Loukkaantuisin, jos joku sanoisi että näytän 20-vuotiaalta.
Tulisi väkisinkin mieleen, että näytän sanojan mielestä varmaan ihan lapselta.
Kommentit (10)
Niin mäkin loukkaantuisin. Tulisi väkisinkin mieleen että näyttäisin sanojan mielestä ihan mummolta.
t. 18v
Anna kun arvaan, olet n. 25-vuotias. Tai siis kuvittelet olevasi, todellisuudessahan olet trolli.
Mä olen 26 ja mua veikataan usein noin 20-vuotiaaksi. Otan kohteliaisuutena, kavereihin verrattuna oon kyllä suoraan sanottuna vähemmän rupsahtanu esim. kropan ja ihon suhteen :D
Olin vain iloinen, kun minua luultiin viime kesänä 16-vuotiaaksi... Olen 21v.
Mä oon koht 23 ja monta kertaa luultu 16-17vuotiaaks , näytän kuulema naamasta nuorelta ja mum olemus kuulema vaik en ees tee mitää tai puhu.
Loukkaantuisit jos olisit nuorekkaan näköinen? Tuskin. Olet vain katkera koska kukaan ei ikinä sano sinulle tuota.
Ihan samalta näytän nyt lähes kolmekymppisenä kuin 20-vuotiaana. Lenkkipuku päällä luullaan nuoremmaksi ja normivaatteet päällä +25 vuotiaaksi. Ei loukkaa muiden väärä ikä-arvio, itsekkin koen vaikeaksi muiden ikää arvioida, ehkä vaatetus, hiukset ja meikki antaa parhaiten osviittaa.
Mua on luultu 10-v kakruna aikuiseksi, siis ihan oikeasti. Mun isoveli (silloin 15-v) katto vierestä kun pikkusiskolle annettiin shamppanjaa juhlissa, litkien itse samalla pomakkia. Mua on aina luultu kymmenen vuotta vanhemmaks, mielummin näyttäisin kymmenen vuotta nuoremmalta. Olin 10-v 165cm pitkä, joka varmaan sekoitti asiaa, mutta muistan vain, että se juoma oli mielestäni hyvää, mutta nyt en kyllä yhtään tykkää shamppanjasta.
Mä oon aina mieltänyt lapset jotain 6-13 vuotta vanhoiksi. Kakskymppinen on jo aikuinen.