Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen vai autokolari?

Vierailija
18.03.2015 |

Mikä siinä pettämisessä on nyt niin kauheaa. Minusta ei eroa juuri kakalla käymisestä.

Miljoona kertaa mieluummin kuulisin kotiin tulevalta vaimoltani että olisi koulutusmatkallaan pyllistänyt vieraalle miehelle kuin vaikkapa ajanut autollamme  kolarin josta seuraisi 6000e lasku. Siis jos noista kahdesta pitäisi valita.

Tai kumpi on pahempi, vaimo tulee lasketteluretkeltä ehjänä, mutta afterskissä vieraalle miehelle antaneena verttauna siihen että ei olisi antanut mutta katkaisut koipensa kumpareikossa?

Tai valitse kahdesta seuraavasta teosta: puolisosi kertoisi käyneensä vieraissa tai ajaneensa juovuksissa jonkun päälle autolla.

Miettikää nyt vähä pönttöpäät, ihan vitsi koko vieraissa käynti verrattuna elämän todellisiin murheisiin.  

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin samaa mieltä. Seksistä on tehty joku maailmaa suurempi asia. Mietin välillä samaa että jos vaimo ilmoittais että sai työmatkalla uutta munaa niin miten suhtautuisin? En varmaan mitenkään, kysyisin että oliko kiva kokemus ja miltä nyt tuntuu? Vaikka toisiamme rakastamme niin en minä kehtaa toista häkkiin laittaa ja kieltää tekemästä asioita joita toinen haluaa.

2/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä loistavat vaihtoehdot:D kumma kun ei ole että olis hukkunut laivan upottua tai pettänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisosi tietäisi miten täällä puhut, hän saattaisi valita kohdallesi mielummin ehkä sen rinneonnettomuuden.. ;)

Vierailija
4/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, kun katkaisisi koipensa tai ryttäisi auton. Oikeasti, mun luottamusta ei petetä kuin kerran yhden ihmisen toimesta. Näin se on aina ollut ja näin se tulee olemaan. Eikä ole tähän päivään mennessä kukaan sitä luottamusta pettänyt. Ei kumppanit eikä ystävätkään.

N31

Vierailija
5/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:51"]Parempi, kun katkaisisi koipensa tai ryttäisi auton. Oikeasti, mun luottamusta ei petetä kuin kerran yhden ihmisen toimesta. Näin se on aina ollut ja näin se tulee olemaan. Eikä ole tähän päivään mennessä kukaan sitä luottamusta pettänyt. Ei kumppanit eikä ystävätkään.

N31
[/quote]

Niin ei ole tietääksesi kukaan pettänyt!! On siinä vahvoja mielipiteitä naiselta....

Tosi Mies

Vierailija
6/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 sen tiivisti, luottamuksen pettäminen rikkoo ihmissuhteen täysin. Luottamuksen voi rikkoa muutenkin kuin pettämällä, mutta se lienee helpoin esimerkki tässä yhteydessä. Niin tollukkaa miestä en puolestaan ottaisikaan, jolla olisi taipumusta känniajeluihin...
N28

Vierailija
7/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:51"]Parempi, kun katkaisisi koipensa tai ryttäisi auton. Oikeasti, mun luottamusta ei petetä kuin kerran yhden ihmisen toimesta. Näin se on aina ollut ja näin se tulee olemaan. Eikä ole tähän päivään mennessä kukaan sitä luottamusta pettänyt. Ei kumppanit eikä ystävätkään.

N31
[/quote]

Niin ei ole tietääksesi kukaan pettänyt!! On siinä vahvoja mielipiteitä naiselta....

Tosi Mies
[/quote]

Ei vain ole pettänyt. Korpeaako jotenkin? Kyllä se luottamus on se, minkä varaan parisuhteet, kuten muutkin ihmissuhteet, rakentuvat. Sitä ei minun kanssa rikota kuin kerran. Olen kuullut usean kerran sanottavan, että olen sellainen ihminen, jota ei vain petetä. Mitä se sitten tarkoittaakin, pitäisi kysyä exiltäni ja ystäviltäni. Ehkä se liittyy siihen, että itse olen toisia kunnioittava ihminen.

N31

Vierailija
8/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista keskiluokkaista paskaa, ettei luottamusta petetä kuin kerran, suojattua elämää eläneiden ihmisten kuplaa.

Minä olen elänyt niin paskan lapsuuden ja nuoruuden, ettei paljon painaisi, jos vaimo pettäisi. Kunhan nyt vain tuossa rinnalla pysyisi. en mä luota siihen muutenkaan, en kehenkään ihmisene, Se nyt on typerää.

Vierailija
9/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:56"]

Mikä siinä pettämisessä on nyt niin kauheaa. Minusta ei eroa juuri kakalla käymisestä.

Miljoona kertaa mieluummin kuulisin kotiin tulevalta vaimoltani että olisi koulutusmatkallaan pyllistänyt vieraalle miehelle kuin vaikkapa ajanut autollamme  kolarin josta seuraisi 6000e lasku. Siis jos noista kahdesta pitäisi valita.

Tai kumpi on pahempi, vaimo tulee lasketteluretkeltä ehjänä, mutta afterskissä vieraalle miehelle antaneena verttauna siihen että ei olisi antanut mutta katkaisut koipensa kumpareikossa?

Tai valitse kahdesta seuraavasta teosta: puolisosi kertoisi käyneensä vieraissa tai ajaneensa juovuksissa jonkun päälle autolla.

Miettikää nyt vähä pönttöpäät, ihan vitsi koko vieraissa käynti verrattuna elämän todellisiin murheisiin.  

[/quote]

No mikä siinä niin kauheaa on jos minä hakkaan sinut sairaalakuntoon ja poltan kädet ja jalat hiiltyneiksi tynginksi? Pahempihan se olisi jos en pystyisi purkamaan agressioitani mihinkään. Pettäjä sopisi hyvin väkivallan kohteeksi, eikö niin?

Vierailija
10/17 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:43"]Se on sellaista keskiluokkaista paskaa, ettei luottamusta petetä kuin kerran, suojattua elämää eläneiden ihmisten kuplaa.

Minä olen elänyt niin paskan lapsuuden ja nuoruuden, ettei paljon painaisi, jos vaimo pettäisi. Kunhan nyt vain tuossa rinnalla pysyisi. en mä luota siihen muutenkaan, en kehenkään ihmisene, Se nyt on typerää.
[/quote]

En todellakaan ole elänyt kuplassa. Lapsuus ei ollut varsinaisesti paska mutta alkoholiongelmien, väkivallan ja seksuaalisten hyväksikäyttöjen kyllästämä. Ei kaikki itselle sattunut, mutta aitiopaikalta seurannut. Lapsuuden perhettä ei juuri ole, lähes kaikki kuolleet, iso osa oman käden kautta. Olen itse ollut lähellä kuolla parikin kertaa. Mutta rankkakaan elämä ei tarkoita sitä, että pitäisi juuttua kyynisyyteen, ei uskaltaisi rakastaa, kiintyä ja luottaa. Se vaatii paljon enemmän rohkeutta uskaltaa elää uudestaan kuin juuttua kyynisyyteen.

N31

Vierailija
11/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:57"]Se vaatii paljon enemmän rohkeutta uskaltaa elää uudestaan kuin juuttua kyynisyyteen. N31[/quote]

Ei se mitään kyynisyyttä ole vaan realismia. Ei ihminen ole yksiavioinen, lähes kaikissa pitkissä suhteissa petetään.

Vierailija
12/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:57"]Se vaatii paljon enemmän rohkeutta uskaltaa elää uudestaan kuin juuttua kyynisyyteen. N31[/quote]

Ei se mitään kyynisyyttä ole vaan realismia. Ei ihminen ole yksiavioinen, lähes kaikissa pitkissä suhteissa petetään.
[/quote]

Olet kyllä kyllä väärässä. Tai sitten keräät ympärillesi juuri sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on parempi olla "realisti".

N31

Vierailija
13/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:57"]Se vaatii paljon enemmän rohkeutta uskaltaa elää uudestaan kuin juuttua kyynisyyteen. N31[/quote] Ei se mitään kyynisyyttä ole vaan realismia. Ei ihminen ole yksiavioinen, lähes kaikissa pitkissä suhteissa petetään. [/quote] Olet kyllä kyllä väärässä. Tai sitten keräät ympärillesi juuri sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on parempi olla "realisti". N31

[/quote]

Jos minä olen väärässä, myös tilastot ovat väärässä. Nykyään petetään ihan mennen tullen. Minä en ole pettänyt, mutta puolisoni on. Ei paljon hetkauttanut, kun se oli odotettavissa. Varmaan joskus petän vielä itsekin, vaikka en tahtoisi. 

Vierailija
14/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:57"]Se vaatii paljon enemmän rohkeutta uskaltaa elää uudestaan kuin juuttua kyynisyyteen. N31[/quote] Ei se mitään kyynisyyttä ole vaan realismia. Ei ihminen ole yksiavioinen, lähes kaikissa pitkissä suhteissa petetään. [/quote] Olet kyllä kyllä väärässä. Tai sitten keräät ympärillesi juuri sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on parempi olla "realisti". N31

[/quote]

Jos minä olen väärässä, myös tilastot ovat väärässä. Nykyään petetään ihan mennen tullen. Minä en ole pettänyt, mutta puolisoni on. Ei paljon hetkauttanut, kun se oli odotettavissa. Varmaan joskus petän vielä itsekin, vaikka en tahtoisi. 
[/quote]

Noh, minä katselen maailmaa mieluumin yksin kuin ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Näin me ollaan erilaisia. Toiset eivät luota eivätkä ole luottamuksen arvoisia ja pelkäävät kulkea yksin. Minä olen toisenlainen.

N31

Vierailija
15/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tulee viimekädessä aika paljon kalliimmaksi kuin 3000 euroa. Pikemminkin voisit verrata vaikutuksia 30000 euron laskuun, josta vakuutus ei korvaa mitään. Näin siis normaalissa avioliitossa, jossa luottamukseen perustuvat suhde, yhteinen asuntolaina ja lapsia. Avoimet avioliitot ovat tietenkin eri asia, mutta niissähän vieraissa käyminen onkin yhdessä sovittujen sääntöjen puitteissa sallittua.

Vierailija
16/17 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäaloitus + lapsellisen silmänkääntötemppu. Äidit hiekkalaatikolla tuntevat.

"Minä teen väärin, mutta tuo toinen lapsi tekee paljon enemmän väärin kuin minä. Äiti, ota syliin, mä en oo paha älä  mua ei saa rangaista"

Vierailija
17/17 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäaloitus + lapsellisen silmänkääntötemppu. Äidit hiekkalaatikolla tuntevat.

"Minä teen väärin, mutta tuo toinen lapsi tekee paljon enemmän väärin kuin minä. Äiti, ota syliin, mä en oo paha älä  mua ei saa rangaista"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme