Suosittele lomakohde! Ei pakettimatka!
Olisiko kenelläkään suositella 2 ja 4.v lasten kanssa lomailuun (syyskuussa), jotain kohdetta? Ei haluta mennä mihinkään pakettikohteeseen all-inclusive ruokineen. Nimenomaan etsinnässä aito ja elämänmakuinen aurinkoinen kohde, jossa olisi muutakin kuin turisteja. Viime syksynä oltiin Portugalissa.
Kommentit (52)
Härregyyd, onhan noita kohteita vaikka kuinka. Galapagossaarista Kanarialle.... Varmasti löydät kohteita, jotka eivät ole massaturismin pilaamia.
No itse olen todella kokenut matkailija ja kokemusta löytyy Tukholma Tallinna Helsinki Kreeta (Hania Agia Marina Platanias) Mallorca (Palma) Turkki (alanya Antalya Kemer Side) Malaga Teneriffa Lanzarote Puertorico ja ensi kesänä menen Lefkas Kreikka (HARVINAINEN kohde) joten suosittelen siis KREIKKA LEFKAS!!
Kiitti! Kreikka kiinnostelis! Tutustutaan. ap
Kolumbia! Löytyy andien vuoristo, karibian meri, amazonin viidakot, kylmää, kuumaa, vihreää. Kerran olen käynyt, eikä voi kuin suositella! Medellin on kaunis moderni kaupunki, jota ympäröi korkeat vihreät vuoret. Viikko siellä ja viikoksi vaikka Cartagenaan katelemaan satoja vuosia vanhoja rakennuksia ja palaa mantereen historiasta.
Budapest! Paljon nähtävää myös lapsiperheille! Ihana kaupunki... Oltiin viime syyslomalla lasten kanssa!
Katsopas, mitä Sisilia tarjoaisi. Syyskuussa pahin turistiryysis jo hellittää kivasti, ja ruoka siellä ainakin on taivaan mannaa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:46"]
Härregyyd, onhan noita kohteita vaikka kuinka. Galapagossaarista Kanarialle.... Varmasti löydät kohteita, jotka eivät ole massaturismin pilaamia.
[/quote]
Juu, löytyyhän noita vaikka millä mitalla. Siksi kyselenkin, että saisi vähän karsittua tarjontaa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:47"]
No itse olen todella kokenut matkailija ja kokemusta löytyy Tukholma Tallinna Helsinki Kreeta (Hania Agia Marina Platanias) Mallorca (Palma) Turkki (alanya Antalya Kemer Side) Malaga Teneriffa Lanzarote Puertorico ja ensi kesänä menen Lefkas Kreikka (HARVINAINEN kohde) joten suosittelen siis KREIKKA LEFKAS!!
[/quote]
Ihanaa että tää maailmanmatkaaja-jankkaaja on palannut!
Italiasta minä vuokraisin huvilan.
Kouvola! Ei taatusti turisteja, on aito ja elämänmakuinen :) Aurinkokin saattaa paistaa :) Me oltiin viime syksynä Varkaudessa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:50"]Budapest! Paljon nähtävää myös lapsiperheille! Ihana kaupunki... Oltiin viime syyslomalla lasten kanssa!
[/quote]
Budapest on ihana! Kaksi kertaa käynyt ja aion mennä kolmannenkin kerran. :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:49"]Kolumbia! Löytyy andien vuoristo, karibian meri, amazonin viidakot, kylmää, kuumaa, vihreää. Kerran olen käynyt, eikä voi kuin suositella! Medellin on kaunis moderni kaupunki, jota ympäröi korkeat vihreät vuoret. Viikko siellä ja viikoksi vaikka Cartagenaan katelemaan satoja vuosia vanhoja rakennuksia ja palaa mantereen historiasta.
[/quote]
Joo sinne huumekartellien tapettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:50"]
Katsopas, mitä Sisilia tarjoaisi. Syyskuussa pahin turistiryysis jo hellittää kivasti, ja ruoka siellä ainakin on taivaan mannaa.
[/quote]
Sisilia kiinnostaa. Jos enempi vinkkejä löuytyy paikasta niin kerro ihmeessä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:49"]
Kolumbia! Löytyy andien vuoristo, karibian meri, amazonin viidakot, kylmää, kuumaa, vihreää. Kerran olen käynyt, eikä voi kuin suositella! Medellin on kaunis moderni kaupunki, jota ympäröi korkeat vihreät vuoret. Viikko siellä ja viikoksi vaikka Cartagenaan katelemaan satoja vuosia vanhoja rakennuksia ja palaa mantereen historiasta.
[/quote]
Liian kaukana ja eksoottinen lasten kanssa. Kiitti kuitenkin, ihana on varmasti.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:50"]
Budapest! Paljon nähtävää myös lapsiperheille! Ihana kaupunki... Oltiin viime syyslomalla lasten kanssa!
[/quote]
Hmm, mitäs teitte lasten kanssa. Ollaan oltu Lissabonissa lasten kanssa ja oli aika rankkaa olla kookoajan kaupungilla kun hotellihuone oli aika pieni. Siksi puhtaasti kaupunkilomat vähän mietityttää vielä. Mutta Budapest on kyllä ihana!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:54"]
Italiasta minä vuokraisin huvilan.
[/quote]
Italian huvilassa ollaankin jo oltu, eli ei sitä tänä vuonna. Mutta aivan ihanaa kylläkin, voin suositella.
Onko kenelläkään kokemusta Espanjan Cadizista? ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:47"]No itse olen todella kokenut matkailija ja kokemusta löytyy Tukholma Tallinna Helsinki Kreeta (Hania Agia Marina Platanias) Mallorca (Palma) Turkki (alanya Antalya Kemer Side) Malaga Teneriffa Lanzarote Puertorico ja ensi kesänä menen Lefkas Kreikka (HARVINAINEN kohde) joten suosittelen siis KREIKKA LEFKAS!!
[/quote]
No oletpa todella kokenut! :D Ja Lefkas on kaukana harvinaisesta.
Vain pakettimatkailijoita linjoilla? :(