Voiko orgasmin oppia saamaan?
Onko teillä kokemuksia siitä, että olisi elänyt suhteessa monta vuotta ilman yhtään orgasmia, mutta myöhemmin oppinut saamaan? Olen yrittänyt yksin ja miehen kanssa paljon, mutta olen saanut orkun ainoastaan nukkuessani. Suhde on hyvä, läheinen ja turvallinen, mutta ikinä en ole ollut lähelläkään tulla. Seksi on muuten hyvää, koska nautin nähdä mieheni nautintoa, mutta joskus ärsyttää paljon tämä asia ja mieskin haluaisi saada minulle maksiminautinnot. Onko peli jo menetetty?
Kommentit (23)
Pitää muistaa se henkinen puoli siinä. Minulla henkisten esteiden ylittäminen oli kaikkein vaikeinta, ja siihen auttoi juurikin terapia. Häpesin kehoani ja vulvaani ja häpesin heittäytyä, pelkäsin näyttäväni hölmöltä. Toki seksuaalihistoriassani oli selittäviä tekijöitä tälle, mutta ne piti käsitellä ennen kuin pystyin saamaan orgasmin.
Ihan ensimmäisenä miehen pitää voittaa naisen täysi luottamus ja saada nainen sopivaan mielentilaan. Noi nuolemisen jne tekniset jutut tulee vasta sitten. Sen jäljeen vasta voi toivoa saavansa orgasmeja. On ihan eri asia, jos nainen on epävarma viehättävyydestään tai jännittää orgasmia, kuin nainen joka tietää heittäytyessään miehen vietäväksi saavansa orgasmin.
Varmaan paljon kemioistakin kiinni. Itse onnistuin voittamaan vaimon täyden luottamuksen heti nuorena ja siitä lähtien hän on voinut luottaa, että saanut aina tavalla ja toisella. Voinut luottaa myös siihen että olen aina tehnyt kaikkeni orgasmien toteuttamiseksi. Vie sinä minä vikisen. Eli myös todella paljon miehen asenteesta kiinni.
Kyllä se naien orgasmi lähtee siitä klitoriksesta, ja sen hellästä huomioimisesta. Ei oikein voi estää..mutta, jos on estoja päässää, ja juuri niitä, mitä miehet sinne päähän iskostaneet; mm, että vain kalulla pitää saada, muuten ei ole edes nainenkaan. Ihan kamalaa...
Pitää antaa mennä kuten itse haluaa, ei niinkuin joku typerä mies käskee. Täällähän jopa joku kirjoitti, että mies vihainen kun ei panemalla saa. Miten traumatisoivaa,