Mopoautot saatava pois maantieltä
Valtiovallan pitäisi kieltää mopoautolla ajaminen maantiellä. Ne häiritsee muuta liikennettä aika hyvin siellä.
Kommentit (10)
No missäs ne sitten ajaa? Rakennetaanko viereen sellainen mopoautotie vai mitä ajattelit? Mopoauto on ihan laillinen kulkupeli, vaikka sinua kuinka vituttaisi.
Itse vedän niistä todella läheltä ohi, aina. Vihaan niitä päriseviä kopperoita!
Totta on että ne häiritsevät liikennettä mutta ei niitä ainakaan kävelyteille saa laittaa, jo mopot ja skootterit on vaara jalankulkijoille
Mitä jos ne kielletään kokonaan, poislukien invamopot?
Vaikka ne onkin laillisia niin ne häiritsee liikennettä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:51"]Totta on että ne häiritsevät liikennettä mutta ei niitä ainakaan kävelyteille saa laittaa, jo mopot ja skootterit on vaara jalankulkijoille
[/quote]
Eli pitäis kieltää kokonaan. Kannatan!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:49"]Itse vedän niistä todella läheltä ohi, aina. Vihaan niitä päriseviä kopperoita!
[/quote] vitun mulkku
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:53"]Mitä jos ne kielletään kokonaan, poislukien invamopot?
Vaikka ne onkin laillisia niin ne häiritsee liikennettä.
[/quote]
No sitä nyt häiritsee monet autoilijatkin.
Ongelma ratkaistu kun poistetaan liikenteestä kaikki ne, joita mopoautoilu häiritsee. Tulee lisää tilaa ja liikenne sujuu ilman hammasten kiristelyä...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:49"]Itse vedän niistä todella läheltä ohi, aina. Vihaan niitä päriseviä kopperoita! [/quote] vitun mulkku
[/quote]
Heh, myönnän!
Pientä viatonta leikkiä vaan. Ikäänkuin palkaski siitä että tullaan parkkipaikalle huudattamaan noitten rotiskojen stereoita...
Kaikki pitäis saada pois liikenteestä silloin kun MINÄ olen siellä