Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on alkanut ostaa uuteen kotiinsa kallista taidetta ja antiikkia vaikka on tavallinen duunari

Vierailija
11.12.2021 |

Ihmettelen että mitä luulee saavuttavansa tuhlaamalla rahojaan tuollaiseen. Säälittävää erikoisuudentavoittelua mielestäni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onkin salaa voittanut lotossa tai arvalla ja haluaa sijoittaa taiteeseen.

Vierailija
22/24 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää ystävästäsi kaikkea.

Toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on pelkän peruskoulun käynyt. Lukio jäi kesken, avoimen kursseja tein muutaman.

Olen kuitenkin edennyt tilintarkastajasta taloushallintoon, palkka ei ole huikea n. 3000t netto, mutta olen kaikki työvuoteni sijoittanut ja säästänyt.

Tällä hetkellä sijoituksien arvo on 280t ja asunnon arvo noussut 180t 270t ja nyt ostettiin 2 sijoitusasuntoa.

Kaverit tietävät vain asunnosta ja että vähän sijoittelen.

Mies myös duunari n. 2300e netto, mutta sai perintöä. Kaverit luultavasti ajattelevat että eletään velaksi.

Meillä on myös muutama kalliimpi taulu.

Vierailija
24/24 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tuttuni valittaa jatkuvasti miten kaikki maksaa kauheasti ja opiskeleva (32v opiskelee neljättä tutkintoaan) vanhempi kun on niin on niin tiukkaa rahasta Helsingissä kantakaupungissa. Lastensa isä eli eksänsä hoitaa lapsia puolet ajasta ja maksaa lapsille kaiken mitä he tarvitsevat, on hyvät vaatteet ja tarvikkeet jotka tulevat suoraan isän rahoista. Tuttuni ostelee satojen eurojen tauluja ym taidetta, itselleen kenkiä ja vaatteita ja kaikki osamaksulla. Valittaa aktiivisesti "lapsiperheköyhyydestä" somessaan. Ellei muksujen isä sattuisi olemaan kans pitkäaikainen tuttuni, kävisi kovasti sääliksi.

Taide on hyvä sijoitus. Sinä olet säälittävä.

Osamaksua vinguttava shoppailuaddikti otti nokkiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän