Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aavistan että salasuhteeni on päättymässä

Vierailija
18.03.2015 |

Hän ei ole jäähyväisviestiä vielä jättänyt, mutta aavistan sen koittavan. Tiedän että maailmani ei romahda mutta surulliseksi se vetää.

miten te olette selvinneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:55"]Sama täällä. En tiedä. Ystävinä vain jatketaan. Surullisuutta molemmilla. Kumpikaan ei osaa elää huonon omantunnon kanssa.
[/quote]

No omantunnon kanssa ei oo ongelmia..en kyllä pystyisi efes ystävyyteen.
[/quote]

No meillä suhde lähti ystävyydestä ja siihen olisi nyt palattava. Saas nähdä miten onnistuu...

Vierailija
2/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kyl itsekkäitä lumppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä teidän salasuhteenne ovat? Omani 46v ja minä 35v. Saan mieheltä ihailua, lahjoja, hotelliöitä ja lisäksi vie minua paikkoihin joihin oma mieheni ei ikinä raaskisi.

Vierailija
4/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selvisin ajanmyötä.. Joka päivä ajattelin vähemmän, kunnes enään harvoin. Noh kunnes tää mies uudelleen otti yhteyttä ja taas viedään... Ek usko wttä tällä kertaa kauaa taas kestää..

Vierailija
5/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:08"]Minkä ikäisiä teidän salasuhteenne ovat? Omani 46v ja minä 35v. Saan mieheltä ihailua, lahjoja, hotelliöitä ja lisäksi vie minua paikkoihin joihin oma mieheni ei ikinä raaskisi.
[/quote]

+40 molemmat. Ap

Vierailija
6/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on salasuhde, jota hän on nyt ilmeisestikin lopettelemassa. Suhde on ollut ns. roikkumassa, kun mies odotti minun asioideni selkiytymistä. Hän näyttää tehneen päätöksensä ja aikoo jatkaa kanssani. Miehelle on luvassa aika ylläri, sillä itse en aio petturia enää kauaa katsella. Kun saan omat asiani selviksi, hän saa kerätä kamansa ja mennä salarakkaansa luo.

Vierailija
7/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En tiedä. Ystävinä vain jatketaan. Surullisuutta molemmilla. Kumpikaan ei osaa elää huonon omantunnon kanssa.

Vierailija
8/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:55"]Sama täällä. En tiedä. Ystävinä vain jatketaan. Surullisuutta molemmilla. Kumpikaan ei osaa elää huonon omantunnon kanssa.
[/quote]

No omantunnon kanssa ei oo ongelmia..en kyllä pystyisi efes ystävyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme