Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrän koiranmyrkyttäjiä

Vierailija
18.03.2015 |

Ei haittaa mitkään pökäleet kadulla tms. mutta naapurin piskin räksytys on sen verta ärsyttävää etten ihmettele jos joillakin vähän "palaa hermo".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:54"]Mä en ymmärrä, koira on monelle perheenjäsen. Joillekkin yksinäisille se on ainoa ystävä. En ymmärrä ihmistä joka haluaa riistää toiselta ilon elämästä. [/quote] Koiria saa uusia, pennut on usein kivempia kuin vanhat ja tylsät koirat.

[/quote]

Vauvat ovat suloisempia kuin  taaperot tai leikki-ikäiset.

Vierailija
2/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:54"]Mä en ymmärrä, koira on monelle perheenjäsen. Joillekkin yksinäisille se on ainoa ystävä. En ymmärrä ihmistä joka haluaa riistää toiselta ilon elämästä. [/quote] Koiria saa uusia, pennut on usein kivempia kuin vanhat ja tylsät koirat.

[/quote]

Vauvat ovat suloisempia kuin  taaperot tai leikki-ikäiset.

[/quote]

ja uusia saa helposti, halvemmalla kuin koiria, joten ymmärrän lastenmurhaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiinsa. Mäin ymmärrän joukkoraiskareita, Sirpaa&Toukoa, Jammua ja varsinkin Hitleriä.

Vierailija
4/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi entinen naapuri rakkinsa kanssa muutti pois. Naapureilla oli tapana viettää pitkiä baari-iltoja. Se koira haukkui niiden kotiin tuloon asti. Välillä piti taukoja ja sitten jatkui. Miten ihmeessä sen keuhkot jaksoivat?
Yritä siinä sitten nukkua kun seinän takaa kuuluu räksytys joka ei lopu.

Vierailija
5/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:54"]Mä en ymmärrä, koira on monelle perheenjäsen. Joillekkin yksinäisille se on ainoa ystävä. En ymmärrä ihmistä joka haluaa riistää toiselta ilon elämästä.
[/quote]

Sitten pitää muuttaa maalle jos koira on räksyttäjätapaus. Koiran ei kuulu häiritä muiden asukkaiden elämää. Se ei kuulu normaaliin ääniin joita kuuluu sietää.

Vierailija
6/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mä ymmärrän vauvanmyrkyttäjiä. En jaksa kuunnella sitä rääkymistä kerrostalossa. En yhtään ihmettele jos jollain "palaa vähän enemmän hermo".

Vierailija
7/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua haittaa ne pökäleet kadulla.

T. koiranomistaja

Vierailija
8/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, koira on monelle perheenjäsen. Joillekkin yksinäisille se on ainoa ystävä. En ymmärrä ihmistä joka haluaa riistää toiselta ilon elämästä.

Vierailija
9/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:54"]Mä en ymmärrä, koira on monelle perheenjäsen. Joillekkin yksinäisille se on ainoa ystävä. En ymmärrä ihmistä joka haluaa riistää toiselta ilon elämästä.
[/quote]

Koiria saa uusia, pennut on usein kivempia kuin vanhat ja tylsät koirat.