Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksi teille merkitsee?

Vierailija
26.01.2015 |

Omaa nautintoa, rentoutumista, mielihyvää sekä itselle, että miehelle, rakkautta, velvollisuutta?

Miksi rakastelette, harrastatte seksiä, nussitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää käsitreeniä

Vierailija
2/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa, nautinnon antamista, rentoutumista, rakkautta, välillä velvollisuuttakin. Rakastelemme koska se on tärkeä osa parisuhdettamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettiä ? Sama homma kuin syöminen ja paskominen. Elämää

Vierailija
4/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:39"]

Nautintoa, nautinnon antamista, rentoutumista, rakkautta, välillä velvollisuuttakin. Rakastelemme koska se on tärkeä osa parisuhdettamme.

[/quote]

Samoin.

Mun mies on vähän vaivautunut hellyydenosoituksista, haleista ja kainalossa nyhräämisestä joten tuo tilanne on paras molemmille myös läheisyyden antamiseen. Mikä onkaan hienompaa kun antaa toiselle mieletöntä nautintoa ja nauttia myös itse samalla?

Vierailija
5/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmia, orgasmin vuoksi.

Vierailija
6/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta fyysistä nautintoa. Voin kokea sen kenen tahansa fyysisesti viehettävän naisen kanssa, en tarvitse etukäteen tuntemista enkä tunteita siihen. Ja siis mielellään samalla tavalla sitä annan, suurena nautintona nähdä kuinka nainen saa.

Mutta ei mulla siihen mitään suuria tunteita liity, eikä ihmisen tartte olla hyvään seksiin mitenkään älykäs tai henkisesti kiinnostava, ne asiat kuuluu sitten taas parisuhteeseen.

Omassa parisuhteessa vaimon on ollut välillä vaikea ymmärtää, että seksiin ei kaikilla liity suuria tunteita. ja siis silti voi olla uskollinen.

Vierailija
7/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitse mitään enää. En harrasta.

Vierailija
8/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymys ei ap:lta: kuinka usein haluatte, entä kumppaninne? Ja kuinka usein seksiä on?

Vierailija
9/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea, tai siis tosi paljon. Mä nimenomaan harrastan seksiä, ja siihen kuuluu usein paneminenkin. Mutta seksi on mulle ihanaa, pitkäkestoista, nautinnollista, kipua, useita orgasmeja.. Siihen menee useita tunteja kerrallaan.

Mä haluaisin koko ajan, mies haluaa silloin tällöin pliisua vaniljaa, josta mä en oikeastaan saa mitään. Mun sadisti armollisesti lahjoittaa mulle kallista aikaansa kerran, pari viikossa. Mä olen siitä todella kiitollinen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, sadistisi on todella kiltti. Minun omani lahjoittaa murusen ajastaan ehkä neljännesvuosittain. Minulle seksi merkitsee elämäniloa, mielihyvää, nautintoa, rentoutumista, ajanvietettä, läheisyyttä, myös rakkautta, tärkeää parisuhteen osaa. Todella paljon, siis. Harrastaisin, jos olisi harrastusmahdollisuuksia.