Mikä on mielestänne hyvä tuntipalkka? Paljon omasi on?
Mä oon kaupan alalla työskennellyt koko ikäni ja oon 8.vuoden myyjä ollut jo vaikka kuinka kauan eikä palkka enää nouse. Tuntipalkka siis 13,51€.
Kommentit (51)
En kyllä edes tiedä tuntipalkkaa kun on kuukausipalkka, mutta kai sen laskea voisi, olisiko jotain 35€, aika surkea kyllä.
Mulla on nyt päälle 25 euroa. Mutta koska ahneus kasvaa aina niin haluaisin sen olevan 39 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä edes tiedä tuntipalkkaa kun on kuukausipalkka, mutta kai sen laskea voisi, olisiko jotain 35€, aika surkea kyllä.
Kuukausipalkalla on laskennallinen tuntipalkka esim. ylityökorvauksen laskemiseksi. Kuunausipalkka jaettuna joko 163 tai 168.
Jos lasken kaavalla 15900/157,5= 100,95
Hyvä mutta teen esim viikonloppuna aina töitä. Perhe ei tykkää
Itsellä kuukausipalkka, joka on huono, ja on 3650€. En ole laskenut tuntipalkkaa, mutta tuo normaalilla 40 tunnin työviikolla.
Otan 15e tunti.
T. Tatjaana-Nadja
Noin 60€. Pakko sillä on pärjätä, mutta ainakin viiden tunnin työpäiviä on uurastettava.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuukausipalkka mutta jos lasken siitä tuntiliksan se olisi 18,6€. Mielestäni hyvä olisi 25€.
Mulla 19e ja samaa mieltä 25e olis ihan ok, mutta eihän sekään mikään erikoisen hyvä olisi vain reilu 4K kuukaudessa.
Moni oikeasti hyvin tienaava tienaa helposti 10K kuukaudessa.
11€ Kunnan hommis jos olis 20€ paikkeilla niin olis hyvä
Ja käteen jää verojen jälkeen 27€/h, bonus vuonna 30€.