Mikä on mielestänne hyvä tuntipalkka? Paljon omasi on?
Mä oon kaupan alalla työskennellyt koko ikäni ja oon 8.vuoden myyjä ollut jo vaikka kuinka kauan eikä palkka enää nouse. Tuntipalkka siis 13,51€.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
11, 02e,paska palkka, taulukkominimi. Hyvä ois 20e pintaan.
Täsmälleen sama. Olen aina sunnuntait töissä, ja siitä saa tuplapalkkaa.
Saan kuukausipalkkaa, mutta jos lasken tunneiksi (7,5 h/pv ja 21,5 pv/kk) olisi tuntipalkka hieman yli 32 euroa. Hyväksi tuntipalkaksi lasken 17 euroa ja yli.
16,55 e/tunti. Osastonsihteeri. Palkka on pieni, mutta työmatkaan ei mene juurikaan rahaa eikä aikaa ja työajat ovat hyvät. Firmalta tulee palkan lisäksi muitakin ihan mukavia etuisuuksia.
Olen tekninen tuki teknologia-alan yrityksessä ja tuntipalkka on n. 22 €/tunti - kuukausipalkka n. 3450,00 € .
Ihan ok mielestäni ainakin koulutukseen nähden.
100 euroa on mielestäni hyvä. Ei ole tämänhetkinen palkkani, mutta tavoitteeni on päästä yksityisyrittäjänä tuohon.
30v kokemus leikkaussalisairaanhoitajana. Tuntipalkkani 16,70e.
Mulla ei ole tuntipalkkaa ollut vuosiin. On urakkapalkka. Tuntipalkka jää varmasti selkeästi alle tuon. Toisaalta voin istua kotona kaivelemassa vaikka hampaitani samalla, ei tartte olla edustava jne.
12,64 yksityisellä ja kunnalla 13,81. Päivätyöllä ei elä, vuorolisät nostaa palkkaa, mutta vaikeuttaa sosiaalisia suhteita ja harrastuksia. Mielestäni hyvä tuntipalkka olisi 16<. Työajoilla olisi myös merkitystä.
Lähihoitaja
20 euroon/tunti on ihan jees, suunnilleen sen saan.
Laskennallinen tuntipalkkani on tällä hetkellä n. 19 e, pankissa 5 vuoden työkokemus. On noussut koko ajan tasaisesti.
Minä saan metallialalla nyt 16 työvuoden jälkeen 13,78€ vuorotyötä. 2005 aloitin ja lähtöpaikka oli 7,30€ sama työpaikka. Olen kuitenkin meidän perheessä se jonka turvin maksetaan 230000€ talolainaa. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Veri. Olen ollut Jumalan enkeli useita tuhansia vuosia tässä tehtävässä. Vaadin veren ja hengen.
Alkaa taas olla iltalääkkeiden aika.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan metallialalla nyt 16 työvuoden jälkeen 13,78€ vuorotyötä. 2005 aloitin ja lähtöpaikka oli 7,30€ sama työpaikka. Olen kuitenkin meidän perheessä se jonka turvin maksetaan 230000€ talolainaa. Mies 36v
Mul on 480000€ talolainaa.
8,60 e /h
Harmittaa, kun otin tämän kuukausipalkkaisen työn, kun tein aikaisemmin keikkatyötä 22e/h.
Keikkatyöllä tienasin enemmän, vaikka töitä ei ollut joka päivä.