Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä on pitkittynyttä flunssaa?

Vierailija
18.03.2015 |

Olemme olleet tammikuun lopusta saakka kipeitä. Lähinnä flunssaa, mutta lapsilla on ollut lisäksi kuumeilua ja vatsatautia pariin otteeseen.
Onko tosiaan normaalia ettei tämä tunnu helpottuvan lainkaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin tulos kysymää samaa. Mulla

Vierailija
2/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Flunssat eivät anna immuniteettia uusia flunssia ja vatsatauteja vastaan. Pikkulapsiperheissä voidaan sairastella paljonkin ilman että se on epänormaalia. Katupöly lisää oireilua vielä tavallista enemmän tänä vuonna. Tietenkin lääkärissä on hyvä käydä, jos lapset oireilevat huolestuttavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jo kolmatta kertaa karsea flunssa tämän vuoden puolella.

Vierailija
4/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks perhe.. mietitään jo onko talossamme hometta tm. mutta ehkä tää nyt vaan kuuluu tähän kevääseen..

Vierailija
5/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut syksystä asti pientä flunssaa. Ei ole hometta tms sisäilmaongelmia.

Vierailija
6/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:56"]Täällä kanssa yks perhe.. mietitään jo onko talossamme hometta tm. mutta ehkä tää nyt vaan kuuluu tähän kevääseen..
[/quote]
Tiedätkö, mulla ihan samat mietteet! :/

Vierailija
7/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Koko alkuvuosi sairasteltu.

Vierailija
8/8 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa.. lima on ollut koko ajan kaikilla kirkasta eli sekin viittais johonkin allergiaan.. eikä se talvella alkaneena voi johtua siitepölystökään. Vai noinko meillä kaikilla yhtäkkiä koira-allergia.. no.. toivotaan että helpottaa.. Samoin siellä jossa sama home-epäily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi