Mä en oo harrastanu seksiä abaut 4 vuoteen
suudellut olen pari kertaa. Että silleen, pitäiskö asialle tehdä jo jotain :D?
Kommentit (34)
Täällä samanmoinen, oma sormetuskaan ei ole pelittänyt viimeisen vuoden aikana kuin harvoin. Olen siis tykännyt seksistä aiemmin, mutta näin yh-äitinä olen jo tottunut olemaan ilman seksiä ja läheisyyttä, vaikka kaipaiisin sitä varmasti, jos vielä muistaisin miten :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:37"]
Mikä vittu tässä on ongelma? Senkus meette baarii ja otatte jonkun äijän sieltä kyntämään teitä. Naisilla se on näin helppoa. Miehillä ei. Mua vituttaa naiset, jotka ihmettelevät miten muka mies ei saisi seksiä myös yhden illan jutuissa. Monet miehet eivät yksinkertaisesti vain saa. Sitten alkaa vinkuminen siitä jos mies käy huorissa.
Itse saan kyllä baarista seksiä, että ennen kuin joku älähtää, niin pilkka ei osunut omaan nilkkaan. Kunhan vain toin esille yhden niistä monista asioista, mikä naisten aivotoiminnassa(tai sen puutteessa) vituttaa.
[/quote]
No ehkä sulle kelpaa kuka vaan, mut jotkut naiset ei vaan halua kuksia 'jonkun äijän' kanssa. Kyllä sitä miestä pitää haluta ennen ku viitsii päästää/mennä iholle. Näin ainakin mulla.
[/quote]
Just näin. Miehet haluaa ylipäätään naista ja naiset yleensä juuri tietyn miehen kanssa...
Olen jalostanut sen energian muuhun.
No kuule ei se mitään haittaa. Sit kun jatkat joskus ehkä niin samaa vanhaa huttua se on.
Jos haluat seksiä oikeasti, niin asia on helposti järjestettävissä. Yleensä valinnanvaraa on. Yhden illan jutusta voi tulla hyvällä tuurilla pidempi suhde, niin kuin mulle kävi. T: Nainen
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:37"]En ymmärrä naisia,jotka masturboivat mielummin kuin antavat seksiä miehelle/miehille.
Onko se oma sormi parempi kuin toisen läheisyys hellyys hyväilyt jne?
Onko mukavampi mennä leffaan oman sormen kanssa?
Onko mukavampi syödä ravintolassa oman sormen kanssa jne.
Ettekö tykkää,kun teitä pidetään hyvänä ja paijataan ja suudellan ym?
[/quote]
No minä ainakin mieluummin masturboin kuin menen sänkyyn kenen tahansa yhden illan urpon kanssa. Oksettaa ajatuskin. Parisuhteessa jos olisin, niin tilanne on tietysti toinen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:37"]Mikä vittu tässä on ongelma? Senkus meette baarii ja otatte jonkun äijän sieltä kyntämään teitä. Naisilla se on näin helppoa. Miehillä ei. Mua vituttaa naiset, jotka ihmettelevät miten muka mies ei saisi seksiä myös yhden illan jutuissa. Monet miehet eivät yksinkertaisesti vain saa. Sitten alkaa vinkuminen siitä jos mies käy huorissa.
Itse saan kyllä baarista seksiä, että ennen kuin joku älähtää, niin pilkka ei osunut omaan nilkkaan. Kunhan vain toin esille yhden niistä monista asioista, mikä naisten aivotoiminnassa(tai sen puutteessa) vituttaa.
[/quote]
Just tuollainen sika, jonka mielestä miehen "oikeus" seksiin oikeuttaa seksin ostamisen. Hyi helvetti, tuollaista en panisi vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:37"]
En ymmärrä naisia,jotka masturboivat mielummin kuin antavat seksiä miehelle/miehille.
Onko se oma sormi parempi kuin toisen läheisyys hellyys hyväilyt jne?
Onko mukavampi mennä leffaan oman sormen kanssa?
Onko mukavampi syödä ravintolassa oman sormen kanssa jne.
Ettekö tykkää,kun teitä pidetään hyvänä ja paijataan ja suudellan ym?
[/quote]
Niin ja se helvetin sormi käy vielä lompakollakin loisimassa, PERKELE!
Luvataanko, että korjataan tilanne viimeistään kesällä? T. Myös 4v ilman ps. Se on yllättävän helppoa olla ilman seksiä, eniten kaipaan toisen läheisyyttä
Onko 4v nyt paha? Mulla jo 23 vuotta.
[/quote] Just tuollainen sika, jonka mielestä miehen "oikeus" seksiin oikeuttaa seksin ostamisen. Hyi helvetti, tuollaista en panisi vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.
[/quote]
Mitä vikaa seksin ostamisessa on jos myyjä tekee sitä omasta tahdostaan?
Onko seksistä pidättäytyminen naisilla yleensä vapaaehtoista? Miehenä uskoisin partnereita naisille löytyvän.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:27"]Onko seksistä pidättäytyminen naisilla yleensä vapaaehtoista? Miehenä uskoisin partnereita naisille löytyvän.
[/quote] No eiköhän.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:37"]
Mikä vittu tässä on ongelma? Senkus meette baarii ja otatte jonkun äijän sieltä kyntämään teitä. Naisilla se on näin helppoa. Miehillä ei. Mua vituttaa naiset, jotka ihmettelevät miten muka mies ei saisi seksiä myös yhden illan jutuissa. Monet miehet eivät yksinkertaisesti vain saa. Sitten alkaa vinkuminen siitä jos mies käy huorissa.
[/quote]
No ehkä sulle kelpaa kuka vaan, mut jotkut naiset ei vaan halua kuksia 'jonkun äijän' kanssa. Kyllä sitä miestä pitää haluta ennen ku viitsii päästää/mennä iholle. Näin ainakin mulla.
[/quote]
Pointti tuossa oli, että asiasta ei kannata silloin vinkua.