisuuksia. -Aloittaja

Vierailija
17/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä se, että nainen on moikkaillut sua omasta alotteesta on luettavissa minimaalisen pieneksi, mutta kuitenkin aloitteeksi! Haha tulee tosi tyhmä olo sanoa, mutta en mä kyllä alkaisi moikkailemaan ketään tuntematonta jos en jollain tasolla olisi kiinnostunut. Lisäksi, koska hän on asiakas niin hänen on varmasti vielä vaikeampi tehdä aloitetta, kuin sinun. Mene juttelemaan!

Vierailija
18/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi ahdistavaa, kun mun kuntosalin pt iski kylkeen kiinni, kun lähdin salilta ulos ja alkoi juttelemaan. En enää käynyt tuolla salilla sen jälkeen, kun en halunnut törmätä. Kaverille yks eri pt laittoi tekstiviestejä ja väkisin tunki samaan aikaan salille. Ei kivaa..

Ettäjoo.. koita saada edes katsekontaktia ja flirttiä ennenkuin pyydät ulos.

Vierailija
19/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:08"]

Mun mielestä tosi ahdistavaa, kun mun kuntosalin pt iski kylkeen kiinni, kun lähdin salilta ulos ja alkoi juttelemaan. En enää käynyt tuolla salilla sen jälkeen, kun en halunnut törmätä. Kaverille yks eri pt laittoi tekstiviestejä ja väkisin tunki samaan aikaan salille. Ei kivaa.. Ettäjoo.. koita saada edes katsekontaktia ja flirttiä ennenkuin pyydät ulos.

[/quote]

Jep, mulla vähän samanlainen tilanne. Koita jotenkin varmistaa, että teillä on Kummallakin kemiaa koska muuten teet tilanteesta vain ahdistavan asiakkaalle. Voihan tosiaan olla, että tyttöä kiinnostaa myös, mutta jos ei niin parempi olla lähestymättä! Ehkä sinuna selvittäisin onko teillä kavereiden kautta tosiaan yhteyttä ja sitä kautta varmaan selviää millainen henkilö kyseessä, ehkä olet vain kuvitellut hänestä mieleisen.

Vierailija
20/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelulla on hyvä aloittaa. Jos juttu tuntuu luistavan, niin hyvin voi ehdottaa vaikka kahvilla käyntiä. Sittenhän sen näkee löytyykö kiinnostusta vai ei. Aina kannattaa yrittää, eikä tuommoinen kertaluontoinen treffipyyntö ketään pitäisi häiritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi