Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kehossa oli tapahtunut järkyttävä muutos

Vierailija
11.12.2021 |

Olen tapaillut erästä miestä säännöllisesti. Oli tässä noin viikon tauko, kunnes hänet taas tapasin. Kauhistuin, kun näin hänet. Siis hänen mahansa oli kamala, pingottunut raskauspallo. Ennen ollut ihan normaali pieni isimassu, mutta ei mitään tuollaista pinkeää tynnyriä. Ei tuollaisessa ajassa voi vatsa lihoakaan! Oliko siellä ilmaa vai oliko maksansa prakaamassa ja vatsa täynnä nestettä?! En voi käsittää, mutta aidosti järkytyin. Ei hän itse ottanut asiaa puheeksi, enkä minäkään pystynyt. Jäi tapaaminen lyhyeksi. En todellakaan pystynyt minkäänlaiseen fyysiseen läheisyyteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa se on ja helpottaa jos käy asiantuntevalla hierojalla. Tuohon ammattimainen hieronta on todella tehokas millä saa ylimääräiset ilmat pois sieltä.

Vierailija
2/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaa se on ja helpottaa jos käy asiantuntevalla hierojalla. Tuohon ammattimainen hieronta on todella tehokas millä saa ylimääräiset ilmat pois sieltä.

Oho, enpä ole kuullutkaan että hieromalla lähtisi ilmat liikkeelle. Toivottavasti on vain ilmaa ettei mitään vakavaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollaisen pingottuneen pallon alla muhi syöpä. Tosin ei ihan viikossa pyöristynyt, taisi mennä ainakin kolme. Mutta kiva että ymmärsit paeta nopeasti paikalta.

Vierailija
4/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askites?

Vierailija
5/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtynyt suoli tms? Minulle voi käydä just noin, ihan kamalaa... Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että miehilläkin voisi tuollaista olla.

Vierailija
6/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai hierojalla lähtee pingotukset pois.

Vierailija
7/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. syönyt vain parsakaalia ilman keittämistä. 

Vierailija
8/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan tuo olisi ihan normaalia tiettyyn aikaan kuusta, mutta miehellä...

Vierailija
9/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kuullut tapausta jossa kukaan ihminen olisi yhdessä viikossa lihonut muodottomaksi. Eihän vaan ole lauantai illan väritetty jännitysjuttu kyseesssä?

Vierailija
10/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana.

Vierailija
11/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut varmaan muutaman litran olutta joka päivä viime aikoina.

Vierailija
12/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että tämäkin on joku "mies otti koronarokotteen ja tapahtui järkyttäviä" :D

Vierailija
13/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä näin sen jutun et juu

Vierailija
14/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa vatsa turvota palloksi tiettyjen ruokien syömisen jälkeen vaikka muuten on ihan litteä. Ehkäpä miehenkin vatsa reagoi johonkin ruokaan noin? 

Vierailija
15/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha turpoaa palloksi kun oon syönyt sipulia.547

Vierailija
16/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varma, että tämäkin on joku "mies otti koronarokotteen ja tapahtui järkyttäviä" :D

Koronarokote sai miehen tarttumaan olutpulloon jos toiseenkin, joten rokotuksen seurauksena vatsa kasvoi palloksi. - Pitää ilmoittaa rokotehaittoihin. Ap voi ilmoittaa, koska haitta koskee häntä.

Vakavasti puhuen: miehellä voi olla syömis- tai juomishäiriö tai muu fyysisempi vaiva. Mutta lyhyessä suhteessa, jossa ei ole vielä ehditty myötä- ja vastamäkivaiheeseen, ap voi helposti paeta tilanteesta ja suhteesta.

Vierailija
17/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Se on ikävää, ehkä mies ansaitsisi jonkun muunlaisen (paremman) kumppanin. N42

Vierailija
18/18 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Se on ikävää, ehkä mies ansaitsisi jonkun muunlaisen (paremman) kumppanin. N42

niin. jonkun vähemmän pinnallisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi